2024-06-19, 13:55
Medlem
Vem ringer fk?
Citera
2024-06-19, 15:49
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Vem ringer fk?
Du?
Citera
2024-06-19, 16:45
Medlem
Lugna er ang vinted🤪 P får ej ut pengar för varor som inte skickats. Har en vara inte skickats inom 5-7 dagar så makuleras ordern och köparen får tillbaka sina pengar😌
Citera
2024-06-19, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Lugna er ang vinted🤪 P får ej ut pengar för varor som inte skickats. Har en vara inte skickats inom 5-7 dagar så makuleras ordern och köparen får tillbaka sina pengar😌
Spelar väldigt liten roll i detta. Hon är otrevlig enligt flera som haft med henne att göra, skickar fläckiga/håliga kläder, ignorerar när folk försöker få tag i henne osv. Är nog inte så jävla kul att få fläckiga och håliga kläder om man är en ensamstående mamma till exempel som inte har hur mycket pengar som helst att lägga på kläder!
Citera
2024-06-19, 17:11
Medlem
Och sen känner jag väl såhär att om någon lägger sina ärligt tjänade pengar (till skillnad från henne) på att köpa hennes fläckiga kläder så är det minsta hon kan göra att slå in det i något annat än ICAs tunnaste avfallspåsar med lagertejp. Vad är det för usel paketering?
Citera
2024-06-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Och sen känner jag väl såhär att om någon lägger sina ärligt tjänade pengar (till skillnad från henne) på att köpa hennes fläckiga kläder så är det minsta hon kan göra att slå in det i något annat än ICAs tunnaste avfallspåsar med lagertejp. Vad är det för usel paketering?

Kände också det... Alltså dom där påsarna håller inte för mycket, har själv fått vinted paket sådär. Nått annat måste man ju ha hemma
Citera
2024-06-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Spelar väldigt liten roll i detta. Hon är otrevlig enligt flera som haft med henne att göra, skickar fläckiga/håliga kläder, ignorerar när folk försöker få tag i henne osv. Är nog inte så jävla kul att få fläckiga och håliga kläder om man är en ensamstående mamma till exempel som inte har hur mycket pengar som helst att lägga på kläder!

Det var inte det jag försvarade? Försvarade att hon får inga pengar för de varor hon inte skickar😌
Citera
2024-06-19, 21:02
Medlem
Citat:
Det var inte det jag försvarade? Försvarade att hon får inga pengar för de varor hon inte skickar😌

Men får hon pengar för alla paket som kommer fram? Tänker på de som det var hål på kläderna och där var det ju många som hade svårt att få kompensation och hon hade varit otrevlig mot dom.
Citera
2024-06-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ja och jag sa att just det spelar väldigt lite roll när hon beter sig som hon gör i övrigt. Hon måste ju veta att folk får tillbaka sina pengar, så vad finns det ens att försvara? Det är ju inte så att hon gör rätt för sig på eget bevåg genom att betala tillbaka pengar, det är Vinted som gör det ÅT henne.

Man skickar väl oavsett varor som folk betalat för så som man beskrivit dom som, det är inget man skiter i, är otrevlig om eller inte skriver i beskrivningen när kläderna är håliga och fläckiga, även om de får tillbaka sina pengar??? Är ju nästan värre att bete sig som hon gör ovanpå att inte skicka en vara. Hade hon BARA skitit i att skicka något och INTE varit otrevlig/skickat äckliga kläder hade det varit betydligt mycket mer försvarbart :-)
Citera
2024-06-19, 21:20
Medlem
Ingår kaninen tro? Fattar inte grejen med att lägga med ett gosedjur när man fotar de man säljer
Citera
2024-06-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Men får hon pengar för alla paket som kommer fram? Tänker på de som det var hål på kläderna och där var det ju många som hade svårt att få kompensation och hon hade varit otrevlig mot dom.

Man kan fylla i att paketet inte motsvarar annonsen, då ska man(vad jag hört av andra) göra retur och får tillbaka sina pengar. Jag har dock aldrig behövt använda mig av det så vet inte exakt hur det fungerar. Men som köpare har man fem dagar på sig att bekräfta att varan motsvarar annonsen.
Citera
2024-06-19, 21:58
Medlem
Oavsett vad så kan man ju bara stranda i att Pannan är otroligt jävla värdelös på vad hon än tar sig till.
Hon fixar inte ens det enkla att sälja varor utan att luras och hon fixar inte att ta minsta kritik från sina kunder.
Dessutom verkar det vara en schimpans som lärt henne packa varorna då de kommer fram trasiga.

Jag utgår bara från mig själv och mitt väl etablerade Tradera konto där det enda minuset jag någonsin fått var från en dumskalle som inte fick sitt paket levererat på juldagen (då ingen posthantering sker då).

Man har ju ett rykte att tänka på, särskilt då man är halvkänd. Så varför i hela friden pissar man så på sina medmänniskor.

Tacka fan att halva landet skrattar åt detta sorgliga par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in