2024-07-01, 21:12
Medlem
Helt sjukt vad sonen måste vara besviken på hans pappa när han är äldre: tänk bara lämna honom på de sätter för en annan kvinna. Han fanns ju i hans liv innan hon kom in i bilden. De körde väll v/ v då?
Citera
2024-07-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Helt sjukt vad sonen måste vara besviken på hans pappa när han är äldre: tänk bara lämna honom på de sätter för en annan kvinna. Han fanns ju i hans liv innan hon kom in i bilden. De körde väll v/ v då?

Joakim var en "bra" närvarande far till sin son innan han träffade Padnan. Han hade VV och verkade faktiskt älska sin son genuint.
När han träffade spektaklet så försökte han att involvera sin son i början, för att sen bli så påverkad av hennes hat/svartsjuka så han valde bort sonen (då var hon ju även gravid så hon kunde spela på det).

Sen dryga två år så har han helt övergivit sin förstfödda son och vägrar tom betala underhåll, som att han aldrig funnits.

Men det är inget de skriver om på sociala medier utan där finns bara Paddans barn och Joakims son nämns inte öht.
Citera
2024-07-01, 22:14
Medlem
Så jäkla ruttet så finner inte ord. Sen ska han låtsas vara en sååå bra pappa till både P egna barn samt deras gemensamma. Så genomskinligt !!!!

Är ett under att P fans ens inte ser igenom de.. trodde han skulle få mer skit fakriskt
Citera
2024-07-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så jäkla ruttet så finner inte ord. Sen ska han låtsas vara en sååå bra pappa till både P egna barn samt deras gemensamma. Så genomskinligt !!!!

Är ett under att P fans ens inte ser igenom de.. trodde han skulle få mer skit fakriskt

Jag tror inte dom vet om det. Jag hade tex ingen aning om att det saknades ett barn förrän jag läste denna tråd.
Citera
2024-07-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror inte dom vet om det. Jag hade tex ingen aning om att det saknades ett barn förrän jag läste denna tråd.

Det säger ju en hel del om hur rutten han är som bara har kunnat överge sin son.
Om man går tillbaka och läser inlägget på P:s blogg där hon presenterar sin nya pojkvän J, då kan man se att P tyckte det var jättekul att få en bonusson i familjen. Så hennes inställning var positiv alldeles i början. Tror detta var i februari 2021 om jag minns rätt.
Senast redigerad av MissDolphin 2024-07-01 kl. 22:57.
Citera
2024-07-01, 22:52
Medlem
Så mycket som ni pratar om hans rynkor här kommer snart ett samarbete med en klinik där han fixat och trixat med botox i diverse delar av ansiktet.
Vänta och se…
Citera
2024-07-01, 22:54
Medlem
Vilket mirakel! Samma stund som de satte foten på ön så försvann Es kolik! Kan ni förstå!??? Kanske skulle tipsa andra föräldrar som vältrar i koliknätter? Åk till Öland!!!
Citera
2024-07-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det säger ju en hel del om hur rutten han är som bara har kunnat överge sin son.
Om man går tillbaka och läser inlägget på P:s blogg där hon presenterar sin nya pojkvän J, då kan man se att P tyckte det var jättekul att få en bonusson i familjen. Så hennes inställning var positiv alldeles i början. Tror detta var i mars 2021 om jag minns rätt.

Visste inte att hon hade en blogg, vart kan man läsa om detta? Har bara följt hennes IG och sen halkat in på hans när jag kände att det var något som inte stämde med familjen "Myyys" ..
Citera
2024-07-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Är ju en stor camping men ska hålla ögonen öppna under morgondagens promenad.

Toppen, hittar du tältet/familjen skuldsatt så hälsa från mig 😂.

Då kommer dom garanterat skaka av sig bakfyllan snabbare än en gatuhund med loppor 😀
Citera
2024-07-01, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Visste inte att hon hade en blogg, vart kan man läsa om detta? Har bara följt hennes IG och sen halkat in på hans när jag kände att det var något som inte stämde med familjen "Myyys" ..

Det finns en länk dit på sida 1 i den här tråden!
Citera
2024-07-01, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Vilket mirakel! Samma stund som de satte foten på ön så försvann Es kolik! Kan ni förstå!??? Kanske skulle tipsa andra föräldrar som vältrar i koliknätter? Åk till Öland!!!

Hahaha jaaa, det är så himla märkligt!
Kan ju absolut inte vara så att Paddan ljuger som vanligt. Eller så är alla tre vuxna för packade för att bry sig om nån unge eller tre skriker nätterna igenom.

Det är ju liksom inte bara en röd fyllesnok man fått skåda under dessa dagar utan Joakim kan inte ens släppa glaset när han jagar King Loui.

Hoppas deras tält ligger långt ifrån vattnet så inte allt slutar i någon tragedi som vanligt...
Citera
2024-07-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det finns en länk dit på sida 1 i den här tråden!

Okej, tack men nej tack att ens läsa då det första jag såg var bilder på ett dött spädbarn.

Herregud, vet hon inte var gravfrid är för något 😩
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in