2024-08-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Ja man såg ju i klippet när hon visa nya kläderna till prematuren, hur ögonen totalt svartna på pannan när andra ungen sa att de va skitfula

Det är inte första gången det sker. Joakim rapade högt precis bakom henne vid något tillfälle och hon såg svart. Samma sak när Louie gjorde något irriterande ljud och slaven inte var snabb nog att ta honom.

Finns förevigat i denna tråd 😂
Citera
2024-08-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja där har vi Pannan i ett nötskal. Icke att förglömma hur otroligt nära en narcissistisk person har till ilska/hot/våld vilket hon konstant uppvisar då någon/något går emot henne det minsta.
Antingen blir det block-knappen eller så hänger hon ut människan.
Bara att läsa i gamla tråden hur hon totalt rasar emot alla som säger emot.

Att fanstyget fortfarande har följare är otroligt märkligt men jag gissar att större delen följer för att se hur hon kommer hantera nästa bilkrasch, för den kommer när som helst 🫣

Exakt. Dom båda är så bra på att skriva ”om ni vill ha en vuxen diskussion kan ni skriva till oss” ”ni kan höra av er om frågor” så ofta de båda två skrivit att man kan höra av sig till dom om man undrar något gällande situationen eller denna tråd. Jo visst, så fort någon skriver en helt vanlig kommentar som ”vart är T?” Så blir det block snabbare än man hinner blinka. Hur är det att ha en vuxen konversation och svara på frågor??? En person som inte har något att dölja blockar inte!
Citera
2024-08-28, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solensgava
Historien upprepar sig ....
För visst har J egen biologiska far gjort likadant? Att han inte fanns m i bilden när J växte upp?
Har tyvärr sett alltför många killar/män i samband med separation göra precis likadant Och deras fäder innan dem För många män går kvinnan de lever med FÖRST Barnen kommer som bäst på plats 2
Att leva med en narcissist (som p ) är som att hela tiden gå på ett minfält Man gör allt för att undvika explosion men det GÅR inte Det är psykisk misshandel att leva m en narcissist och det enda man kan göra är att FLY De ändrar sig aldrig De har en grandios självbild OCH sliter ut sin spegel för de älskar att se sig själva och HUR fantastiska och perfekta de är
Precis som häxan i Snövit och DU MÅSTE FLY FÖR LIVET som Snövit gjorde

"En narcissist är som ett trotsigt barn i vuxen persons kropp"

Du skrev exakt vad jag tänkte
Citera
2024-08-28, 21:27
Medlem
Det verkar som de på något sätt vill få situationen till att det är ts mamma som inte samarbetar. Samtidigt visar de ju 0 tecken på att samarbeta själva då j :
-inte har pengar till bensin
-inte betalar underhåll
-inte köper presenter till sin son
-känner att mamman skickar sonen till sin pappa för att hon vill ha avlastning
-inte introducerar t till sina syskon
Citera
2024-08-28, 22:22
Medlem
Nu har jag inte tvärkoll men visst har Pannans följarantal börjat minska igen?

Är det hon som blockar allt och alla i tron om att de är "fiender" eller har folk själva börjat ruttna på hennes skenheliga uppenbarelse?
Citera
2024-08-28, 22:58
Medlem
Citat:
Nu har jag inte tvärkoll men visst har Pannans följarantal börjat minska igen?

Är det hon som blockar allt och alla i tron om att de är "fiender" eller har folk själva börjat ruttna på hennes skenheliga uppenbarelse?

Hon är definitivt paranoid så det skulle inte förvåna mig! Jag hade skrivit ETT inlägg här förut när hon blockade mig och det var nästan i försvar åt dem! 😂😂😂
Citera
2024-08-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Hon är definitivt paranoid så det skulle inte förvåna mig! Jag hade skrivit ETT inlägg här förut när hon blockade mig och det var nästan i försvar åt dem! 😂😂😂

Jag kan inte förstå hur man kan rodda sju/åtta ungar och samtidigt ha direktaviseringar från sina sociala medier.

Ser framför mig hur det finns en hel brottsutredning uppsatt garaget där Pannan klippt ur bilder och ledtrådar med röda trådar mellan hennes följare/denna tråd samt bloggbevakning.

Där sitter både hon och slapptasken timmar varje dag och försöker lägga ihop pusselbitarna samtidigt som ungarna deras löper amok ett par våningar över.
Kan tänka mig att de större barnen får passa de små, därför deras usla språkbruk/otaliga diagnoser och passivt hat mot Pannan 😂
Citera
2024-08-28, 23:07
Medlem
Citat:
Det är inte första gången det sker. Joakim rapade högt precis bakom henne vid något tillfälle och hon såg svart. Samma sak när Louie gjorde något irriterande ljud och slaven inte var snabb nog att ta honom.

Finns förevigat i denna tråd 😂
Haha 😂 Finns detta att se fortfarande?
Citera
2024-08-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Haha 😂 Finns detta att se fortfarande?

Ingen aning tyvärr. Men du kan vara helt säker på att det kommer mer såna här guldklimpar. Pannan är alldeles för "fin och upptagen" med att verkligen kolla igenom sitt content innan hon släpper det.
Citera
2024-08-29, 23:28
Medlem
Jaha, vad kul content paret fiskmås bjuder på idag.
Pannan har hittat "ett gratis" marmorbord som hon ska bygga köksö av (gissar att detta är en del av kommande samarbete) och Joakim är såå sjuk och kör en repris av "inget är värre än en förkylning när man är man" som alla dumskallar kört sen typ 1996.

Visst så har de slängt upp en bild på en solkig gravsten så följarna minsann ska skicka hjärtan ändå, men kom igen nu- det är bara ni själva som tycker detta är intressant längre..
Citera
2024-08-30, 10:42
Medlem
Citat:
Ingen aning tyvärr. Men du kan vara helt säker på att det kommer mer såna här guldklimpar. Pannan är alldeles för "fin och upptagen" med att verkligen kolla igenom sitt content innan hon släpper det.

Citat:
Jaha, vad kul content paret fiskmås bjuder på idag.
Pannan har hittat "ett gratis" marmorbord som hon ska bygga köksö av (gissar att detta är en del av kommande samarbete) och Joakim är såå sjuk och kör en repris av "inget är värre än en förkylning när man är man" som alla dumskallar kört sen typ 1996.

Visst så har de slängt upp en bild på en solkig gravsten så följarna minsann ska skicka hjärtan ändå, men kom igen nu- det är bara ni själva som tycker detta är intressant längre..

Förlåt men vadå solkig? Gravstenen tycker jag är väldigt vacker.
Citera
2024-08-30, 16:04
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejmidlov
Förlåt men vadå solkig? Gravstenen tycker jag är väldigt vacker.
Gravstenen är fin, dock tyckte jag kanske att det såg ut som det inte var så välskött kring graven. Som att de inte är där varje dag kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in