2024-07-29, 15:41
Medlem
Ta bort
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 15:46.
Citera
2024-07-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Är det dig hon har hängt ut?

Vad har hon skrivit? Ja hon hotade mig att hänga ut mig! Jag har inte skrivit något elakt om henne vare sig här eller någon annanstans. Man kan gå in på min profil och se vad jag delat här på Flashback! På hennes Instagram informerade jag i vänlig ton att stranden är avstängd och behöver återhämta sig från stormen Babette förra året! Då blockade hon mig och jag gick in här och skrev att det inte är friskt att göra så! Jag förstår om jag hade skrivit något elakt eller kallat henne något hemskt vilket jag inte gjort!
Citera
2024-07-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
https://ibb.co/4K4ntxv

Här är det hon delat
jag vet jag har läst det o skickat det vidare.
Citera
2024-07-29, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
jag vet jag har läst det o skickat det vidare.
👍
Vi kan ta bort länken, den kanske inte behöver delas här...sorry!!
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 15:49.
Citera
2024-07-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
cxx

Är det dig som hon har hängt ut så borde du anmäla henne för förtal. Hon är ju banne mig inte klok nånstans!

Hon gjorde fel genom att besöka en avstängd strand, får info om detta, blir kränkt och hänger ut personen. Hon borde verkligen bli anmäld.

Jag vet inte om hon hängt ut mig! Hon har inget att hänga ut förutom att jag skrivit i en kommentar att stranden är avstängd för att återhämta sig och då blev jag blockad. Skrev sen här om händelsen då jag tycker det inte är friskt att blocka människor som vänligt informerar om att man inte ska besöka en strand som är farlig och som myndigheterna bestämt behöver återhämta sig.
Citera
2024-07-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Vad har hon skrivit? Ja hon hotade mig att hänga ut mig! Jag har inte skrivit något elakt om henne vare sig här eller någon annanstans. Man kan gå in på min profil och se vad jag delat här på Flashback! På hennes Instagram informerade jag i vänlig ton att stranden är avstängd och behöver återhämta sig från stormen Babette förra året! Då blockade hon mig och jag gick in här och skrev att det inte är friskt att göra så! Jag förstår om jag hade skrivit något elakt eller kallat henne något hemskt vilket jag inte gjort!
Inte dig hon hängt ut😉
Citera
2024-07-29, 16:06
Medlem
P ta åt dig kritiken istället för att använda block knappen 24/7. Det är bara du som ser dum ut.
Hon bevisar ju här nu att regler inte passar henne och att hon är "bättre" än vi andra. Att hon tror hon har rätt att hänga ut vissa personer hur som helst visar ju att hon är gränslös. Usch. Obehagliga människa.
Citera
2024-07-29, 16:09
Medlem
P skjuter sig själv i foten. Avslöjar att hon hänger här samt lockar hit följare. Det tror jag inte hon vill...
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-29 kl. 16:15.
Citera
2024-07-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
P skjuter sig själv i foten. Avslöjar att hon hänger här samt lockar hit följare. Det tror jag inte hon vill...
Det har hon gjort minst 1-2 gånger innan, avslöjat att hon befinner sig här och läser. Förstår inte varför, känns inte så bra att sitta och läsa en sån här tråd om sig själv. Hon har även befunnit sig i tråden med olika konton och skrivit vilket lyst igenom direkt. Tror dock det är ett tag sen nu.

Med det sagt tycker jag att mycket kritik mot henne är befogad när hon beter sig som hon gör. Även Jocke då han är en urusel farsa som överger de barn som inte passar in i hans liv för stunden. Men att ge sig på hennes/deras barn eller deras utseende så grovt som många här gjort är inte ok. Deras utseenden har ingenting att göra med hur de beter sig och jag tror ingen av oss här är några som kan vinna pris för våra skönheter heller.

Sen kommer man alltid tycka och tänka saker om andras utseenden, det ligger i vår natur. Alla gör det, både medvetet och omedvetet. Dom som säger att alla bebisar är söta tex ljuger ju. Men det betyder inte att man behöver säga det högt. Man får skilja på befogad kritik och påhopp på utseende.
Citera
2024-07-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Det har hon gjort minst 1-2 gånger innan, avslöjat att hon befinner sig här och läser. Förstår inte varför, känns inte så bra att sitta och läsa en sån här tråd om sig själv. Hon har även befunnit sig i tråden med olika konton och skrivit vilket lyst igenom direkt. Tror dock det är ett tag sen nu.

Med det sagt tycker jag att mycket kritik mot henne är befogad när hon beter sig som hon gör. Även Jocke då han är en urusel farsa som överger de barn som inte passar in i hans liv för stunden. Men att ge sig på hennes/deras barn eller deras utseende så grovt som många här gjort är inte ok. Deras utseenden har ingenting att göra med hur de beter sig och jag tror ingen av oss här är några som kan vinna pris för våra skönheter heller.

Sen kommer man alltid tycka och tänka saker om andras utseenden, det ligger i vår natur. Alla gör det, både medvetet och omedvetet. Dom som säger att alla bebisar är söta tex ljuger ju. Men det betyder inte att man behöver säga det högt. Man får skilja på befogad kritik och påhopp på utseende.

+1! 👍🏼
Citera
2024-07-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Mitt inlägg försvann. Men jag håller med, började följa P i samma veva som det tragiska skedde med I. Har bara fått en sämre och sämre bild av paret. Det mesta (utom saker om barnen) är befogat anser jag med.
Citera
2024-07-29, 16:49
Medlem
Påhopp på utseende och barn är inte de primära i kritiken, eller ens ok heller för den delen ! de är alla lögner ...hur man inte har råd att besöka ett barn men kan åka på semester och dricka bubbel och ha det så underbart....lögner som blandas med mer lögner. Enorma skulder som man blank skiter i.
Senast redigerad av Hahahh0099 2024-07-29 kl. 16:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in