2024-06-29, 09:48
Medlem
Då var dom redan iväg på camping 😂 för bara några veckor sedan svävade prematuren mellan liv och död. Normala människor hade försökt landa hemma efter flera veckors pers på sjukhus. Har aldrig sett en så rastlös människa som P.
Har inte E kolik dessutom? Hur kan man tycka att det är en rolig idé att dra iväg på tältsemester när barnet skriker nätterna igenom?

Tycker även lite synd om J för det är säkerligen han som tar alla nätter och som dessutom får köra bil, packa upp och sätta upp alla tält. Kan se framför mig hur P kör med honom. Han ser helt slut ut. Hade han fått välja hade han säkerligen tagit en lugnare vecka hemma.
Citera
2024-06-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Håller absolut med om att man inte behöver lägga ut en sådan film då det uppenbarligen kan misstolkas. Tycker inte att man överhuvudtaget ska lägga ut bilder/filmer på barn och ännu mindre när man har ett så stort antal följare med öppen sida.
Men jag tror ändå inte att han medvetet gjorde något oanständigt som den i första inlägget uppfattade det som.

Nä det är ingen kritik mot honom utan snarare mot p som filmat det
Citera
2024-06-29, 11:55
Medlem
Tyckte också det var sjukt opassande när p filmade när n gick runt med en stor gosedjurs snopp på stan
Citera
2024-06-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Då var dom redan iväg på camping 😂 för bara några veckor sedan svävade prematuren mellan liv och död. Normala människor hade försökt landa hemma efter flera veckors pers på sjukhus. Har aldrig sett en så rastlös människa som P.
Har inte E kolik dessutom? Hur kan man tycka att det är en rolig idé att dra iväg på tältsemester när barnet skriker nätterna igenom?

Tycker även lite synd om J för det är säkerligen han som tar alla nätter och som dessutom får köra bil, packa upp och sätta upp alla tält. Kan se framför mig hur P kör med honom. Han ser helt slut ut. Hade han fått välja hade han säkerligen tagit en lugnare vecka hemma.

Upplever P manisk och rastlös som du säger och hon påminner väldigt mycket om en vän till mig som är bipolär när hen kommer i sina skov och utan medicinering. P kan inte finna sig någonstans utan ska hela tiden flänga runt och jaga "kickar".

Js rynkor blir bara djupare och djupare, han ser tamejfan brutalt sliten ut!!
Citera
2024-06-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Upplever P manisk och rastlös som du säger och hon påminner väldigt mycket om en vän till mig som är bipolär när hen kommer i sina skov och utan medicinering. P kan inte finna sig någonstans utan ska hela tiden flänga runt och jaga "kickar".

Js rynkor blir bara djupare och djupare, han ser tamejfan brutalt sliten ut!!

Ja, han gör inte speciellt bra reklam för deras sponsrade Böda semester. Så svarta ringar under ögonen och rynkor djupare än Grand Canyon..

Stackarn behöver snarare göra ett samarbete med ett spa där han slipper rodda Paddans ungar hela dagarna och får lite egentid, i minst ett par månader.
Citera
2024-06-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja, han gör inte speciellt bra reklam för deras sponsrade Böda semester. Så svarta ringar under ögonen och rynkor djupare än Grand Canyon..

Stackarn behöver snarare göra ett samarbete med ett spa där han slipper rodda Paddans ungar hela dagarna och får lite egentid, i minst ett par månader.

Haha nytt smeknamn? 😂
Citera
2024-06-29, 22:40
Medlem
Ja J har åldrats enormt fort sen han träffade P. Syns tydligt på alla bilder. Herregud
Citera
2024-06-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Haha nytt smeknamn? 😂

Det där var faktiskt autocorr 😂😂
Citera
2024-06-29, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tyckte också det var sjukt opassande när p filmade när n gick runt med en stor gosedjurs snopp på stan

Den där har jag missat! Jag vet ju att Pannan inte har minsta skam i kroppen och gärna sexualiserar allt men trodde hon iaf hade lite eftertanke när det gäller sina större döttrar. Finns så otroligt många sjuka människor där ute som kan ta en såm sak som en invit och det tar bara ett par sekunder att googla upp vart familjen bor.
Citera
2024-06-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja J har åldrats enormt fort sen han träffade P. Syns tydligt på alla bilder. Herregud

Har inte superkoll på hur gammal han är men visst är han över 40 år, närmre 45?
Massa sol och stress på det så ser en 40-åring snabbt ut som en trött 50-åring.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-06-30 kl. 00:07.
Citera
2024-06-30, 00:14
Medlem
Citat:

Snabb sökning på honom och han fyller 39 år i augusti
Citera
2024-06-30, 00:35
Medlem
Citat:

Han är typ inte ens 40 men han är helt slut ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in