Citat:
Ursprungligen postat av
Upp-till-bevis
P skjuter sig själv i foten. Avslöjar att hon hänger här samt lockar hit följare. Det tror jag inte hon vill...
Det har hon gjort minst 1-2 gånger innan, avslöjat att hon befinner sig här och läser. Förstår inte varför, känns inte så bra att sitta och läsa en sån här tråd om sig själv. Hon har även befunnit sig i tråden med olika konton och skrivit vilket lyst igenom direkt. Tror dock det är ett tag sen nu.
Med det sagt tycker jag att mycket kritik mot henne är befogad när hon beter sig som hon gör. Även Jocke då han är en urusel farsa som överger de barn som inte passar in i hans liv för stunden. Men att ge sig på hennes/deras barn eller deras utseende så grovt som många här gjort är inte ok. Deras utseenden har ingenting att göra med hur de beter sig och jag tror ingen av oss här är några som kan vinna pris för våra skönheter heller.
Sen kommer man alltid tycka och tänka saker om andras utseenden, det ligger i vår natur. Alla gör det, både medvetet och omedvetet. Dom som säger att alla bebisar är söta tex ljuger ju. Men det betyder inte att man behöver säga det högt. Man får skilja på befogad kritik och påhopp på utseende.