2024-09-09, 22:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Hur menar du?
Ja du skrev något om avundsjuka. Men jag kan ha missförstått, du kanske menade något annat än just avundsjuk när du skrev avundsjuk? Ditt inlägg var rätt svårtolkat faktiskt.

Är väl rimligt att ställa frågan, när vissa sitter här dagarna i ända och bara vill skriva negativt oavsett.

Vi kan släppa det som ett allmänt fenomen ( av crazy?)

Ställde mer frågor.

Har du någon kommentar…. om det jag hade med i tråden alltså.
Senast redigerad av vichy6 2024-09-09 kl. 22:50.
Citera
2024-09-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Besökare tog sig till stängda sagostranden – nu har skadorna ökat

https://www.aftonbladet.se/a/gwveoJ

😂😂😂 Och hon blockade mig för att jag skrev på hennes Instagram att man inte fick gå ner på stranden där! Vilken jäkla Tomte hon är! 😂😂😂 Hade önskat hon fick stora böter, locka dit folk så där! Men ja visst ja de böterna hade bara hamnat hos kronofogden och inte betalats!
Citera
2024-09-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
😂😂😂 Och hon blockade mig för att jag skrev på hennes Instagram att man inte fick gå ner på stranden där! Vilken jäkla Tomte hon är! 😂😂😂 Hade önskat hon fick stora böter, locka dit folk så där! Men ja visst ja de böterna hade bara hamnat hos kronofogden och inte betalats!

Det ligger redan böter från polisen i hennes långa lista av skulder. Hon skiter fullkomligt i sånt tyvärr. Men vad gör en förstörd strand när Pannan fick till lite content, spela roll att det var landets finaste (tills familjen fiskmås slog sig ner med sina små hjärnor, många barn, stora käftar och enorma girighet).
Citera
2024-09-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Vilken fin och gullig liten pojke han har!

Hallerheims äldsta son är verkligen supersöt!
Han kommer bli en riktig snygging när han blir stor. Får skylla på mammans gener där 😅
Citera
2024-09-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hallerheims äldsta son är verkligen supersöt!
Han kommer bli en riktig snygging när han blir stor. Får skylla på mammans gener där 😅
Personligen tycker jag att lilla T är väldigt likt sin far och L är väldigt likt sin bror lilla T😁. Dock har jag ingen susning om hur lilla T:s mamma ser ut iof
Citera
2024-09-10, 12:44
Medlem
Ingen dålig inkomst hon fått ihop via vinted, hon måste ha kopiösa mängder med kläder hemma.
Citera
2024-09-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Ingen dålig inkomst hon fått ihop via vinted, hon måste ha kopiösa mängder med kläder hemma.

Med så många barn blir det nog inte svårt. Men att sälja för 17 000kr är inte dåligt. Tycker hon kunde använt en del till att betala av sina skulder...
Citera
2024-09-10, 14:51
Medlem
Citat:
Hur kan paret vabba å samtidigt lägga upp betalda samarbeten? Det räknas väl som inkomst?
Ngn borde tipsa försäkringskassan
Citera
2024-09-10, 14:54
Medlem
Citat:

Behöver de inte skattas när de kommer över en viss summa? Vet iaf att Tradera skickar underlag till skatteverket, borde ju va samma med vinted? Men en bra business helt klart, synd bara de prioriteras fel.
Citera
2024-09-10, 15:23
Medlem
Köksön.
Alla skriver att den blev sååå fin, men är det verkligen så snyggt med OSB-skiva?
Designen var fin, absolut, men en slät skiva hade gjort sig mycket bättre.
Citera
2024-09-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Behöver de inte skattas när de kommer över en viss summa? Vet iaf att Tradera skickar underlag till skatteverket, borde ju va samma med vinted? Men en bra business helt klart, synd bara de prioriteras fel.
Vinst på över 50 000 kr behöver skattas, men hon köper ju också själv, så då minskas vinsten. Själva intäkten behöver man inte skatta på, enbart vinsten.
Citera
2024-09-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Köksön.
Alla skriver att den blev sååå fin, men är det verkligen så snyggt med OSB-skiva?
Designen var fin, absolut, men en slät skiva hade gjort sig mycket bättre.

Tyckte den såg helkonstig ut nertill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in