2024-07-31, 16:38
Medlem
Bloggbevakninh har gjort inlägg om p
Citera
2024-07-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Jag är helt enlig med alla om att J är en stor skitstövel gällande sin äldsta son. Men att skriva att det finns hur mycket information som helst om T är väl en sanning med modifikation! Enda riktiga infon som finns är den från J och barnets mamma. Det sägs att det är någon från T:s närhet som skrivit i denna tråd men hur vet vi att det är sant?!
De som följer J på IG kan se att senast han la ut en bild på att han träffade pojken var strax efter jul och då besökte de ett lekland. Efter det nada! Därmed inte sagt att det var sista gången de sågs men mest troligt att det var så för på något sätt hade han meddelat världen att han träffar sin son ( om inte annat för att tysta ryktet som går här inne).
Det är 3 personer som känner j irl som skrivit i tråden rörande t:
1. En förskolelärare som haft t
2. En person som umgicks med sin man och j och hans ex
3. En person som umgås med p
Citera
2024-07-31, 18:18
Medlem
Haha, på bloggbevaknings inlägg är det äntligen någon annan än jag som reagerat över hennes usla svenska och skriver såhär i kommentarerna:

Åh herregud… Inte skarpaste kniven i lådan va? HUR kan man vara så dålig på att uttrycka sig i skrift, när det är en ganska stor del av ens jobb?? Läs här:
”Utan att vi hade fått tips om denna strand & åkte förbi och beslöt oss för att titta. Då det var så pass mycket bilar & folk så blev vi såklart osäkra på vad som gällde och inte och kunde inte tänka att det var så allvarligt om så man hade man gjort avspärrningar samt satt upp en skylt VID badet och inte en km innan på en liten skylt vid väggrenen”.
Det är inte så att man inte förstår vad hon menar, för visst gör man det. Men…det är så fruktansvärt dåligt skrivet att jag tror min 10-åring med lätthet hade kunnat skriva om det mer lättfattligt och med bättre meningsuppbyggnad än den här människan lyckats göra (och då är att skriva inte min 10-årings starkaste kort, så att säga). Har inga influensers gått i skolan? Läst en bok?
Nu känner inte jag till den här kvinnan, så vet inte hur mycket samarbeten hon har, men om jag hade ett företag skulle jag absolut inte vilja att någon som inte kan sätta ihop en korrekt mening marknadsför någon av mina produkter.

Som jag sagt många gånger förut, är det ens jobb att nå ut till människor i skrift är det av stor vikt att man kan uttrycka sig korrekt!
Senast redigerad av Somosdoslocos 2024-07-31 kl. 18:28.
Citera
2024-07-31, 18:54
Medlem
Bra där att BB tar upp vilken jävla idiot hon och slapptasken är. Och hennes förmåga att blocka alla som inte faller henne i smaken.

Hoppas hon skäms ordentligt nu (även om jag inte tror det för Pannan är för egocentrisk för att skämmas).
Citera
2024-07-31, 21:24
Medlem
Fyyy vad JockePuckos inlägg om att sakna Ilse provocerar mig. Att sakna ett barn som dör i vecka 30 nånting (??) går bra men att sakna barnen man väljer att abortera i pga fel kön eller sakna sin fullt friska levande son som undrar var ”pappa” är finns inte på kartan?? Han borde inte ens få kalla sig pappa. 🤮 bottenskrap.
Citera
2024-07-31, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bra där att BB tar upp vilken jävla idiot hon och slapptasken är. Och hennes förmåga att blocka alla som inte faller henne i smaken.

Hoppas hon skäms ordentligt nu (även om jag inte tror det för Pannan är för egocentrisk för att skämmas).
Hon saknar förmåga att skämmas. Så som hon beter sig och ljuger öppet nästan varje dag om olika saker så förvånar det mig om hon någonsin skämts över något. Hade jag varit henne hade jag skämts över mina livsval varje dag. Även valet av man. Men dom passar bra ihop. Lika falska.
Citera
2024-07-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Fyyy vad JockePuckos inlägg om att sakna Ilse provocerar mig. Att sakna ett barn som dör i vecka 30 nånting (??) går bra men att sakna barnen man väljer att abortera i pga fel kön eller sakna sin fullt friska levande son som undrar var ”pappa” är finns inte på kartan?? Han borde inte ens få kalla sig pappa. 🤮 bottenskrap.

