2024-07-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Samt denna. Bump!

Böter till polisen alltså?? Det hade jag missat helt när jag läste sist så tack för påminnelsen. Vet någon vad böterna till polisen avser??
Citera
2024-07-06, 18:18
Medlem
Nu gnäller hon om att hon vill ta ut bröstimplantaten och hur dyrt det är. Märkligt hur man ens kan tänka på att prioritera det över att göra rätt för sig med skulder osv. Vad tror hon hennes gråtinlägg ska leda till? Ännu en insamling från hennes naiva följare? Var ju dessutom L!nus som betalade för implantaten. Han kanske kan betala för att få ut dom också? Jockepucko har ju inte råd. Men det är lätt att gnälla till sig saker när andra betalar…
Citera
2024-07-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Nu gnäller hon om att hon vill ta ut bröstimplantaten och hur dyrt det är. Märkligt hur man ens kan tänka på att prioritera det över att göra rätt för sig med skulder osv. Vad tror hon hennes gråtinlägg ska leda till? Ännu en insamling från hennes naiva följare? Var ju dessutom L!nus som betalade för implantaten. Han kanske kan betala för att få ut dom också? Jockepucko har ju inte råd. Men det är lätt att gnälla till sig saker när andra betalar…

Reagerade också på det. ”Det är så satans dyrt”.
Hon önskar nog att hon kan få ett samarbete med någon klinik för att få igen operationen. 🤮
Citera
2024-07-06, 18:48
Medlem
Man tappar ord om och om igen alltså. Kanske betala barnomsorgen först? Innan du besöker kliniker osv. Usch och tvi känner jag bara. Blääää 🤮🤮
Citera
2024-07-06, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Var kommer detta ifrån att man skulle vara avundsjuk på allt man har en åsikt om?
Dessa har ingenting jag saknar.
Jag har vuxna barn, är lyckligt gift och lever det liv jag vill.
Att vara en influenser för allmän beskådan är vore en mardröm. Det är med skräckblandad förtjusning och förundran jag följer vissa, hur man fixar att leva ett sånt liv som är så långt ifrån mitt.

Men till tråden; det var jättekul att följa deras camping på Böda. Har själv tältat där och mkt utomlands.

Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1
Hon önskar nog att hon kan få ett samarbete med någon klinik för att få igen operationen. 🤮

Undra vad som händer om hon skulle få breast implantate illness? Om det blir vi skattebetalare som får betala, eller om hon får stå för kalaset själv med risk för att det skulle bli mer allvarligt i väntan på att kunna finansiera det? Någon som vet?
Citera
2024-07-06, 19:34
Medlem
Citat:
Haha, är 100% det hon fiskar efter! Alla hennes gråtinlägg har ett syfte. Hon är otroligt korkad men inte tillräckligt korkad för att veta att gråter hon tillräckligt högt så är det alltid nån som kommer tycka synd om henne. Får man allt genom att gråta sig till det antingen genom samarbeten, reklam, insamlingar eller att andra betalar ur egen ficka blir man ju van att leva som en parasit på andra. Alla saker hon säljer har hon fått i samarbeten. Att man inte skäms när man får saker gratis/till och med FÅR BETALT för att tex få en vagn och göra lite reklam, sen sälja den dyrt. Skulle verkligen vilja veta vad företagen anser om det och jag hoppas innerligt de läser denna tråd.
Citera
2024-07-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Man tappar ord om och om igen alltså. Kanske betala barnomsorgen först? Innan du besöker kliniker osv. Usch och tvi känner jag bara. Blääää 🤮🤮
Betala för sig? Nej men gud varför skulle jag det! Tycker faktiskt att alla andra kan stå för mina kostnader, speciellt ni som ärligt betalar skatt medan jag inte gör det, så kan jag leva loppan på pengarna ni sliter för! /Patricia
Citera
2024-07-06, 19:54
Medlem
Sen undrar man ju som flera nämnt vad som hände med hennes tänder hon också hade ett samarbete gällande… allt i hennes liv är ett samarbete. Hela hennes liv är ett enda stort reklamblad. Tror vi hon betalade för sig när hon slutade göra reklam för företaget med tänderna eller sket hon i det också? För dealen var ju att hon skulle få behandling av tänderna i utbyte mot att hon gjorde reklam genom hela processen. Men reklamen slutade tvärt och vi hörde aldrig något mer om varken företaget eller tänderna.

Att bara ta och ta och ta lite till, det går bra. Men att betala eller ge tillbaka, varför skulle man det… undra vad hennes föräldrar är/varit för typer som uppfostrat henne till en så egocentrisk människa med noll självinsikt eller tanke på andra.
Citera
2024-07-06, 21:43
Medlem
Alltså hur kommer brösten se ut när man plockar ur implantaten? Två tomma påsar med halvdålig känsel.
Hon behöver ju göra ett lyft på det för att inte behöva snubbla på påsarna.
Vem kommer få betala?
Citera
2024-07-06, 22:14
Medlem
Citat:

Exakt min tanke med 😅 Allt hon behöver ingår hon ett samarbete med. Minska på läpparna, fixa håret, fixa tänderna, nya saker till barnen etc. Till och med när en av bilarna strejka och hon fråga efter nån som kände till någon som kunde hjälpa till med bilen så dök det upp ett samarbete. Så förvånar mig absolut inte om hon har sålt sig in till en klinik för ett samarbete.

Har följt henne i omgångar och tidigare har hon ändå varit inspirerande att följa! Men efter I bortgång och hantering av det samt allt man läser här så sjunker hon tyvärr i mina ögon. Blir mer en snyltare än en influenser.
Citera
2024-07-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Undra vad som händer om hon skulle få breast implantate illness? Om det blir vi skattebetalare som får betala, eller om hon får stå för kalaset själv med risk för att det skulle bli mer allvarligt i väntan på att kunna finansiera det? Någon som vet?

Jag blev drabbad av BII och jag betalade från egen ficka. Man ska vara rätt så sjuk för att få betald operation via landstinget (kan säkert variera från kommun till kommun då) Så ska hon slippa betala en explant själv så måste hon nog gå för samarbete för det är rätt så stiva priser på det nu när efterfrågan har blivit större 😊
Citera
2024-07-06, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy42
Jag blev drabbad av BII och jag betalade från egen ficka. Man ska vara rätt så sjuk för att få betald operation via landstinget (kan säkert variera från kommun till kommun då) Så ska hon slippa betala en explant själv så måste hon nog gå för samarbete för det är rätt så stiva priser på det nu när efterfrågan har blivit större 😊
Tråkigt att höra att du behövde gå igenom det! Får jag fråga vad en sådan operation kostade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in