2024-06-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Vidrigt. Är det fler som har råkat ut för det? Att hon ens har mage och försöker scamma på de sättet. Hon har ingen rätt att vara sur överhuvudtaget. Måste väl gå och anmäla om man inte sköter sig?

Hon har väldigt många dåliga omdömen om uteblivna varor så man får hoppas att folk läser sånt innan de beställer.
Citera
2024-06-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon har väldigt många dåliga omdömen om uteblivna varor så man får hoppas att folk läser sånt innan de beställer.

Installerade appen för att se det själv men väljer man senaste omdömen läser jag bara bra betyg. För 3 mån och 8 mån sen osv.
Citera
2024-06-18, 23:03
Medlem
Anmärkningsvärt att ha ralph lauren set som bebis kläder i olika storlekar. Allt ska vara märkes? Visar ju hur viktigt fasaden är hos P.
Citera
2024-06-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Installerade appen för att se det själv men väljer man senaste omdömen läser jag bara bra betyg. För 3 mån och 8 mån sen osv.

Jag installerade inte appen utan gick in utan att vara användare. Hon har som tidigare sagt i tråden väldigt många oavslutade affärer och skitgrejer som levererats.

Dessutom svarar hon inte på klagomål. Detta är bara det senaste jag får upp.
Testa att gå in utan medlemskap.

Vinted
för 1 månad sedan

Auto-feedback: Försäljning ej slutförd

Vinted
för 2 månader sedan

Auto-feedback: Försäljning ej slutförd

lorena80ortiz
för 3 månader sedan

Ej svarat och inte skickat
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-06-18 kl. 23:22.
Citera
2024-06-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Intressanta omdömen hon har på vinted.
Inte ett dugg förvånad.

För jättemånga år sedan så sålde hon kläder på Instagram och jag köpte ett plagg som jag betalade för, men hon skickade det aldrig och det var jättesvårt att få tillbaka mina pengar men efter många om och men så fick jag dom och då blev hon sur på mig. Sjuk människa!

Att man ens vågar lura folk på köp när man är influenser alltså
Citera
2024-06-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Pannan är ju van vid att kunna grina sig ur alla situationer så hon bryr sig inte det minsta hur många hon blåser. Så länge hon drar in stålar (bedrägeripengar funkar lika bra som skattade i affären).

Nu är hon sååå deprimerad, superbra att skylla på sen när nästa skitstorm ramlar över henne. Som om hon vore den första i världen att ha det lite tufft mellan varven.
Citera
2024-06-19, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Semersterkassan måste in så den är säkrad innan det bär av till Skåneland! Då skyr man inga medel....
Citera
2024-06-19, 08:36
Medlem
Flera klädesplagg som hon säljer är dessutom sånt hon fått via samarbeten
Citera
2024-06-19, 08:37
Medlem
Får man egentligen göra så? Undrar vad bubble room tycker om det
Citera
2024-06-19, 10:36
Medlem
Hur fungerar det nu med vab och jobb, både J och P har ju samarbeten (dvs = jobb) pågående och samtidigt tar båda ut VAB? Nån som vet?
Citera
2024-06-19, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Hur fungerar det nu med vab och jobb, både J och P har ju samarbeten (dvs = jobb) pågående och samtidigt tar båda ut VAB? Nån som vet?

Jag vet att det finns väldigt hårda regler till detta gällande fl iaf om du har samarbete får du inte ta fl
Citera
2024-06-19, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr

Givetvis så får du inte arbeta när du tar ut VAB då VAB är en ersättning du får när du avstår arbete (eller a-kassa).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in