2024-09-30, 08:39
Medlem
I Frankrike finns det numera en lag att influencers inte får använda sina barn i ekonomiskt syfte. De måste söka tillstånd hos myndigheterna och barnet ska få ta del av pengarna. Kanske något för Sverige att ra efter?
Nu finns det ju förstås värre konton än P's som använder sina barn i reklam och i dessa fall hoppas jag verkligen att de sätter in pengar på barnens konto. Slavarbete är ju avskaffat sedan länge.
Citera
2024-09-30, 13:42
Medlem
Varför ser det ut som hon hånflinar i sina smink storys idag? Eller är det bara jag som tycker det ser ut så...
Citera
2024-09-30, 15:43
Medlem
Tycker att det ser ut som att hon använder sig av filter när hon filmar sig när hon sminkar sig, då jag tycker det verkar glitcha mellan bebishud och texturerad hy när hon vrider på ansiktet för att visa det klara resultatet. Någon annan som ser samma?

För det om något får mig att se rött. Gör inte reklam/samarbeten för produkter om man "ljuger" visuellt om slutresultatet.
Citera
2024-09-30, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Varför ser det ut som hon hånflinar i sina smink storys idag? Eller är det bara jag som tycker det ser ut så...
Det kanske är hennes variant av Tyra Banks "smize". Eller så blir man att se ut så av att spruta in för mycket substanser i ansiktet 🤷
Citera
2024-09-30, 19:43
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ja det är det som gör det hela så löjligt när hon låtsas vara helt ovetandes om var det kommer ifrån. Det kommer ju ifrån henne själv, är hon riktigt blåst?!

Hon har avslöjat så mycket om sitt liv och helt plötsligt så låtsas hon som om att det inte har hänt och alla andra som minns det är idioter. Hon är ju inte normal.

Hon är narcissist. Dom gör så. Ändrar sig för att det ska passa för stunden rådande narrativ.
Citera
2024-09-30, 20:09
Medlem
.
Senast redigerad av Berit345 2024-09-30 kl. 20:38.
Citera
2024-09-30, 20:52
Medlem
Ser det inte lite svajigt ut i benen för J på gymmet? 😅
Citera
2024-09-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Hon är narcissist. Dom gör så. Ändrar sig för att det ska passa för stunden rådande narrativ.

Pannan kör med gaslighting gentemot sina följare, de ska tveka på om de verkligen hört hennes lögner och på sitt eget psyke. Därför är det så bra att denna tråd finns så man kan gå tillbaka i tiden och läsa hennes lögner.
Citera
2024-09-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Tycker att det ser ut som att hon använder sig av filter när hon filmar sig när hon sminkar sig, då jag tycker det verkar glitcha mellan bebishud och texturerad hy när hon vrider på ansiktet för att visa det klara resultatet. Någon annan som ser samma?

För det om något får mig att se rött. Gör inte reklam/samarbeten för produkter om man "ljuger" visuellt om slutresultatet.
Har tänkt samma sak ang bebishuden och att hon ser ut som ett barn i ansiktet på senaste bilderna/klippen. Men precis, texturen ändras när hon rör på huvudet och det lär vara filter 👎
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-09-30 kl. 23:23.
Citera
2024-10-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Ser det inte lite svajigt ut i benen för J på gymmet? 😅
Han borde inte lasta på så mycket om han inte kan hålla tekniken i knäböj. Ser illa ut för både knän och rygg.
Citera
2024-10-01, 09:37
Medlem
Nu får vi hoppas att E skrivs ut från neo så att inte båda kan vabba sen.
Citera
2024-10-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu får vi hoppas att E skrivs ut från neo så att inte båda kan vabba sen.

Man kan alltid hoppas, trist när så mycket skattepengar går till, ja vad? En familj med massor barn som gör samarbeten trots VAB? Tror nog dom kommer hitta andra sätt att leva lyx utan att behöva jobba särskilt mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in