Citat:
Ursprungligen postat av
messmoret
Känns verkligen som att dom håller på att gå isär å ska flytta.. clownen berättar hur mkt han älskar henne å hon lever livet utan honom.. de senaste 2 åren har väl han varit själv på galej 2ggr typ, max 5 för att va generös. Å då va en utav gångerna på Gärdet tror jag, typ 90-talsfestival. Andra ggn jag kommer ihåg är väl för ngn vecka sen där han va på julbord å Patricia tog ungarna (barnvakt som hon säkert säger).. medan hon e ute varannan helg på spa, jobb, familjegrejer men helt utan Jocke. Tycker väl ändå att om ngn fyller 70 å hela familjen plus respektive e inbjudna så borde man väl typ ”vi båda vill jättegärna komma men J går hem med barnen efter maten typ… helt jävla sjukt.
Alla vet redan att Pannan tröttnat på den där byfånen Joakim. Det enda jag verkligen är nyfiken på är om han kommer kräla åter till sitt gamla ex och barn för att iaf få till lite umgänge. Han kan skylla på psykiskt våld från Pannan, och han är så svagsint så någon säkert kan gå på hans bölande.
Gissar att Pannan redan har en ny grottforskare som snart gör henne gravid igen, så hon kan lägga upp sina efterblivna citat typ "livet är så förändligt, man vet aldrig vart man landar".