2024-07-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Finns ju inga garantier på att det är rätt person på bilden som hängs ut! Om jag hade samma användarnamn på båda sidorna skulle jag definitivt inte ha en bild på mig själv som profilbild!!
Går ju att ha trollkonto med en random person som bild. Inte jätteroligt för den personen i så fall! Man hoppas ju att P har andra bevis/garantier på att det är rätt person på bilden innan hon hänger ut…

Nu han P lagt en smiley ovanpå bilden på kvinnan hon hängde ut. Hon har tydligen även anmält henne och påstår att hon har hennes namn. När jag kollade fanns det ganska många med det namnet...sedan är det så klart inget bevisat att det är hennes riktiga namn heller.
Citera
2024-07-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahh0099
Påhopp på utseende och barn är inte de primära i kritiken, eller ens ok heller för den delen ! de är alla lögner ...hur man inte har råd att besöka ett barn men kan åka på semester och dricka bubbel och ha det så underbart....lögner som blandas med mer lögner. Enorma skulder som man blank skiter i.
Klokt och bra skrivet!!
Citera
2024-07-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Finns ju inga garantier på att det är rätt person på bilden som hängs ut! Om jag hade samma användarnamn på båda sidorna skulle jag definitivt inte ha en bild på mig själv som profilbild!!
Går ju att ha trollkonto med en random person som bild. Inte jätteroligt för den personen i så fall! Man hoppas ju att P har andra bevis/garantier på att det är rätt person på bilden innan hon hänger ut…

Personen i fråga har enl ett inlägg polisanmält P. Så det är förmodligen rätt person. Även P har polisanmält denna person. Även nu i efterhand dolt bilden
Citera
2024-07-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahh0099
Påhopp på utseende och barn är inte de primära i kritiken, eller ens ok heller för den delen ! de är alla lögner ...hur man inte har råd att besöka ett barn men kan åka på semester och dricka bubbel och ha det så underbart....lögner som blandas med mer lögner. Enorma skulder som man blank skiter i.
Ja men precis, jag skulle nästan vilja påstå att av alla lögner och annat de gjort så är nästan det värsta att dom uteslutit jockes son ur familjen. En som känner hans sida privat har sagt flertal gånger att sonen frågar om pappa och även gråter ibland för att pappa inte är närvarande. Förstår inte hur man kan leva med sig själv när man vet om det och starta en ny familj där förstfödde sonen inte är välkommen. Hade P varit en så fantastisk kvinna och mamma hade hon sett till så att sonen fick vara med och inkluderat honom. Hon pratar mycket om karma för oss som skriver här, men jag tror hon/Jocke glömmer bort sin.
Citera
2024-07-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Man ser namnet på personen hon hängt ut på IG. Kollar man igenom denna tråd så finns det en användare här med exakt samma namn (om det är samma person det vet jag ej) och de inlägg som P lagt ut har skrivits av den personen. Inga problem att se vad varje användare har skrivit I denna tråd. Så P har inte klippt ihop dessa inlägg utan den person med samma användarnamn har skrivit dessa inlägg

Såg det då samma person precis kommenterade här. Trodde bara att det var en annan medlem, hon verkar slänga sig med hot om att hänga ut folk lite till höger och vänster.
Citera
2024-07-29, 17:19
Medlem
Kul att P alltid bara delar de påhopp som gynnar henne själv. P, svara istället på det som folk faktiskt ifrågasätter här på FB, varför lilla T inte är inräknad i er familj? Varför ni åker land och rike runt men inte hälsar på honom? Varför ni lever lyxliv trots enorma skulder?
Citera
2024-07-29, 18:26
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Det har hon gjort minst 1-2 gånger innan, avslöjat att hon befinner sig här och läser. Förstår inte varför, känns inte så bra att sitta och läsa en sån här tråd om sig själv. Hon har även befunnit sig i tråden med olika konton och skrivit vilket lyst igenom direkt. Tror dock det är ett tag sen nu.

Med det sagt tycker jag att mycket kritik mot henne är befogad när hon beter sig som hon gör. Även Jocke då han är en urusel farsa som överger de barn som inte passar in i hans liv för stunden. Men att ge sig på hennes/deras barn eller deras utseende så grovt som många här gjort är inte ok. Deras utseenden har ingenting att göra med hur de beter sig och jag tror ingen av oss här är några som kan vinna pris för våra skönheter heller.

