2025-08-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Ja alltså tända ljus lite överallt med småbarn, hund och katt är vågat.

Vem minns en fegis 😂
Det är ju ändå inte deras hus så de kommer bara göra ett försäkringsbedrägeri och luffa vidare i livet.
Citera
2025-08-22, 20:29
Medlem
Inte för o försvara nå. Men ett storslaget firande för 🤡 kanske sker i helgen? De flesta firar ju på helgen, när de flesta är lediga osv. Aja, den som lever får se. Har inga skyhöga förväntningar. Dessutom får jag ej se, eftersom jag blivit blockad av båda nötterna. Trots att jag aldrig ens gillat eller kommenterat nå. Blocken kom så fort jag skicka en följarförfrågan på pannans ex...... 🙄
Citera
2025-08-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem minns en fegis 😂
Det är ju ändå inte deras hus så de kommer bara göra ett försäkringsbedrägeri och luffa vidare i livet.

Ingen 🤪😅 men de kan ju ha börjat leta nytt boende, skulle inte förvåna mig med detta radarpar.
Citera
2025-08-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Inte för o försvara nå. Men ett storslaget firande för 🤡 kanske sker i helgen? De flesta firar ju på helgen, när de flesta är lediga osv. Aja, den som lever får se. Har inga skyhöga förväntningar. Dessutom får jag ej se, eftersom jag blivit blockad av båda nötterna. Trots att jag aldrig ens gillat eller kommenterat nå. Blocken kom så fort jag skicka en följarförfrågan på pannans ex...... 🙄

Nej de skulle ha ett gemensamt firande med vänner (alltså hennes vänner) längre fram så han får snällt stå i skuggan av fröken P s storslagna 35 års firande.
Citera
2025-08-22, 21:03
Medlem
Citat:

Vad heter hennes ex? Både Pannan och Hallerheim har väl öppna profiler för jag följer ingen av dom men ser deras skit ändå.
Citera
2025-08-22, 21:34
Medlem
Citat:
Vad heter hennes ex? Både Pannan och Hallerheim har väl öppna profiler för jag följer ingen av dom men ser deras skit ändå.
Linus nånting va? Kommer inte ihåg vad han heter på insta. Blev en block från honom med nämligen 🤣 jag följde nötterna när deras konton va stängda, och det va då blocken kom. MEN, jag är denna tråd evigt tacksam. Så man får hänga med lite ändå i deras galenskaper ❤️
Citera
2025-08-22, 21:51
Medlem
Citat:
Linus nånting va? Kommer inte ihåg vad han heter på insta. Blev en block från honom med nämligen 🤣 jag följde nötterna när deras konton va stängda, och det va då blocken kom. MEN, jag är denna tråd evigt tacksam. Så man får hänga med lite ändå i deras galenskaper ❤️

Han kanske är lika paranoid som Pannan är 😅
Måste vara någon ekonomisk faktor som gör att hon har öppet konto, eller kanske hon är lat och inte orkar godkänna nya följare. Förutsätter dessutom att Pannan har en stor andel köpta följare och då är det svårt att ha koll på vem som är vem.

Rent krasst så händer det inte så mycket i deras liv så tråden går på repeat mellan varven. Skulderna deras växer och Hallerheim är fortfarande en lika värdelös far till sin förstfödda. Pannan smetar lite färg på en vägg och dricker vin till frukost varje dag yada yada.

Jag ser verkligen fram emot att Hallerheim rotar fram sina tomma pungkulor och sätter ner foten ordentligt. Kan inte vara kul att lufsa runt där hemma som en barnvakt medans Pannan lullar runt småpackad.
Citera
Igår, 01:24
Medlem
Citat:
Han kanske är lika paranoid som Pannan är 😅
Måste vara någon ekonomisk faktor som gör att hon har öppet konto, eller kanske hon är lat och inte orkar godkänna nya följare. Förutsätter dessutom att Pannan har en stor andel köpta följare och då är det svårt att ha koll på vem som är vem.

Rent krasst så händer det inte så mycket i deras liv så tråden går på repeat mellan varven. Skulderna deras växer och Hallerheim är fortfarande en lika värdelös far till sin förstfödda. Pannan smetar lite färg på en vägg och dricker vin till frukost varje dag yada yada.

Jag ser verkligen fram emot att Hallerheim rotar fram sina tomma pungkulor och sätter ner foten ordentligt. Kan inte vara kul att lufsa runt där hemma som en barnvakt medans Pannan lullar runt småpackad.

Tror snarare han är mer tillbakadragen vad gäller sociala medier. Dessutom var han bra för fröken P då han ändå kunde hålla tillbaka henne och hennes märkliga ideer. Tror hon haft det betydligt bättre på alla plan om hon inte klantat sig och varit otrogen ( hur jävla dum får man blir?) Dessutom ser hon ut att må mycket mycket bättre innan deras skilsmässa.
Och med tanke på svaren i hennes frågestunder sista tiden verkar ju åren med L varit hennes bästa även om hon inte säger det rakt ut. Nästan så man tycker synd om 🤡, men bara nästan.
Citera
Igår, 10:58
Medlem
Han skrev toffel som gillar alkohol. Menar han kommentarer härifrån?
Citera
Igår, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Han skrev toffel som gillar alkohol. Menar han kommentarer härifrån?
Klart att det är🤣
Citera
Igår, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Klart att det är🤣
😂😂😂
Citera
Igår, 16:09
Medlem
Toffel var väl lite fint sagt, han brukar benämnas som en slappkukad clownslav.
Men det där med alkoholen stämmer bra det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in