2024-08-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Så genomskinligt, låter som hon letat länge ”noga efterforskning”, sen lägger J upp att han ska ha ett samarbete med samma företag haha😂
Haha, ja det blev ju om möjligt ännu fånigare när man såg att han också skulle göra det samarbetet! Sedan sitter han och drar i sina rynkor så man absolut inte ska missa hur mycket han behöver fixa sin hud! 😝🤣
Citera
2024-08-10, 14:24
Medlem
Ja, så otroligt genomskinligt. På tal om rynkor har jag nog aldrig sett någon som åldrats så enormt som J på några få år. Måste vara påfrestande att hålla Pannan nöjd. Alla fula grimaser och miner han jämt måste dra till med som en jättebaby på varenda bild/film är ju inte heller till fördel för rynkorna, eller följarna.
Citera
2024-08-10, 16:03
Medlem
Undra hur J trodde att sitt liv i framtiden skulle se ut för sisådär 5 år sedan. Undra om han trodde att han självmant skulle ta sitt pick och pack och försvinna ur sin älskade sons liv. Skaffa lite nya barn, hamna i ekonomisk kris och sedan sitta och leka influenser med värdelösa samarbeten. Botox…?! Prioritera om. Väx upp.
Citera
2024-08-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Ja, så otroligt genomskinligt. På tal om rynkor har jag nog aldrig sett någon som åldrats så enormt som J på några få år. Måste vara påfrestande att hålla Pannan nöjd. Alla fula grimaser och miner han jämt måste dra till med som en jättebaby på varenda bild/film är ju inte heller till fördel för rynkorna, eller följarna.

Så jäkla fjantig person med alla grimaser. Skämskudde fram igen!
Citera
2024-08-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Undra hur J trodde att sitt liv i framtiden skulle se ut för sisådär 5 år sedan. Undra om han trodde att han självmant skulle ta sitt pick och pack och försvinna ur sin älskade sons liv. Skaffa lite nya barn, hamna i ekonomisk kris och sedan sitta och leka influenser med värdelösa samarbeten. Botox…?! Prioritera om. Väx upp.

Just nu så kör ju bägge bara på rätt in i väggen. Tacka fan att de ser slitna ut (beror inte bara på alkoholkonsumtionen och trötta nätter). Botox och solbränna kan ju lura medmänniskor ett litet tag men en ful personlighet lyser alltid igenom.
Citera
2024-08-10, 22:11
Medlem
Kanske har frågat tidigare, är bebisen sjuk eller har problem med hälsan?
Citera
2024-08-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83

Deras senaste prematur tror jag kanske blev utskriven från neo idag, med tanke på hennes story att de var förbi neo Danderyd.. Men är väl inte "sjuk" längre? Rätta mig om jag har fel!
Citera
2024-08-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jsff
Deras senaste prematur tror jag kanske blev utskriven från neo idag, med tanke på hennes story att de var förbi neo Danderyd.. Men är väl inte "sjuk" längre? Rätta mig om jag har fel!

Ungen blir utskriven i början på september om man ska tro på Pannan. Hon skrev det i nån frågestund för ett par dar sen.
De tillhör inte Danderyd utan Uppsala så de var bara där på besök (eller så hände detta inte alls utan hon använder gamla bilder för att bygga content).
Citera
2024-08-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83

Alla Pannans senaste ungar är sjuka eller har problem med hälsan då de är mikroprematurer. De äldre har något knepigt syndrom som de utreds för, allt enligt Pannan själv.
Citera
2024-08-11, 09:11
Medlem
Vi börjar väl dagen med att bomba med 7 st adlinks på raken, alla enbart för håret! Vem i hela världen orkar hålla på så med sitt hår? 7 olika produkter i håret förutom shampo och balsam. 🙄
Citera
2024-08-11, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vi börjar väl dagen med att bomba med 7 st adlinks på raken, alla enbart för håret! Vem i hela världen orkar hålla på så med sitt hår? 7 olika produkter i håret förutom shampo och balsam. 🙄

Det verkar vara desperata tider ekonomiskt för dom
Citera
2024-08-11, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Pengarna måste in! Dock inte för att dom vill göra rätt för sig och betala av skulder eller underhåll för Jockes son, men det vet vi ju redan hehe.
Finns nog en del godtrogna stackare fortfarande som klickar på dom där länkarna så hon får pengar. Inte en chans att hon håller på sådär med håret egentligen, det är enbart för det är adlinks och hon kan tjäna något på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in