Ja det är faktiskt omöjligt att verkligen sakna en person man inte känt. Han kanske saknar upplevelsen och sina fantasier om vem dottern kunde blivit OM hon inte dött.

Tror det skulle kännas skönt för hans förstfödda son om "pappa" någonsin la ut samma kärleksförklaring till honom, dvs ett levande barn som saknar honom och som finns på en armslängds avstånd...
Citera
2024-07-31, 21:50
Medlem
Citat:
Haha, på bloggbevaknings inlägg är det äntligen någon annan än jag som reagerat över hennes usla svenska och skriver såhär i kommentarerna:

Åh herregud… Inte skarpaste kniven i lådan va? HUR kan man vara så dålig på att uttrycka sig i skrift, när det är en ganska stor del av ens jobb?? Läs här:
”Utan att vi hade fått tips om denna strand & åkte förbi och beslöt oss för att titta. Då det var så pass mycket bilar & folk så blev vi såklart osäkra på vad som gällde och inte och kunde inte tänka att det var så allvarligt om så man hade man gjort avspärrningar samt satt upp en skylt VID badet och inte en km innan på en liten skylt vid väggrenen”.
Det är inte så att man inte förstår vad hon menar, för visst gör man det. Men…det är så fruktansvärt dåligt skrivet att jag tror min 10-åring med lätthet hade kunnat skriva om det mer lättfattligt och med bättre meningsuppbyggnad än den här människan lyckats göra (och då är att skriva inte min 10-årings starkaste kort, så att säga). Har inga influensers gått i skolan? Läst en bok?
Nu känner inte jag till den här kvinnan, så vet inte hur mycket samarbeten hon har, men om jag hade ett företag skulle jag absolut inte vilja att någon som inte kan sätta ihop en korrekt mening marknadsför någon av mina produkter.

Som jag sagt många gånger förut, är det ens jobb att nå ut till människor i skrift är det av stor vikt att man kan uttrycka sig korrekt!

Den största underhållningen som P bidrar med på sociala medier är hennes icke korrekta grammatik. Det är komik på hög nivå. 🤣 Läste inlägget och höll på att dö av skam!
Citera
2024-07-31, 22:26
Medlem
Citat:

Håller verkligen med! Självklart kan han få sakna Ilse, men att säga att hon skulle varit med dom nu och sprungit runt där känns ju lite knäppt. Om Ilse hade funnits kvar hade väl inte Ebba funnits, känns som att han hellre hade velat ha kvar Ilse.
Också mycket märkligt att sakna ett barn som man bara levt några timmar samtidigt som man knappt inte ägnar en tanke på det barn han levt med i flera år!!
Citera
2024-07-31, 22:35
Medlem
Jag tror Joakim är rätt lågbegåvad. Om man kollar på hur hans liv ser ut så har han inte direkt åstadkommit någonting.
Okej, han fixade att ta körkort men han har inget jobb, nästan en miljon i skulder, klarar inte av att betala sina räkningar eller träffa sin förstfödda son.
Dessutom verkar han vara låg på testosteron med tanke på att han pratar som en bebis med ljus liten röst.

Dvs ett perfekt offer för Pannan att sätta tänderna i! Han kommer aldrig våga säga ifrån och fogar sig i allt hon kräver.
Dessutom är han inte såpass snygg så andra tjejer suktar efter honom.
Han får helt enkelt bara finnas där som en obetald barnvakt till hennes fiskmåsflock av ungar, för tror VÄLDIGT få riktiga män tagit i henne med tång.
Citera
2024-07-31, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Den största underhållningen som P bidrar med på sociala medier är hennes icke korrekta grammatik. Det är komik på hög nivå. 🤣 Läste inlägget och höll på att dö av skam!
Ja det påminner om en dålig Googleöversättning! 🤣
Citera
2024-07-31, 23:08
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Bloggbevakninh har gjort inlägg om p

Härligt!
Jag var en som tipsade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera