Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-05, 14:43
Medlem
En uppdatering är nu gjort och bebisen kämpar i respirator. Än så länge vet de inte så mycket mer om vad som orsakar detta
Citera
2024-05-05, 15:06
Medlem
Tycker det är sjukt märkligt att historien återspeglar sig å dom kan inte för sina LIIIIV förstå varför. JO men vi förstår. För pannan inte gör friska barn pga hennes kropp inte klarar av att göra ungar som får bli fullständiga. Hon gör barn halvdant och detta är summan... Hon skulle vart kvar på sjukhuset å inte haft så bråttom att leva livet. Dom borde tagit det lugnt
Citera
2024-05-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Sterilisera båda!! Det är synd om Ebba och barnen inte om P och J som valt det här och blundat för riskerna. Fyfan!!

Det här är det sjukaste jag skådat. Hur kan man skaffa fler barn när man vet hur det kan sluta? Så jävla egoistiskt. Mår fan illa och sen ska precis allt delas. Finns ingen jävla respekt för barnens integritet. Tvi fan!!
Citera
2024-05-05, 15:28
Medlem
Låter allvarligt, om flickan klarar sig tror jag säkert hon kan få ngn form av hjärnskada
Citera
2024-05-05, 17:10
Medlem
Jag har varit inne på det förut, detta med Münchausen. Jag HOPPAS att sjukvården tar med detta i beräkningen för allt jag förutspådde har skett hittills.

Visste att så fort följarna börjar falna så kommer Ebbalin mysteriskt bli sjuk, vilket hon blev. Och som i många MBP fall så står läkarna handfallna.
Citera
2024-05-05, 17:11
Medlem
Jag slits verkligen mellan att faktiskt känna med den mamma som sitter o vakar vid sitt barn då jag själv gått igenom det o vet vilket helvete det är, o att bli så jävla provocerad o förbannad över hennes ”vi är helt hjälplösa o kan inget göra”.
Nej NU ja!! Men Ni VA inte hjälplösa från början!! Ni bara valde att fullständigt skita i konsekvenserna för det lilla barnet ni VALDE att skaffa trots vetskapen om hur det troligtvis skulle sluta. Så lidandet ska vara erat!! Inte hennes!!

Men jag kanske får välja att ha två tankar i huvudet samtidigt här…
Citera
2024-05-05, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag slits verkligen mellan att faktiskt känna med den mamma som sitter o vakar vid sitt barn då jag själv gått igenom det o vet vilket helvete det är, o att bli så jävla provocerad o förbannad över hennes ”vi är helt hjälplösa o kan inget göra”.
Nej NU ja!! Men Ni VA inte hjälplösa från början!! Ni bara valde att fullständigt skita i konsekvenserna för det lilla barnet ni VALDE att skaffa trots vetskapen om hur det troligtvis skulle sluta. Så lidandet ska vara erat!! Inte hennes!!

Men jag kanske får välja att ha två tankar i huvudet samtidigt här…

Nått kan dom ju göra och det är att sluta avla fram flera barn
Citera
2024-05-05, 17:40
Medlem
Jag hoppas flickan överlever. Återigen blir även deras andra barn drabbade
Citera
2024-05-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har varit inne på det förut, detta med Münchausen. Jag HOPPAS att sjukvården tar med detta i beräkningen för allt jag förutspådde har skett hittills.

Visste att så fort följarna börjar falna så kommer Ebbalin mysteriskt bli sjuk, vilket hon blev. Och som i många MBP fall så står läkarna handfallna.

Du har rätt. Jag har haft det i bakhuvudet hela tiden med.
Citera
2024-05-05, 19:02
Medlem
Men herregud... detta är ju fruktansvärt. Jag tappar återigen orden
Citera
2024-05-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Du har rätt. Jag har haft det i bakhuvudet hela tiden med.

Och nu har följarantalet som sjönk likt Titanic höjts med 300 bara idag.
Pannan gör profit på sitt döende barn ännu en gång (ja, ligger du i respirator så är du inte livsduglig utan avancerad vård).
Citera
2024-05-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
provocerad o förbannad över hennes ”vi är helt hjälplösa o kan inget göra”.

Exakt det här!! P och J tog ett AKTIVT val att skita fullständigt i riskerna utan VALDE att utsätta Ebba och dom andra barn för ännu ett trauma. Fyfan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in