2024-05-20, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Var det hennes PT som såg ut som Sean Banan?

Har för mig det 😂
Tänk vad hennes liv hade varit annorlunda om hon "nöjt" sig med dom barnen hon hade och fortfarande var gift med L.
Citera
2024-05-20, 07:39
Medlem
Citat:

Nej, har för mig att han var mörkhyad. Sean Banan look a liken var ngn hon date'de innan J och åkte iväg på 1v solsemester med.
Citera
2024-05-20, 08:07
Medlem
"Nu är de så definitivt, och nu är de så klart.
Efter många många månader utav diskussion så har nu Linus genomfört sin sterilisering. Vi har varit öppna om det här, så de är ingen utav er som behöver tycka eller tänka att vi outar varandras känslor. Vi har haft skilda åsikter, känt olika starkt både för och emot.
Ska börja med att mina känslor vacklat så enormt i det här. Jag tycker de är så drastiskt, och jag skulle personligen aldrig i hela mitt liv välja att göra de själv. Men också, med en känsla utav lättnad då jag trots preventivmedel har blivit gravid, inte en. Utan två gångar. Att göra aborter, är inte heller ett alternativ då de är de jobbigaste man kan genomgå."

Ett gammalt blogginlägg. Det är visst inte så jobbigt att genomgå aborter om barnet har fel kön 🙄🫣🤷‍♀️
Citera
2024-05-20, 08:40
Medlem
Citat:

Nej det var inte samma

Sean banan var han hon hängde med barnen på tivoli med han hade också en kid
Citera
2024-05-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Nej det var inte samma

Sean banan var han hon hängde med barnen på tivoli med han hade också en kid

Hur kan ni minnas vem hon umgicks med för flera år sedan och hur de såg ut och vart de var?!?!
Citera
2024-05-20, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
"Nu är de så definitivt, och nu är de så klart.
Efter många många månader utav diskussion så har nu Linus genomfört sin sterilisering. Vi har varit öppna om det här, så de är ingen utav er som behöver tycka eller tänka att vi outar varandras känslor. Vi har haft skilda åsikter, känt olika starkt både för och emot.
Ska börja med att mina känslor vacklat så enormt i det här. Jag tycker de är så drastiskt, och jag skulle personligen aldrig i hela mitt liv välja att göra de själv. Men också, med en känsla utav lättnad då jag trots preventivmedel har blivit gravid, inte en. Utan två gångar. Att göra aborter, är inte heller ett alternativ då de är de jobbigaste man kan genomgå."

Ett gammalt blogginlägg. Det är visst inte så jobbigt att genomgå aborter om barnet har fel kön 🙄🫣🤷‍♀️

Hon blev väl gravid med sin pt också. Undrar hur många aborter människan gjort? Hon har använt abort som preventivmedel alldeles för många gånger
Citera
2024-05-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Hur kan ni minnas vem hon umgicks med för flera år sedan och hur de såg ut och vart de var?!?!

Ett sociala medier fenomen. 😊

Är ju en ensidig bekantskap, så alla med lite minne lär minnas det mesta.
Citera
2024-05-20, 10:16
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Ett sociala medier fenomen. 😊

Är ju en ensidig bekantskap, så alla med lite minne lär minnas det mesta.

Då har jag fruktansvärt dåligt minne för jag minns inte vad som hände på sociala medier för flera år sedan. Knappt vad som hände förra månaden🤣
Citera
2024-05-20, 12:36
Medlem
Citat:
Då har jag fruktansvärt dåligt minne för jag minns inte vad som hände på sociala medier för flera år sedan. Knappt vad som hände förra månaden🤣

Minns också allt som sagts och visats. Gör det i privatlivet också. Speciellt om jag tycker det är någon anmärkningsvärt som i detta fall.
Citera
2024-05-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Minns också allt som sagts och visats. Gör det i privatlivet också. Speciellt om jag tycker det är någon anmärkningsvärt som i detta fall.

Min bror är likadan, han minns precis allt man någonsin sagt eller gjort, drar upp gammal skit som man själv glömt eller förträngt för längesen. Så jag kan intyga att det finns folk som har ett sjukt minne för detaljer!
Citera
2024-05-20, 14:29
Medlem
Citat:

Grejen är ju att det inte är flera år sen…

Men det har ju hänt mycket sen dess

El jo säg att det kanske är 3 år sen, hon träffade honom någon månad innan j och hon la upp allt från vardagsliv till semester med honom så vi såg ju honom flera gånger i hennes feed och story
Citera
2024-05-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Grejen är ju att det inte är flera år sen…

Men det har ju hänt mycket sen dess

El jo säg att det kanske är 3 år sen, hon träffade honom någon månad innan j och hon la upp allt från vardagsliv till semester med honom så vi såg ju honom flera gånger i hennes feed och story

Tre år är länge sen i mitt minne😂. Men jag följde inte henne då heller iof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in