2024-07-19, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Vi åker alltid längre resor på nätterna om vi har möjlighet för att barnen ska kunna sova i bilen och slippa vara uttråkade, åksjuka och allmänt gnälliga. Väldigt skönt för både vuxna och barn kan jag meddela.

Fru🐊 gör inte så och gör man inte som 🐊 är man en onormal förälder😉. Tycker också att det är super att anpassa långresa med barnens sovtider iaf om man är två som kan turas om att köra👍
Citera
2024-07-19, 06:25
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tycker ändå att WT och co sänkt axlarna och slappnat av mer sen Pannan och J tillsist lämnat stället.
Ett stort stelt leende när de åkte och massor av skitsnack nu när de äntligen slipper vara ofrivilliga barnvakter åt tusen diagnos King Loui.

Pannan brukar sällan hålla i någon vänskap så nån camping nästa år kommer det garanterat inte bli.

Skäms du inte för dina ord när du läser?
Citera
2024-07-19, 07:48
Medlem
Konstigt att det fortfarande verkar oklart för folk som dyker upp i denna tråd. J träffar inte sin son. Sedan han övergav sin son har han inte visat något intresse för umgänge, skyller gärna på pengar och ingen tid. Det är inget skitsnack, den nakna sanningen.
Citera
2024-07-19, 09:26
Medlem
Citat:
Tacka fan att de valde att åka från Böda såpass sent trots att de har småbarn/stora barn. Fyllan måste gå ur kroppen så de slipper åka dit för rattfylla också.

För vilka normala föräldrar väljer att åka en 10 timmars resa vid 17 (Joakim gör en stor affär om att de är hemma först vid 05 inatt). Jag tror att de flesta valt att åka tidigt på morgonen så barnen får behålla sin dygnsrytm. Men spriten kom före som alltid.

Paddan och slappistasken- varnar er redan nu för Nyköping, där står det fyllevaktspoliser varje sommarkväll och bara väntar in alkisar som ni så håll knogarna vita tills imorgon när ni är åter i korttidsboendet och er överfulla brevlåda.

Det är väl bra att åka så barnen kan sova i bilen men för egen del tycker jag inte att Byxan till Stockholm är så lång resa, absolut inte 10 timmar, har åkt sedan 80- talet då var det betydligt ”längre” o sämre väg men nu, inte. Mina barn somnade även om vi körde på dagen/em, skönt att vara hemma o göra normal kväll men där är vi ju olika. Mycket vilt ute på natten så jag skulle vara orolig för det🤷‍♀️
Citera
2024-07-19, 11:04
Medlem
Citat:
Tacka fan att de valde att åka från Böda såpass sent trots att de har småbarn/stora barn. Fyllan måste gå ur kroppen så de slipper åka dit för rattfylla också.

För vilka normala föräldrar väljer att åka en 10 timmars resa vid 17 (Joakim gör en stor affär om att de är hemma först vid 05 inatt). Jag tror att de flesta valt att åka tidigt på morgonen så barnen får behålla sin dygnsrytm. Men spriten kom före som alltid.

Paddan och slappistasken- varnar er redan nu för Nyköping, där står det fyllevaktspoliser varje sommarkväll och bara väntar in alkisar som ni så håll knogarna vita tills imorgon när ni är åter i korttidsboendet och er överfulla brevlåda.

Är väl inget konstigt med att åka nattetid?
Det gjorde jag ofta när min dotter var liten. Hon sov gott, det var mindre trafik och när vi var framme kunde hon mysa med tex mormor medan jag sov en stund.
Win-win liksom.
Citera
2024-07-19, 14:07
Medlem
Det är inte jättekonstigt att folk undrar över lilla T när både J och P delade mycket om honom i början, J har delat varje gång han träffat honom och helt plötsligt blir det helt tyst och de blockar alla som undrar var lilla T är. Har man följt dom vet man ju att J hade en son som han ändå träffade regelbundet så inte så konstigt då att man undrar vad som hänt…
Citera
2024-07-19, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hon jobbar som flunsa samtidigt som hon vabbar sjukt barn .. hennes exakta skulder har några grävt fram som pratat med KF men senast var för barnomsorgen i år!! Skuldern är fortfarande runt 500.000:-

Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Det är inte jättekonstigt att folk undrar över lilla T när både J och P delade mycket om honom i början, J har delat varje gång han träffat honom och helt plötsligt blir det helt tyst och de blockar alla som undrar var lilla T är. Har man följt dom vet man ju att J hade en son som han ändå träffade regelbundet så inte så konstigt då att man undrar vad som hänt…

Om jag inte minns fel skrev P en gång att T’s mamma önskat att han inte skulle synas på deras sociala medier då de är offentliga, fullt förståeligt att man vill skydda sitt barn från det och antagligen därför han inte syns längre.

Och sen undrar jag fortfarande vad det spelar ER för roll ifall de ses och ifall det isåfall inte syns på sociala medier?
Citera
2024-07-19, 16:01
Medlem
Citat:

Kanske kanske att lilla Ts mamma haft den goda insikten att kräva att P o J inte ska dela någonting om T på sina socialamedier… man kan ju hoppas det iaf!

Med det sagt så tror jag ju tyvärr inte att det sker någon typ av kontakt/umgänge utan att lilla T är precis så utanför o åsidosatt som det verkar… vilket ingen av dem är särskilt sugna på att bemöta frågor kring. Hade ju varit så otroligt enkelt o mer ärligt att bara göra ett kort inlägg o skriva att valt att inte kommentera situationen med lilla T offentligt. Istället för att konstant blockera o ignorera o låtsas som att den märkliga situationen inte existerar!
Citera
2024-07-19, 16:02
Medlem
Citat:

P har fått nog av kritiken mot j hon vill inte att folk spekulerar här, han har sin anledning som han inte vill dela
Citera
2024-07-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syltis87
Om jag inte minns fel skrev P en gång att T’s mamma önskat att han inte skulle synas på deras sociala medier då de är offentliga, fullt förståeligt att man vill skydda sitt barn från det och antagligen därför han inte syns längre.

Och sen undrar jag fortfarande vad det spelar ER för roll ifall de ses och ifall det isåfall inte syns på sociala medier?

Önskan av lilla T's mamma i början av relationen var att P som var influenser inte skulle dela bilder på lilla T. Inget annat. Varken J eller P träffar lilla T.

För mig spelar det roll då man blir så jävla arg och besviken för Lilla T's skull då han verkligen vill ha sin pappa. Som lämnat honom. Jag känner lilla T och hans mamma, vilket då absolut blir en självklarhet att jag bryr mig.
Citera
2024-07-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Önskan av lilla T's mamma i början av relationen var att P som var influenser inte skulle dela bilder på lilla T. Inget annat. Varken J eller P träffar lilla T.

För mig spelar det roll då man blir så jävla arg och besviken för Lilla T's skull då han verkligen vill ha sin pappa. Som lämnat honom. Jag känner lilla T och hans mamma, vilket då absolut blir en självklarhet att jag bryr mig.

Äntligen lite fakta från någon som VET hur det ligger till- inte endast spekulationer. Om det är såhär det ligger till är det såklart inget som går att försvara.

Sen tycker jag fortfarande att folk beter sig som svin i denna tråden, hur man kan uttrycka sig om människor som vissa här gör är för mig helt sjukt, för de flesta människor de inte ens träffat.
Citera
2024-07-19, 20:35
Medlem
Tänk att P slutade amma för 2v sen o ändå lyckas fläska ut en tuttfilm!! Ska bli spännande o se hur många sånna bilder/filmer det kommer i fortsättningen med hänvisning till att hon saknar det sååååååå!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in