Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 20:15
Medlem
Ruo999s avatar
”Flygplan lyfter inte i motvind” Hahahaha!! P kanske inte ska använda uttryck som hon inte fattar eller ens får till rätt.

Här är rätt uttryck, P. Till nästa gång.

"När allt verkar gå emot dig, kom ihåg att flygplanet lyfter MOT vinden, inte med den." (Tillskrivet Henry Ford).
Citera
2025-12-21, 20:25
Medlem
Känns verkligen som att dom håller på att gå isär å ska flytta.. clownen berättar hur mkt han älskar henne å hon lever livet utan honom.. de senaste 2 åren har väl han varit själv på galej 2ggr typ, max 5 för att va generös. Å då va en utav gångerna på Gärdet tror jag, typ 90-talsfestival. Andra ggn jag kommer ihåg är väl för ngn vecka sen där han va på julbord å Patricia tog ungarna (barnvakt som hon säkert säger).. medan hon e ute varannan helg på spa, jobb, familjegrejer men helt utan Jocke. Tycker väl ändå att om ngn fyller 70 å hela familjen plus respektive e inbjudna så borde man väl typ ”vi båda vill jättegärna komma men J går hem med barnen efter maten typ… helt jävla sjukt.
Citera
2025-12-21, 20:47
Medlem
Måste åxå poängtera låten ”jag vet, du är inte min” hmm..
Citera
2025-12-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmybacon
Hos pappa bor redan två stora barn på heltid, dvs bonussyskonen då deras egen pappa busat för mycket och sitter bakom lås och bom

Men skämtar du??
Vad är det för jäkla familj egentligen 🤣
Citera
2025-12-22, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Känns verkligen som att dom håller på att gå isär å ska flytta.. clownen berättar hur mkt han älskar henne å hon lever livet utan honom.. de senaste 2 åren har väl han varit själv på galej 2ggr typ, max 5 för att va generös. Å då va en utav gångerna på Gärdet tror jag, typ 90-talsfestival. Andra ggn jag kommer ihåg är väl för ngn vecka sen där han va på julbord å Patricia tog ungarna (barnvakt som hon säkert säger).. medan hon e ute varannan helg på spa, jobb, familjegrejer men helt utan Jocke. Tycker väl ändå att om ngn fyller 70 å hela familjen plus respektive e inbjudna så borde man väl typ ”vi båda vill jättegärna komma men J går hem med barnen efter maten typ… helt jävla sjukt.

Alla vet redan att Pannan tröttnat på den där byfånen Joakim. Det enda jag verkligen är nyfiken på är om han kommer kräla åter till sitt gamla ex och barn för att iaf få till lite umgänge. Han kan skylla på psykiskt våld från Pannan, och han är så svagsint så någon säkert kan gå på hans bölande.

Gissar att Pannan redan har en ny grottforskare som snart gör henne gravid igen, så hon kan lägga upp sina efterblivna citat typ "livet är så förändligt, man vet aldrig vart man landar".
Citera
2025-12-22, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmybacon
Hos pappa bor redan två stora barn på heltid, dvs bonussyskonen då deras egen pappa busat för mycket och sitter bakom lås och bom
Hur menar du nu? Äldsta flickan har en annan pappa än den andra tonårsflickan. Att hennes pappa sitter bakom lås och bom är väl inget som barn el ex kan klandras för. Är väl typ 15 år sedan P hade ett förhållande med den personen
Citera
2025-12-23, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Hur menar du nu? Äldsta flickan har en annan pappa än den andra tonårsflickan. Att hennes pappa sitter bakom lås och bom är väl inget som barn el ex kan klandras för. Är väl typ 15 år sedan P hade ett förhållande
med den personen

Men menar inte Emmybacon så här: att L’s sambo har två barn som bor hos dem på heltid pga av att pappan till L’s sambos barn sitter inne?
Citera
2025-12-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
Men menar inte Emmybacon så här: att L’s sambo har två barn som bor hos dem på heltid pga av att pappan till L’s sambos barn sitter inne?
Okej?!? Fattar ännu mindre vad hon då menar med sitt inlägg då L's sambo inte har något med denna tråd att göra
Citera
2025-12-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruo999
”Flygplan lyfter inte i motvind” Hahahaha!! P kanske inte ska använda uttryck som hon inte fattar eller ens får till rätt.

Här är rätt uttryck, P. Till nästa gång.

"När allt verkar gå emot dig, kom ihåg att flygplanet lyfter MOT vinden, inte med den." (Tillskrivet Henry Ford).

Fnissade också när jag läste det.
Citera
2025-12-23, 17:11
Medlem
En fråga till er insatta ?

Varför framhävs inte Patricia på hennes arbetsgivares Instagram något ? Samt står på hemsidan hon är konsult innebär det hon har bolag ?
Citera
2025-12-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
En fråga till er insatta ?

Varför framhävs inte Patricia på hennes arbetsgivares Instagram något ? Samt står på hemsidan hon är konsult innebär det hon har bolag ?

Antar att det är detta du menar, längst ner på sidan? https://www.move-2.se/om-oss Hon står ju med som alla andra, men som 1 av 3 som inte har foto uppe.

Som konsult antar jag att hon fakturerar M2 företaget antingen för timmar eller uppdrag. Hon har inget företag registrerat, men vill minnas att hon fakturerade via något företag för sina influencer samarbeten, så kanske gör samma med M2?
Citera
2025-12-25, 16:32
Medlem
nintendoKalles avatar
Herpesutbrott på lillgrabben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in