Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu ska det köpas löparskor för 2000 kr också. Tur pengarna rullar in som dom ska ✌️

Det är inget samarbete då? Pannan brukar ju som alla influnser börja ragga sånt genom att helt plötsligt verkligen behöva reklamvarorna.
Citera
2024-10-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Tycker fortfarande bebisen inte ser ut att hänga med lika mycket i blicken som varken jämnåriga eller mycket yngre bebisar. Absolut att hon ler lite och ser sig om, men ingen riktig gnista?

Jag håller med, men behövs det verkligen två föräldrar som är med henne hela tiden då?
Ungen verkar inte det minsta infektionskänslig längre då hon kan lämnas till olika barnvakter (tom nätter).
Citera
2024-10-14, 16:58
Medlem
Citat:
Nu ska det köpas löparskor för 2000 kr också. Tur pengarna rullar in som dom ska ✌️

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag håller med, men behövs det verkligen två föräldrar som är med henne hela tiden då?
Ungen verkar inte det minsta infektionskänslig längre då hon kan lämnas till olika barnvakter (tom nätter).

Kan ju va så att dom överdriver till sjukvården ang E, men då bör ju fk kunna kika på sociala medier som dom är snabba på annars när de misstänker fusk.
Citera
2024-10-14, 17:49
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:

Brukar inte störa mig allt för mycket på P.

Men något som stör mig är sånt här. Dom har bokstavligen inte råd att få vardagen att gå runt, men då tycker hon att det är rimligt att köpa löparskor för 2000kr till sin tillfälliga (vi alla vet att hon snart tröttnar) hobby.

Också att hon inte förstod att det blivit något knäppt med löparappen i mobilen (dom strular ibland) som säger att hon sprang 4min/km under en hel mil? Det är helt enkelt inte rimligt? Det gör man inte otränad? Är nyfiken på att se nästa runda och se om det här faktiskt stämmer?

Edit: efter lite googlande är det orimligt att hon skulle palla det på sin första löprunda.
Senast redigerad av bellusorca 2024-10-14 kl. 17:59. Anledning: Stavelser
Citera
2024-10-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca

Men något som stör mig är sånt här. Dom har bokstavligen inte råd att få vardagen att gå runt, men då tycker hon att det är rimligt att köpa löparskor för 2000kr till sin tillfälliga (vi alla vet att hon snart tröttnar) hobby.

Också att hon inte förstod att det blivit något knäppt med löparappen i mobilen (dom strular ibland) som säger att hon sprang 4min/km under en hel mil? Det är helt enkelt inte rimligt? Det gör man inte otränad? Är nyfiken på att se nästa runda och se om det här faktiskt stämmer?

Edit: efter lite googlande är det orimligt att hon skulle palla det på sin första löprunda.

Usel på matte men det skulle ju tyda på att Pannan sprang i ca 15 km/h. Normalt att cykla på den tiden. Är hon säker på att hon inte cyklade?

För att vara en välutbildad soldat så ska man kunna springa ca 10 km/h.
Citera
2024-10-14, 18:59
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Usel på matte men det skulle ju tyda på att Pannan sprang i ca 15 km/h. Normalt att cykla på den tiden. Är hon säker på att hon inte cyklade?

För att vara en välutbildad soldat så ska man kunna springa ca 10 km/h.

Precis.

”För den som är helt otränad kan det vara riktigt tufft och ge bra träning att ta sig fram i en hastighet av tio minuter per kilometer, medan en vältränad elitlöpare måste ner mot fyra minuter per kilometer för att överhuvudtaget känna sig ansträngd.”
/Google.

Så wow, då är hon på en elitlöpares nivå. Och om det är första rundan så vet bara Gud vad hon lär sluta på för tider haha :P

Nä men om man inte har koll på tider och sådär är det kanske lätt att missa om appen strulade.
Citera
2024-10-14, 19:04
Medlem
Citat:
Precis.

”För den som är helt otränad kan det vara riktigt tufft och ge bra träning att ta sig fram i en hastighet av tio minuter per kilometer, medan en vältränad elitlöpare måste ner mot fyra minuter per kilometer för att överhuvudtaget känna sig ansträngd.”
/Google.

Så wow, då är hon på en elitlöpares nivå. Och om det är första rundan så vet bara Gud vad hon lär sluta på för tider haha :P

Nä men om man inte har koll på tider och sådär är det kanske lätt att missa om appen strulade.

Pannan bör ju omedelbart signa upp sig till vartenda lopp som finns för hon kommer vinna alla utan problem 😂

Nej hon är en dumskalle som antingen cyklat eller förfalskat appen. Pannan ljuger och överdriver ALLTID så fort hon öppnar munnen, och hennes korkade följare är inte det minsta källkritiska.
Citera
2024-10-14, 20:41
Medlem
En vältränad springer en mil på 45 minuter.
En normaltränad en mil på 60 min.
Jag, otränad, går 6 km på 60 min.
Citera
2024-10-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
En vältränad springer en mil på 45 minuter.
En normaltränad en mil på 60 min.
Jag, otränad, går 6 km på 60 min.

Och jag, med nuvarande ryggskott, går en kilometer på tre timmar...

Pannan som inte direkt är speciellt vältränad springer enligt sig själv en mil på 40 minuter vilket är bogus.
Hon skulle inte ens klara det om hon än hade kronofogden själv i bakhasorna!
Fast vänta nu.. KF är ju henne konstant i bakhasorna. Run Forrest RUN!!
Citera
2024-10-14, 22:21
Citat:
Vart hittade du den infon? Är det nån ny anmälan?
Personligen så tycker jag hela familjen Fiskmås ska ha en personlig assistent med hela tiden men är ändå nyfiken på om de ställt till med något nytt som fått grannskapet att reagera!

Eller har de struntat i att betala elen så soc blir inkopplad per automatik?

Nej alltså det är inget nytt. Det är idioter från bla den här tråden som anmält. Inget nytt & anmälningarna las ner då de inte fanns något oroväckande.

Så mycket mobbing, av ett gäng vuxna kvinnor 🤣
Citera
2024-10-14, 23:17
Medlem
Citat:

Men nu var det ju faktiskt så att P visste om att appen strulade och har även postat om det i efterhand
Citera
2024-10-14, 23:49
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Men nu var det ju faktiskt så att P visste om att appen strulade och har även postat om det i efterhand

Hahaha jaså? Har helt missat det. Dåså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in