Citat:
Ursprungligen postat av
Valle123
Ingen som har reflekterat över P beteende?
Av den uppfattningen jag har fått känns det som att det stämmer på x antal punkter.
Vanliga symtom på narcissistisk personlighetsstörning är:
1.En narcissist har en orealistisk självbild och en starkt överdriven tilltro till sin egen förmåga.
2.En narcissist har höga tankar om sig själv.
3.En narcissist anser ofta att andra människor är medelmåttor.
4. En narcissist drivs av att få beundran av andra och vill upphöja sig själv i alla situationer.
5.En narcissist har svårt att ta kritik och att bli konfronterad.
6.Narcissister Blir ofta isolerade och nedstämda då ingen person i omgivningen kan bekräfta de höga tankarna de har om sig själva
Självklart så lider hon av någon typ av personlighetsstörning.
En mycket osmaklig människa att ha och göra med, Pannan är så otroligt grinig mot alla som säger emot henne (hon hängde tex ut mitt alias här på sina sociala medier då hon blir väldigt stött över att jag har mage nämna att kejsar Patricialjug är naken).
Egentligen tycker jag lite synd om henne som ligger sömnlös natt efter natt och funderar på hur hon framställes på sociala medier och svettas av ångest för alla skulder/usla val hon gjort i livet.
En gång i tiden så framställdes hon ändå som en hyfsat kreativ snäll tjej som pysslade med blommor och inredning.
Mycket långt ifrån det monster hon påminner om idag.
Hoppas Joakim faktiskt vaknar upp nån dag och sätter ner foten, tex att han kräver få ha kontakt med sin son igen, för det måste vara en stor skam även för honom att behöva överge sitt egna kött och blod för en simpel tinderdejt som enbart visade sig vara ett luftslott med köpta bröst (gissar att L fick betala för skiten). Det vore kanske skönt även för honom att slippa krypa under mattan varje gång det ringer på dörren, soc eller kronofogden.
Så tragiskt vad F kändisskap och lite köpta följare på IG kan göra med människor 😢