2024-11-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Dom passade väl inte in i Pannans skeva värld.
Tur för dom.

Nej Pannan hatar ju allt som har med Joakims gamla flickvän och son att göra så hon har sett till att radera alla utom sig själv i hans liv.
Hon är så osäker på sig själv likt alla narcissister.
Citera
2024-11-10, 22:52
Medlem
Varför lägger inte Joakim ut farsdags-hälsningen han fått från sin förstfödda son?

Eller vänta.. han kanske inte fått någon då han är en fullkomligt värdelös pappa åt det barnet.
Citera
2024-11-11, 13:41
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej Pannan hatar ju allt som har med Joakims gamla flickvän och son att göra så hon har sett till att radera alla utom sig själv i hans liv.
Hon är så osäker på sig själv likt alla narcissister.
Ja och likt alla narcissister behöver hon ha kontroll. Kontroll på ALLT.
Det inkluderar självfallet J vänskapskrets och sociala medier.
Citera
2024-11-11, 20:49
Medlem
Suck nu börjar Pannan med sitt dödscontent för stålarna ska in till varje pris.
Lägger upp gamla gravidbilder på sig själv med sorglig text under, trots att hon både hunnit med att både abortera friska pojkfoster (Joakim ville ha en flicka) och fött ett barn till (som fick leva pga att hon var av rätt kön).

Tänk på de konton hon omger sig med, dvs ivf:are och änglaföräldrar som aldrig skulle abortera friska barn pga kön eller ha mage att gnälla när hon fått sitt "regnbågsbarn" så tätt inpå.

Patetisk kvinna det där.
Citera
2024-11-11, 22:08
Medlem
Citat:
Suck nu börjar Pannan med sitt dödscontent för stålarna ska in till varje pris.
Lägger upp gamla gravidbilder på sig själv med sorglig text under, trots att hon både hunnit med att både abortera friska pojkfoster (Joakim ville ha en flicka) och fött ett barn till (som fick leva pga att hon var av rätt kön).

Tänk på de konton hon omger sig med, dvs ivf:are och änglaföräldrar som aldrig skulle abortera friska barn pga kön eller ha mage att gnälla när hon fått sitt "regnbågsbarn" så tätt inpå.

Patetisk kvinna det där.

Du skrev precis det jag tänkte skriva men håller helt med dig. Hur kan hon fortfarande älta och göra content på det? Går man inte vidare utan att det ska läggas ut på ig ?
Visst att man kan tänka det var 2 år sedan det hände osv men sen kommer verkliga livet och då har man fokus på det. Och hon har väl en del barn som jag har tappat räkningen på. Varför inte rikta fokuset på det än att tänka på Ilse 24/7.
Citera
2024-11-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Du skrev precis det jag tänkte skriva men håller helt med dig. Hur kan hon fortfarande älta och göra content på det? Går man inte vidare utan att det ska läggas ut på ig ?
Visst att man kan tänka det var 2 år sedan det hände osv men sen kommer verkliga livet och då har man fokus på det. Och hon har väl en del barn som jag har tappat räkningen på. Varför inte rikta fokuset på det än att tänka på Ilse 24/7.

Jag tror inte att Ilse är något annat än bra content faktiskt. För Ilse-gate läggs oftast upp när Pannan fått kritik, har fått för lite engagemang på sina inlägg, har trist eller bara saknar content. För vem fan vill egentligen se hennes till hälften stickade kläder eller usla kullerbyttor, filmat på långt håll, gjorda av hennes son.

Jag gillar hennes mat, hon får gärna lägga upp recept och filmer när hon faktiskt lagar maten, men det kan ju vara så att familjen Fuskmås faktiskt köper färdiglagat och visar upp som hemlagat.
Citera
2024-11-13, 22:17
Medlem
Alltså vänta nu. Folk som frågat vart deras impulsskaffade djur hamnat. Såg nyss någon katt löpa runt där hemma.
Aldrig sett den förut i hennes stories.
Kan det vara ett nytt impulsköp/kattstöld eller har jag missat något?
Citera
2024-11-13, 23:15
Medlem
Citat:
Alltså vänta nu. Folk som frågat vart deras impulsskaffade djur hamnat. Såg nyss någon katt löpa runt där hemma.
Aldrig sett den förut i hennes stories.
Kan det vara ett nytt impulsköp/kattstöld eller har jag missat något?

Bra fråga. Jag spanade igen på hennes storys och det springer runt en katt. Så ja den katten är ny i alla fall.
Citera
2024-11-13, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Bra fråga. Jag spanade igen på hennes storys och det springer runt en katt. Så ja den katten är ny i alla fall.

Lagom tills tältsemestern drar igång igen så lär ju katten vara ”spårlöst borta” 🤣😂
Citera
2024-11-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Lagom tills tältsemestern drar igång igen så lär ju katten vara ”spårlöst borta” 🤣😂

Hahaha jaa, den kommer försvinna lagom till första hotellnatten utan kattvakt, eller sönderrivna soffor och piss överallt.

Pannan är ju rikskänd för att skaffa husdjur i samma takt som hon blir gravid, och de försvinner lika snabbt också.
Citera
2024-11-14, 02:26
Medlem
Är det nån som vet vart Pannans övergivna djur hamnar förresten?

Kastar hon bara ut dom eller försöker hon omplacera innan?

Eller är det så att Pannan helt enkelt bara flyttar och lämnar djuren kvar när flyttlasset går. Likt sommarkatt/hund/hamster/kaniner etc.

Har ju läst att hon haft massvis med djur som försvinner i det blå så fort Pannan blir vräkt/flyttar (var det sex flyttar sen skilsmässan?)

Ska vi redan nu gambla där vi bettar om när den svartvita katten kommer försvinna,
Jag sätter ett par hundra på att Pannan antingen, inom ett par veckor, kommer förklara att det minsann är grannens övergivna katt eller så försvinner katten lagom tills de måste flytta igen.

Om inte katten minsann blir "sjuk" lagom till jul så en till insamling måste ske, som så många gånger förr. Vart tog de pengarna vägen?
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-11-14 kl. 02:31.
Citera
2024-11-14, 08:24
Medlem
Citat:
Är det nån som vet vart Pannans övergivna djur hamnar förresten?

Kastar hon bara ut dom eller försöker hon omplacera innan?

Eller är det så att Pannan helt enkelt bara flyttar och lämnar djuren kvar när flyttlasset går. Likt sommarkatt/hund/hamster/kaniner etc.

Har ju läst att hon haft massvis med djur som försvinner i det blå så fort Pannan blir vräkt/flyttar (var det sex flyttar sen skilsmässan?)

Ska vi redan nu gambla där vi bettar om när den svartvita katten kommer försvinna,
Jag sätter ett par hundra på att Pannan antingen, inom ett par veckor, kommer förklara att det minsann är grannens övergivna katt eller så försvinner katten lagom tills de måste flytta igen.

Om inte katten minsann blir "sjuk" lagom till jul så en till insamling måste ske, som så många gånger förr. Vart tog de pengarna vägen?

Angående föregående djur så ”försvann” en katt lagom tills första skiljsmässan, tre olika mopsar har kommit och gått lika fort pga ”aggressiv mot barnen.” Sen hade de väl två katter i förra huset som sedan flyttade vidare till någon släkting. Ut över det en del hamstrar/burdjur. Har jag glömt någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in