2024-05-30, 02:18
Medlem
O natuligtvis kommer det idag en riktig närbild på E också med stora ögon öppna (fortfarande tom blick) för att visa tRoLLeN här att E visst söker kontakt!
Citera
2024-05-30, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Men hon har väl viktigare saker än och läsa här. Börja ta hand om E och även hennes övriga barn. Inte förstått hur många barn hon totalt har. Är det 3 gemensamma med J? Och hur länge har de varit tsm? Känns som en tidsfråga innan de skiljs åt då det är ett "gemensamt" beslut 😂.

Hon har w med en pappa, sen n t och m med en annan pappa sen L och e med sista pappan + att han har t sen tidigare så det är 7 barn totalt men bara 6 st som bor hos dem (3 av dessa på halvtid)
Citera
2024-05-30, 11:39
Medlem
Att man inte åker till sjukhuset när man hör hur dottern andas sådär kämpigt utan filmar o lägger upp är helt sjukt enligt mig. Se på när ens barn mår så dåligt
Citera
2024-05-30, 13:25
Medlem
Vet att jag är tredje på bollen, men men.

P har hitintills:

- 1 barn (W) med Pappa 1
- 3 barn (N, T, M) med Pappa 2
- 3 barn, varav ett avlidet (L, I, E) med Pappa 3

Så totalt 6 levande, 7 med det avlidna.
Senast redigerad av vita.luna 2024-05-30 kl. 13:37.
Citera
2024-05-30, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Att man inte åker till sjukhuset när man hör hur dottern andas sådär kämpigt utan filmar o lägger upp är helt sjukt enligt mig. Se på när ens barn mår så dåligt

Hon ligger inlagd igen
Citera
2024-05-30, 15:04
Medlem
Jaha då ligger dom inne IGEN!!

Kan inte för mitt liv förstå VARFÖR de hela tiden har så bråttom hem.

Ebbas liv måste väl ändå vara viktigast?

Stackars lilla baby! Bara detta kuskande fram och tillbaka kan ju inte vara bra
Citera
2024-05-30, 15:11
Medlem
Såg precis att P nu heter Carlsson i efternamn på insta? Är det nytt eller är det jag som är hundra år efter som vanligt?
Citera
2024-05-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Såg precis att P nu heter Carlsson i efternamn på insta? Är det nytt eller är det jag som är hundra år efter som vanligt?

Det är hundra år gammalt, däremot så vill hon låta lite finare än alla andra då hon egentligen heter Karlsson.
Citera
2024-05-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Jaha då ligger dom inne IGEN!!

Kan inte för mitt liv förstå VARFÖR de hela tiden har så bråttom hem.

Ebbas liv måste väl ändå vara viktigast?

Stackars lilla baby! Bara detta kuskande fram och tillbaka kan ju inte vara bra

Jag tror inte att de kan tvinga sig kvar om de väl blir utskrivna. Däremot så kanske det vore bättre om de hemmavid skapar en miljö där Ebbisen slipper utsättas för konstanta virus under en period så hon hinner hämta sig.

De får väl helt enkelt använda sitt stora nätverk och låta de större barnen vara på annat håll ett tag eller att hålla dom isär på annat sätt.
Citera
2024-05-30, 16:04
Medlem
"varför man inte gjort det tidigare är ett stort frågetecken" J på instagram.

Alltid sjukvårdens fel och sjukvården som inte gör rätt enligt P och J. Stackars Ebba och stackars syskon att det här ska vara deras vardag nu.. det blir nog svårt att tälta på Gotland i sommar 🙃
Citera
2024-05-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
"varför man inte gjort det tidigare är ett stort frågetecken" J på instagram.

Alltid sjukvårdens fel och sjukvården som inte gör rätt enligt P och J. Stackars Ebba och stackars syskon att det här ska vara deras vardag nu.. det blir nog svårt att tälta på Gotland i sommar 🙃

”Snaaart hemma!!” skriver säkert P snart igen 🙃
Citera
2024-05-30, 16:55
Medlem
Ska hon försöka mjölka så mycket försäkringspengar som möjligt sen eller? Fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in