2024-06-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Jag personligen tycker krokodilens inlägg är skitroliga. Vi är nog en modernare typ av fönstergluttare bakom gardinen helt klart. Vilket det funnits i alla tider. Tycker inte det är jättespeciellt.

Det är såna som krokodilen som gör att flashback faktiskt är roligt att läsa. Vissa läser böcker av alla dess slag och tycker det är kul medans flashback för många är en rolig bibel. Jag undrar vad gör ni här i en skvallertråd om ni tycker det är så jäkla farligt att faktiskt skvallra?

Håller helt och hållet med! Hittade till denna tråden för ca 3-4mån sen via Pannan själv på Instagram. Och tycker krokodilen kommer med väldigt relevant info och många bra spaningar som också stämmer. Heja krokodilen!!
Citera
2024-06-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodfrun
Såg ut som att J försökte ta på Pannans dotter på ett olämpligt sätt i första sångvideon ifrån bilresan. Övertänkande hoppas jag, men det kändes obekvämt när han tar sin hand där och ungen viftar bort den...

Övertänkande av dig tycker jag.
J gör iof en "konstig" rörelse med handen mot flickan men det är ju flickan som tar tag i Js arm, drar den mot sig och sedan släpper.
Citera
2024-06-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jsff
Håller helt och hållet med! Hittade till denna tråden för ca 3-4mån sen via Pannan själv på Instagram. Och tycker krokodilen kommer med väldigt relevant info och många bra spaningar som också stämmer. Heja krokodilen!!

Har inte själv följt tråden längre än du men reagerade omedelbart på att krokodilen helt saknar filter. Men vi är alla olika och tycker att olika saker är roligt att läsa om. Själv tycker jag inte att det är roligt när vuxna människor påpekar nedlåtande om hur andra människor ser ut och särskilt inte om barn.
Citera
2024-06-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Har inte själv följt tråden längre än du men reagerade omedelbart på att krokodilen helt saknar filter. Men vi är alla olika och tycker att olika saker är roligt att läsa om. Själv tycker jag inte att det är roligt när vuxna människor påpekar nedlåtande om hur andra människor ser ut och särskilt inte om barn.

Instämmer. Tycker man det finns något som helst underhållande med vuxna som klankar ner på barn så är man ärligt talat inte normalt funtad, punkt.
Citera
2024-06-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Instämmer. Tycker man det finns något som helst underhållande med vuxna som klankar ner på barn så är man ärligt talat inte normalt funtad, punkt.

Nä visst. Just den biten kanske jag inte håller med krokodilen om. Men folk utan filter är just vad flashback behöver för att va något underhållande att läsa.. Hon bidrar iaf med något.. vad bidrar ni med liksom?
Citera
2024-06-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Övertänkande av dig tycker jag.
J gör iof en "konstig" rörelse med handen mot flickan men det är ju flickan som tar tag i Js arm, drar den mot sig och sedan släpper.

Hon twerkade mot honom
En gång också

Barn är barn och testar gränser men vuxna bör markera och inte filma så världen ser när barn gör såhär
Citera
2024-06-29, 00:02
Medlem
Citat:
Jag personligen tycker krokodilens inlägg är skitroliga. Vi är nog en modernare typ av fönstergluttare bakom gardinen helt klart. Vilket det funnits i alla tider. Tycker inte det är jättespeciellt.

Det är såna som krokodilen som gör att flashback faktiskt är roligt att läsa. Vissa läser böcker av alla dess slag och tycker det är kul medans flashback för många är en rolig bibel. Jag undrar vad gör ni här i en skvallertråd om ni tycker det är så jäkla farligt att faktiskt skvallra?

❤️
Citera
2024-06-29, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nu dags och göra sig fin och sätta i löshår… med vilka pengar då undrar man…

Fattar fortfarande inte varför hon inte klipper lugg, av tusen anledningar och främst att hon är som snyggast i just LUGG!
Citera
2024-06-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon twerkade mot honom
En gång också

Barn är barn och testar gränser men vuxna bör markera och inte filma så världen ser när barn gör såhär

Reagerade inte på det första gången jag såg videon men kollar man tillbaka så har du helt rätt i att det finns en hel del olämpligt beteende att visa upp för allmänheten, särskilt då Pannans konto är fullt av äldre män som kanske inte är där pga hennes fantastiska content utan snarare skulle passa bättre på Dumpen.
Citera
2024-06-29, 00:53
Medlem
Pannan förlorar följare snabbt nu, hon började veckan med starka 70.3 (inte promillehalten nu Pannan) och redan på fredagen är det 70.1.

Hon har väl dessutom ett privat konto så när folk avföljer så gör dom det på riktigt utan att kunna spökfölja. Folk bryr sig liksom inte längre nu när senaste prematuren verkar ha överlevt.

Be till högre makter att hon inte redan är gravid med nummer (?!) i ordningen..
Citera
2024-06-29, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon twerkade mot honom
En gång också

Håller absolut med om att man inte behöver lägga ut en sådan film då det uppenbarligen kan misstolkas. Tycker inte att man överhuvudtaget ska lägga ut bilder/filmer på barn och ännu mindre när man har ett så stort antal följare med öppen sida.
Men jag tror ändå inte att han medvetet gjorde något oanständigt som den i första inlägget uppfattade det som.
Citera
2024-06-29, 05:59
Medlem
Citat:
Nä visst. Just den biten kanske jag inte håller med krokodilen om. Men folk utan filter är just vad flashback behöver för att va något underhållande att läsa.. Hon bidrar iaf med något.. vad bidrar ni med liksom?

Jag bidrar väl med ungefär lika mycket som du antar jag🤪. Förutom att jag protesterar mot rena elakheter och nedlåtande kommentarer om barn😉.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in