2024-09-27, 18:18
Medlem
P skriver att hon 2021 hade höggradiga cellförändringar, HVP och LSIL. Står inte LSIL för låggradiga förändringar och HSIL för höggradiga?
Citera
2024-09-28, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
P skriver att hon 2021 hade höggradiga cellförändringar, HVP och LSIL. Står inte LSIL för låggradiga förändringar och HSIL för höggradiga?

Ja Pannan ljuger igen då hon inte kan "läkarspråk".

Det står i hennes journal att hon har LÅGgrsdiga cellförändringar (förut benämnda med CIN 1).

Varför är hon så jävla dum och ljuger samtidigt som hon lägger upp bevis för sin lögn.
Citera
2024-09-29, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja Pannan ljuger igen då hon inte kan "läkarspråk".

Det står i hennes journal att hon har LÅGgrsdiga cellförändringar (förut benämnda med CIN 1).

Varför är hon så jävla dum och ljuger samtidigt som hon lägger upp bevis för sin lögn.

Har själv haft höggradiga förändringar men i mina journalen så nämns både HSIL och cin3 men aldrig LSIL därför blev jag lite fundersam🤔.
Inte bra att ha LSIL iof men det är ju sällan en fara i det stadiet och läker oftast ut av sig själv vad jag förstått.
Däremot kan man aldrig säga till för ofta hur viktigt det är att vi gör våra cellprover så där får hon en eloge👍.
Citera
2024-09-29, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Har själv haft höggradiga förändringar men i mina journalen så nämns både HSIL och cin3 men aldrig LSIL därför blev jag lite fundersam🤔.
Inte bra att ha LSIL iof men det är ju sällan en fara i det stadiet och läker oftast ut av sig själv vad jag förstått.
Däremot kan man aldrig säga till för ofta hur viktigt det är att vi gör våra cellprover så där får hon en eloge👍.

Absolut, höggradiga (HSILc CIN 3) växer inte bara bort utan kräver behandling, så hon lurar folk genom att påstå sig ha HSiL som bara "försvann av sig själv".

Hon har en stor tendens att ALLTID överdriva och ljuga om allt. Kan inte förstå hur hon kan ha en hejarklack öht. Vedervärdig falsk människa med usel personlighet.
Citera
2024-09-29, 16:12
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Absolut, höggradiga (HSILc CIN 3) växer inte bara bort utan kräver behandling, så hon lurar folk genom att påstå sig ha HSiL som bara "försvann av sig själv".

Hon har en stor tendens att ALLTID överdriva och ljuga om allt. Kan inte förstå hur hon kan ha en hejarklack öht. Vedervärdig falsk människa med usel personlighet.
Hon har klara narcissistiska drag och sådana har en tendens att ljuga och överdriva patologiskt.
Citera
2024-09-29, 18:10
Medlem
Undra vad företagen egentligen tycker om att hon nu säljer åkpåsar, overaller och babynest på
Vinted, som hon gjorde reklam för i vintras? Så genomskinligt att det inte alls var så bra som hon påstod 🙃
Citera
2024-09-29, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Undra vad företagen egentligen tycker om att hon nu säljer åkpåsar, overaller och babynest på
Vinted, som hon gjorde reklam för i vintras? Så genomskinligt att det inte alls var så bra som hon påstod 🙃

Kanske dags att börja ifrågasätta hennes samarbeten, det ligger ju lite i tiden då även andra "influenser" i samma genre fått massiv kritik över att de tex gör betald reklam samtidigt för tre olika konkurrenter med samma skalkläder.

Influenser som Pannan har noll respekt för sina följare och hoppas på att de antingen är väldigt glömska eller helt enkelt obrydda.
Citera
2024-09-29, 19:38
Medlem
På frågan om vilka diagnoser hennes barn har så kan hon inte förstå var det kommer ifrån.

Är hon helt jävla pantad?! Hon har ju själv skrivit tidigare att äldsta dottern har adhd.

Du Patricia, håll reda på vad du skriver på dina sociala medier om du nu inte far med sanning!
Citera
2024-09-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Är hon helt jävla pantad?! Hon har ju själv skrivit tidigare att äldsta dottern har adhd.

Du Patricia, håll reda på vad du skriver på dina sociala medier om du nu inte far med sanning!

Ja det är jag helt säker på att hon har skrivit. Sedan kan jag som förälder inte förstå hur hon känner att hon har rätten att outa sina barns diagnoser. Hon borde passat på den frågan och hänvisat till sina barns integritet.
Citera
2024-09-29, 20:08
Medlem
Citat:
På frågan om vilka diagnoser hennes barn har så kan hon inte förstå var det kommer ifrån.

Hon har även skrivit att ett av barnen var problematisk på förskolan/ i skolan och skulle utredas för autism. Många år sedan nu men hon outade väldigt känslig information och bild på barnet.
Citera
2024-09-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja det är jag helt säker på att hon har skrivit. Sedan kan jag som förälder inte förstå hur hon känner att hon har rätten att outa sina barns diagnoser. Hon borde passat på den frågan och hänvisat till sina barns integritet.

Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Hon har även skrivit att ett av barnen var problematisk på förskolan/ i skolan och skulle utredas för autism. Många år sedan nu men hon outade väldigt känslig information och bild på barnet.

Ja det är det som gör det hela så löjligt när hon låtsas vara helt ovetandes om var det kommer ifrån. Det kommer ju ifrån henne själv, är hon riktigt blåst?!

Hon har avslöjat så mycket om sitt liv och helt plötsligt så låtsas hon som om att det inte har hänt och alla andra som minns det är idioter. Hon är ju inte normal.
Citera
2024-09-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ja det är det som gör det hela så löjligt när hon låtsas vara helt ovetandes om var det kommer ifrån. Det kommer ju ifrån henne själv, är hon riktigt blåst?!

Hon har avslöjat så mycket om sitt liv och helt plötsligt så låtsas hon som om att det inte har hänt och alla andra som minns det är idioter. Hon är ju inte normal.

Minns det också, hennes ungar hade både adhd och sonen hade även autism. Dessutom så gjorde både hon och Joakim stor sak om att hans förstfödda bortglömda son har autism (står även skrivet av han själv här på fb om man söker på hans efternamn).

Patricia ljuger så ofta att hon inte minns sina egna lögner. Hon är en tvättäkta mytoman förutom sin narcissistiska diagnos (två diagnoser som glider in i varandra).

Kul för hennes ungar som blir konstant trashtalkade av sin egen morsa som dessutom tjänar pengar på att exploatera barnen i deras känsligaste stunder.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-09-29 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in