2024-08-07, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Han tar hand om och roar andras barn och leker familj men skiter totalt i sin förstfödda… jag tänker bara på den dagen när barnet får en egen mobil och börjar följa sin pappa på instagram…

Så himla tragiskt 😩
Citera
2024-08-07, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Han tar hand om och roar andras barn och leker familj men skiter totalt i sin förstfödda… jag tänker bara på den dagen när barnet får en egen mobil och börjar följa sin pappa på instagram…
Han kanske kommer bli blockad....eller så får J kanske välja vad han lägger upp! 😝
Citera
2024-08-07, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han kanske kommer bli blockad....eller så får J kanske välja vad han lägger upp! 😝

Sätter halva deras kommande socbidrag på att Joakim blockar sin son samma sekund som båda blir läs/skrivkunniga. De kommer mötas där nånstans i mitten av förvärvad kunskap. Den ena kommer vara sex år och den andre- typ 50 (med tanke på utseendet).
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-07 kl. 01:48.
Citera
2024-08-07, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Efter att ha sett Pannan umgås med sin familj så har jag lite mer förståelse för henne och hur hon lever sitt liv.

Utan att nämna någon specifik men hennes familj har tex genomgående väldigt lågt sittande öron, stora huvuden och skulle lätt kunna spela in en svensk banjoversion av "den sista färden".

Säkert är dom alla väldigt snälla men de bidrar garanterat inte till den svenska välfärden.

Hennes bror är typ spelutvecklare tror jag.. har bland annat gjort goat simulator, så honom går d bra för..

Syster vet jag inte nu men förut så vet jag att hon jobbade och allt sånt.. tycker dom inte e så lika P till sättet eller va iaf inte d förr
Citera
2024-08-07, 09:48
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Konstigt att ingen frågat hur det är med hans bortglömda son? Antar att dom blir blockade. Kommer aldrig någonsin förstå hur man kan leka lycklig familj på sociala medier när det där står ett barn som saknar sin pappa och inte får vara med. Skrämmande.
Jag frågade! Ödmjukt. Men det passade visst inte och jag fick inte vara med och leka mer. #blockad
Citera
2024-08-07, 13:27
Medlem
Citat:
Efter att ha sett Pannan umgås med sin familj så har jag lite mer förståelse för henne och hur hon lever sitt liv.

Utan att nämna någon specifik men hennes familj har tex genomgående väldigt lågt sittande öron, stora huvuden och skulle lätt kunna spela in en svensk banjoversion av "den sista färden".

Säkert är dom alla väldigt snälla men de bidrar garanterat inte till den svenska välfärden.

Den som tror att utseende har en koppling till intellekt får tänka ett varv till.

Dessutom är det lägre än lägst att håna människor för hur de ser ut. Rikta fokus på förehavanden som faktiskt är sprunget ur det egna fria valet om man nu måste hacka på någon öht.
Citera
2024-08-07, 15:25
Medlem
Mina barn har aldrig velat äta glass istället för att få presenter. Är barnen ovana att få presenter och inte förstår innebörden?
Citera
2024-08-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Mina barn har aldrig velat äta glass istället för att få presenter. Är barnen ovana att få presenter och inte förstår innebörden?
Ja det där var väldigt konstigt! Dom brukar väl alltid kasta sig över paketen och fullständigt slita av papperet. En treåring borde verkligen vara väldigt nyfiken på vad det är i paketen! 😆
Citera
2024-08-07, 16:21
Medlem
Citat:

Alltså detta var så ”on point”. Känner mig så elak och hoppades att jag inte var den enda som tänker att de ej dragit någon vinstlott i genlotteriet någon av dem. 😅
Citera
2024-08-07, 17:48
Medlem
Ruo999s avatar
Jag tycker det är fint att han inte "sliter upp" paketen i all hast. Alla barn är inte giriga på det sättet.

Men shit vad han är lik Js Trist@n!
Citera
2024-08-07, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Hennes bror är typ spelutvecklare tror jag.. har bland annat gjort goat simulator, så honom går d bra för..

Syster vet jag inte nu men förut så vet jag att hon jobbade och allt sånt.. tycker dom inte e så lika P till sättet eller va iaf inte d förr

Kul att höra att det gått bra för nån i familjen. Pannan har ju tidigare varit väldigt öppen med hur hon är uppvuxen med missbruk och misär, men det kanske bara är lögn som vanligt när det kommer från henne.
Citera
2024-08-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruo999
Jag tycker det är fint att han inte "sliter upp" paketen i all hast. Alla barn är inte giriga på det sättet.

Men shit vad han är lik Js Trist@n!

Inget jag reagerar på, min treåring sliter upp allt i rasande fart om man inte stoppar honom och låter han få tid till eftertanke.

King Loui är väldigt lik Tristan ja, synd att de aldrig får umgås 😴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in