2024-08-17, 16:29
Medlem
Hon ser fan ut som en Alien.
Citera
2024-08-17, 17:09
Medlem
Alltså, det måste vara dom själva som skriver alla ”frågor” till varandra 😂 eller är folk så pantade? 🙄
Citera
2024-08-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jäkla märkligt det här att de båda kan ta ut vab under tiden senaste prematuren är inskriven på sjukhuset, och samtidigt köra parallella samarbeten.

Pannan bölade ju om att sjukvården inte släpper ungen ännu pga att det sista andningstestet inte är ufört (självklart är det vårdens fel enligt Pannan).

OM jag nu bara ska spekulera så killgissar jag att fyllskallarna hade en tid där på Akademiska sjukhuset i slutet på Juli, MEN de var för upptagna med att kröka tillsammans med andra WTs i Bödatältet.
Och nu, när de redan har socialtjänsten/vården/kronofogden nosandes i röven så vill samhället ha koll på detta par under minst ett par månader till- så de inte blir en LexPannan om en unge råkar stryka med.

HAHAHAHA jag orkar ej med din otroliga, träffsäkra humor!
Citera
2024-08-17, 17:25
Medlem
Haha frukrokodil alltså! ”Lexpannan” skrattade högt 😂
Citera
2024-08-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Kul att hon pratat om massa planer de har att göra om osv, låter som de ska bo där länge men det är väl snart utflytt haha
Ja hyreskontraktet är ju tidsbegränsat
Citera
2024-08-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hon skrev häromdagen att dom hade glömt skicka kallelse eller vad det var så nu får dom vänta 3 månader till minst för att få en ny tid.

Kallelser går ut på rutin, det är ingen som sitter och "glömmer" att skicka.

Det är 1000 % Pannan som "glömt" att kolla posten då hon inte varit hemma på hela sommaren...

Och hon har knappast bett en granne att kolla då lådan svämmar över av inkassokrav och obetalda förskoleavgifter...
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-17 kl. 20:44.
Citera
2024-08-17, 22:31
Medlem
Blir mer och mer tydligt att hon hittar på egna frågor, du blomstrar, så fint konto bla bla. Vart är alla obekväma frågor? På tal om något helt annat så är lilla E lik sin far och sina bröder men har ärvt mammas höga panna.
Citera
2024-08-17, 22:35
Medlem
Jag har bara kikat in hos P på instagram då och då. Har även skumläst lite här i tråden. Jag skulle vilja veta lite mer. Får känslan här i tråden att hon är väldigt slarvig.

Hur vet man att hon är hos Kronofogden? Hon verkar ju bo i ett nybygge och jag minns när de flyttade in där, men inte omständigheterna runt omkring. Varför flyttade de dit och hur länge har de kontrakt?
Citera
2024-08-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag har bara kikat in hos P på instagram då och då. Har även skumläst lite här i tråden. Jag skulle vilja veta lite mer. Får känslan här i tråden att hon är väldigt slarvig.

Hur vet man att hon är hos Kronofogden? Hon verkar ju bo i ett nybygge och jag minns när de flyttade in där, men inte omständigheterna runt omkring. Varför flyttade de dit och hur länge har de kontrakt?

Hur vet man att hon är hos Kronofogden?
1. Offentliga handlingar- följare har ringt och kollat upp
2. p och j har skrivit i frågestunder om det

Hon verkar ju bo i ett nybygge och jag minns när de flyttade in där, men inte omständigheterna runt omkring. Varför flyttade de dit och hur länge har de kontrakt
1. Hon och j bodde i olika städer när de träffades. Hennes ex hade köpt ut henne från deras hus
2. De bodde först i hyresrätt i en ny stad via någon följare, men hade problem med grannar och pendling så de flyttade till ps stad
3. Osäker hur de fick kontraktet men för mig det var via kontakter el följare
Citera
2024-08-18, 00:07
Medlem
När det gäller bostaden deras så har de ett korttidsboende där de fått hyra en villa som ingen vill köpa (pga att skiten ligger så jäkla långt ut på landet så den knappt syns på en modern karta).

Både Pannan och J har uselt trackrecord så de kan inte bo med grannar nära inpå (Pannans ungar har väl gnagt sönder väggarna såpass att tidigare grannar fått vattenskador). Men då de är semiinfluenser så kan de göra reklam för området som gud glömde och ingen vill köpa, och det dög för denna hyresvärd i en desperat tid.

Pannan har få kvaliteter förutom att bli gravid, men hon är hyfsat bra på inredning, så det blev en vin vin (bokstavligen) för alla parter.

Men, det nuvarande hyresvärd inte vet om är att Pannan brukar sluta betala hyran när det är dags att flytta och hon lägger knappast någon energi på flyttstädning utan det får också gå till fogden. Hon brukar alltså lämna sina andrahandboenden i samma skick som hon lämnade stackars frisörkunders hår (hon gick i KK pga att hon är värdelös, inte pga covid).

Ska bli väldigt spännande att se hur hon lämnar detta hus när värden väl får en köpare.
Kanske det blir en ny insamling till och med!

Pannan har ju redan börjat mjuka upp sina följares plånböcker med egengjorda QA frågor och det sedervanliga bilderna på döda spädbarn..

Min källa är ögonvittnen, Pannans egna ord, google och offentliga uppgifter från kronofogden.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-18 kl. 00:13.
Citera
2024-08-18, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
När det gäller bostaden deras så har de ett korttidsboende där de fått hyra en villa som ingen vill köpa (pga att skiten ligger så jäkla långt ut på landet så den knappt syns på en modern karta).

Både Pannan och J har uselt trackrecord så de kan inte bo med grannar nära inpå (Pannans ungar har väl gnagt sönder väggarna såpass att tidigare grannar fått vattenskador). Men då de är semiinfluenser så kan de göra reklam för området som gud glömde och ingen vill köpa, och det dög för denna hyresvärd i en desperat tid.

Pannan har få kvaliteter förutom att bli gravid, men hon är hyfsat bra på inredning, så det blev en vin vin (bokstavligen) för alla parter.

Men, det nuvarande hyresvärd inte vet om är att Pannan brukar sluta betala hyran när det är dags att flytta och hon lägger knappast någon energi på flyttstädning utan det får också gå till fogden. Hon brukar alltså lämna sina andrahandboenden i samma skick som hon lämnade stackars frisörkunders hår (hon gick i KK pga att hon är värdelös, inte pga covid).

Ska bli väldigt spännande att se hur hon lämnar detta hus när värden väl får en köpare.
Kanske det blir en ny insamling till och med!

Pannan har ju redan börjat mjuka upp sina följares plånböcker med egengjorda QA frågor och det sedervanliga bilderna på döda spädbarn..

Min källa är ögonvittnen, Pannans egna ord, google och offentliga uppgifter från kronofogden.

Villa? Är det inte radhus eller parhus hon bor i nu?
Citera
2024-08-18, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Villa? Är det inte radhus eller parhus hon bor i nu?

Enligt maps så är det ett ensamhus, är det ett parhus så får jag bara hoppas på att grannarna är..tålmodigare än tidigare grannar.
Eller så har hyresvärden inte fått köpare till den andra delen av huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in