Sen kommer man alltid tycka och tänka saker om andras utseenden, det ligger i vår natur. Alla gör det, både medvetet och omedvetet. Dom som säger att alla bebisar är söta tex ljuger ju. Men det betyder inte att man behöver säga det högt. Man får skilja på befogad kritik och påhopp på utseende.

+1! 👍🏽
Citera
2024-07-29, 19:34
Medlem
Tragiskt att utnyttja polisens resurser på detta sätt. Vad tror Pannan att polisen ska göra? Att de direkt sätter ett par hundra utredare på hennes otaliga anmälningar, polisen ser ju bara henne som en dårjävel och om ett par år kommer hon få hem en lapp där det står "nedlagt".

Det är nämligen inte olagligt att tycka illa om någon, särskilt när man påstår sig vara en offentlig person eller att använda flashback.

Hennes bölande och hot om anmälan är bara att skratta åt, hon har gjort samma sak mot mig för länge sen och hittills har inga poliser slagit in min dörr.

Hon gör enbart så för att skrämma folk till tystnad.

Hon är dessutom så jäkla efterbliven att hon inte fattar att det pågår gängkrig i landet och att allt inte kretsar kring Pannan från Bålsta..
Citera
2024-07-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Man ser namnet på personen hon hängt ut på IG. Kollar man igenom denna tråd så finns det en användare här med exakt samma namn (om det är samma person det vet jag ej) och de inlägg som P lagt ut har skrivits av den personen. Inga problem att se vad varje användare har skrivit I denna tråd. Så P har inte klippt ihop dessa inlägg utan den person med samma användarnamn har skrivit dessa inlägg

Även om det troligtvis är samma person, så kan det ju faktiskt vara ett användarnamn som fler använder. Vet inte riktigt vad lagen säger om ett sådant antagande och uthängning av person ärligt talat.

Att en annan person kallat ens barn för fula saker tror jag dock inte räknas som olagligt, även om det kan vara omoraliskt. Så undrar vad P polisanmält personen för?
Citera
2024-07-29, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Helt fantastiskt underbart att hon hängde ut dig sådär, stå för dina vidriga kommentarer och åsikter istället.
Ansikte mot ansikte så hade du nog inte vågat möta hennes blick.

Haha så jäkla klockrent och detta gjorde min dag 😎😎

Hade det gjort någon skillnad för P om människor hade sagt sina åsikter till henne rätt i ansiktet istället?
Citera
2024-07-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Även om det troligtvis är samma person, så kan det ju faktiskt vara ett användarnamn som fler använder. Vet inte riktigt vad lagen säger om ett sådant antagande och uthängning av person ärligt talat.

Att en annan person kallat ens barn för fula saker tror jag dock inte räknas som olagligt, även om det kan vara omoraliskt. Så undrar vad P polisanmält personen för?

Grejen är att hon verkar vara helt paranoid! Jag har aldrig skrivit ett elakt ord om henne eller hennes barn mer än att jag påstått att hon är paranoid/sjuk som blockar folk för att de upplyser om att det är farligt att gå ner på stranden i Knäböckshusen osv… Att hon menade på till mig att om jag så bara läste här i tråden så är det skäl för henne att blocka mig! Ja hon får så klart blocka mig hur mycket hon vill! Jag kommer inte skriva något elakt om henne eller hennes barn för det men min åsikt är att det är något sjukligt beteende hon har i så fall som liknar paranoia!
Citera
2024-07-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Grejen är att hon verkar vara helt paranoid! Jag har aldrig skrivit ett elakt ord om henne eller hennes barn mer än att jag påstått att hon är paranoid/sjuk som blockar folk för att de upplyser om att det är farligt att gå ner på stranden i Knäböckshusen osv… Att hon menade på till mig att om jag så bara läste här i tråden så är det skäl för henne att blocka mig! Ja hon får så klart blocka mig hur mycket hon vill! Jag kommer inte skriva något elakt om henne eller hennes barn för det men min åsikt är att det är något sjukligt beteende hon har i så fall som liknar paranoia!

Ta inte åt dig av hennes skit, såklart hon är paranoid och då både hon och hennes sketna man lever med telefonerna fastnaglade i ansiktet, istället för att ta hand om ungarna deras. Så de har all tid i världen att lägga flashback-memory i jakten på alla eLaKiNgaR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in