2024-05-28, 14:56
Medlem
Lilla pyret E, som hon får kämpa. Hoppas att hon mår bättre snart.
Citera
2024-05-28, 15:30
Medlem
Stackars barn!!
Hon är verkligen väldigt skör och det ända P tjatar om är hemma
Citera
2024-05-28, 16:57
Medlem
Det verkar ju bli ett mönster, hemma nån vecka med prematuren, sen blir hon dålig och får åka till sjukhuset (kostar massor av skattepengar) osv.

Hoppas denna veva blir kortare än vanligt.
Citera
2024-05-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det verkar ju bli ett mönster, hemma nån vecka med prematuren, sen blir hon dålig och får åka till sjukhuset (kostar massor av skattepengar) osv.

Är det pappaveckan eller blir stora barnen förstummade igen??
Citera
2024-05-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Är det pappaveckan eller blir stora barnen förstummade igen??

Ingen aning, gissar att de är hos pappan då Pannan malde på med bilder/filmer på en halvnaken M under helgen men är inte så insatt så jag vet när de byter vecka.

King Loui blir ju iaf förhoppningsvis inte försummad då pappa är hemma med honom.

Kan tyckas det är lite märkligt ändå att de ofta lyckas pricka in barnfria tider när Ebba hamnar på sjukhus...
Citera
2024-05-28, 17:56
Medlem
Citat:
Ingen aning, gissar att de är hos pappan då Pannan malde på med bilder/filmer på en halvnaken M under helgen men är inte så insatt så jag vet när de byter vecka.

King Loui blir ju iaf förhoppningsvis inte försummad då pappa är hemma med honom.

Kan tyckas det är lite märkligt ändå att de ofta lyckas pricka in barnfria tider när Ebba hamnar på sjukhus...

Menar du att P el J ska ha utsatt lilla E för något? Ditt uttalande låter onekligen som att du tror att de skadar sitt barn...
"Kan tyckas det är lite märkligt ändå att de ofta lyckas pricka in barnfria tider när Ebba hamnar på sjukhus."

Nu var det väl en ögonkoll där bedövningsmedlet gjorde henne så pass påverkad att hon behövde övervakas.
Citera
2024-05-28, 18:23
Medlem
Bara jag som tycker hon verkar vara så känslokall när hon berättar att E är dålig?
Hade jag varit hon hade jag lipat och vara orolig men känns som hon förklarar det som att det är hakuna matata och det löser sig.
Alla är inte känslo människor men hon visar ju inga tecken på att hon är orolig eller mår dåligt över det.
Citera
2024-05-28, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Bara jag som tycker hon verkar vara så känslokall när hon berättar att E är dålig?
Hade jag varit hon hade jag lipat och vara orolig men känns som hon förklarar det som att det är hakuna matata och det löser sig.
Alla är inte känslo människor men hon visar ju inga tecken på att hon är orolig eller mår dåligt över det.

Nej det är väldigt märkligt beteende..
Citera
2024-05-28, 18:57
Medlem
Citat:

Fast det va ju pga bedövningsmedlet som gjorde att andningen påverkades och dom är kvar för observation?
Citera
2024-05-28, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Fast det va ju pga bedövningsmedlet som gjorde att andningen påverkades och dom är kvar för observation?

Mycket märkligt att bli så drabbad av en lokalt verkande bedövning, men vad vet jag, Ebba kanske är något specialfall som fått annan behandling..

Med tanke på hur ofta och gärna Pannan ljuger så litar jag inte en sekund på vad hon säger.
Citera
2024-05-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123

Avtrubbad skulle jag säga och det märks så tydligt att P blundade för alla risker och nu kanske hon får ett barn med särskilda behov och stödinsatser livet ut istället..
Citera
2024-05-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Avtrubbad skulle jag säga och det märks så tydligt att P blundade för alla risker och nu kanske hon får ett barn med särskilda behov och stödinsatser livet ut istället..

Håller med. Hon ville ha tillbaka I bara men det fick hon inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in