2024-05-20, 16:28
Medlem
Hoppas hoppas hoppas att dom inte bjuder hem vänner och familj nu när dom fått komma hem igen
Citera
2024-05-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hoppas hoppas hoppas att dom inte bjuder hem vänner och familj nu när dom fått komma hem igen

Garanterat att de släpar hem halva umgängeskretsen inom ett par dygn men de kanske är smarta nog att inte flagga med det offentligt då de vet vad folk anser.
Citera
2024-05-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Tre år är länge sen i mitt minne😂. Men jag följde inte henne då heller iof.

Du hade antagligen kommit ihåg det. Hon la upp reels när de kysstes i solnedgången, när de höll hand och hoppade från båtar i medelhavet med kärlekslåtar i bakgrunden osv. Jag vet att det var många gratulationsmeddelanden från följarna
Citera
2024-05-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Du hade antagligen kommit ihåg det. Hon la upp reels när de kysstes i solnedgången, när de höll hand och hoppade från båtar i medelhavet med kärlekslåtar i bakgrunden osv. Jag vet att det var många gratulationsmeddelanden från följarna

Hahaha vilken cirkus att följa, Pannan och Sean Banan, en vecka senare är hon gravid med slapptasken J 😂😂
Citera
2024-05-20, 20:43
Medlem
Alltså hennes senaste inlägg. Fira med ett glas vin? Är det så himla smart med tanke på vilket "kaos och elände" det har varit för E ?
Eller är det bara jag som tycker det är konstigt?
Citera
2024-05-20, 21:55
Medlem
Spelar det någon roll om det är ett glas coca cola eller ett glas rött hon dricker till maten som dom ska få avnjuta i lugn och ro inom egna väggar? 🤔
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Alltså hennes senaste inlägg. Fira med ett glas vin? Är det så himla smart med tanke på vilket "kaos och elände" det har varit för E ?
Citera
2024-05-20, 21:59
Medlem
Citat:

Pannan älskar vin i alla dess former. Så fort hon kommer innanför dörren i deras 19 000:- andrahandsradhus så behöver hon minst en 1.0 promille för att stå ut med alla ungar samt inkasso/kronofogdebrev som väntar innanför dörren.
Det enda jag inte skuldlägger Pannan för, hade också varit full dygnet runt om mitt liv såg lika dystert ut, utanför instagramfilter.
Citera
2024-05-20, 22:13
Medlem
Tycker att de kan få unna sig ett glas vin ibland om de nu tycker om det. Men hade själv aldrig vågat röra en droppe medans man ammade en prematur som nyss kom ut ur livsuppehållande support... så är väl tidpunkten för det som känns off.
Citera
2024-05-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amandaann
Spelar det någon roll om det är ett glas coca cola eller ett glas rött hon dricker till maten som dom ska få avnjuta i lugn och ro inom egna väggar? 🤔

Med tanke på hon ammar och att E har varit dålig sen tidigare är det väl bäst att inte riskera något? Men hon har ju uppenbarligen stort ego själv P.
Citera
2024-05-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Tycker att de kan få unna sig ett glas vin ibland om de nu tycker om det. Men hade själv aldrig vågat röra en droppe medans man ammade en prematur som nyss kom ut ur livsuppehållande support... så är väl tidpunkten för det som känns off.

Exakt. Så himla onödigt och ta ett glas rött när man kan göra det senare när alla mår bra och inte direkt när E kommer hem.
Citera
2024-05-21, 00:01
Medlem
Citat:
Exakt. Så himla onödigt och ta ett glas rött när man kan göra det senare när alla mår bra och inte direkt när E kommer hem.

Pannan har aldrig prioriterat nån annan än sig själv så vill hon lulla runt där hemma småfull så gör hon det.
Hoppas bara att de skyddar den lilla bättre denna gång och inte låter kreti och pleti slemma av sig massor av virus/bakterier så den lilla faktiskt kan få en chans att repa sig, särskilt nu då den lille har bestående skador pga sin för tidiga födsel och hanterandet därefter.
Citera
2024-05-21, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna

Fast de är inte ibland… tycker både hon och J dricker rätt friskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in