2024-05-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Om P ska driva trafik till tråden så kan vi ju passa på att bumpa detta inlägget t.ex för alla nyare läsare...

Framkom bl.a att nya skulder tillkommer i form av ej betalat underhåll till lilla T.

+1

Aborten om pojken mellan I och E men även hur Patriciasrum behandlat lilla t. Mammans kompis som skrivit om J som inte har råd etc.
Citera
2024-05-15, 22:00
Medlem
Patricia och Joakim- när ni nu har så mycket fritid och energi att lägga på annat än erat dödssjuka barn, kan ni inte snälla gå ut offentligt (eller anonymt i denna tråd) och berätta hur ni tänker kring Joakims övergivna son T?

Vi alla har redan förstått hur ni tänker kring underhållet, dvs skit i att betala som era flesta räkningar. Men jag tänker UMGÄNGE, dvs ge den stackars faderslösa pojken lite uppmärksamhet och KÄRLEK!

Hur tror ni sonen kommer känna när han om ett par år är stor nog att följa ert fint utsmyckade liv på sociala medier, se alla semesterresor etc och hela sitt liv fått höra att det kostar för mycket bensin att ens besöka honom?

Förstår ni vad det gör med ett barn att bli övergiven från en dag till en annan bara för att pappa är efterbliven och kåt på en annan kvinna än mamma?
Citera
2024-05-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
P skaffar barn med första bästa spermadonator och tar inget ansvar för sitt liv eller sina befintliga barn. Otrygghet, skulder, barn på barn där sjukhusvistelse blivit mer regel än undantag. Det finns inget konsekvenstänk utan allt handlar bara om Ps ego och vad hon vill ha!! Hon har bidragit till att Js son lilla T inte har en pappa längre och hon skyller ifrån sig allt på alla andra. Det är aldrig hennes fel och det blir aldrig som hon tänkt. Att hon tar beslut sämre än min 5åring spelar ingen roll för att det är alltid yttra faktorer och aldrig hon.

Krokodilen drar det lite väl långt ibland men mycket av vad hon skrivit har visat sig vara rätt sorgligt nog!! Så sluta gå ot, tråden är om P och J inte krokodil.

Men hur vet du detta? Hur vet du att P är drivande till att T inte har sitt barn?
Citera
2024-05-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Skojade bara, inte nyligen, du träffade tydligen din man i samma veva så du sadlade väl om lika snabbt som P

Ta din mani över frukrokodil till en egen tråd istället.
Citera
2024-05-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Ta din mani över frukrokodil till en egen tråd istället.

😚
Citera
2024-05-15, 22:18
Medlem
Citat:
Men hur vet du detta? Hur vet du att P är drivande till att T inte har sitt barn?
Är inte det ganska uppenbart? Krävs ingen raketforskare för att förstå det när man slår ihop ett och ett. Hon pratade om det barnet och hans eventuella diagnoser som om det vore hennes ensak att gå ut med och den där Jocke hade uppenbarligen en bra och kontinuerlig kontakt med sin son INNAN Patten kom in i bilden.

P saknar helt integritet och valde att fläka ut någon annans sons eventuella diagnoser och problem på internet inför tusentals okända människor, av förklarliga skäl var inte mamman till T speciellt intresserad av att hennes son skulle bli utsatt på det sättet för hon verkar iallafall vara en vettig morsa med moral och känsla för integritet samt viljan att skydda sitt barn från att bli utfläkt till skillnad från P som gör content på sina dödssjuka barn, döende barn, döda barn och så vidare.
Citera
2024-05-15, 22:25
Medlem
Sen kan vi passa på att bumpa upp denna med för nya läsare. Om Ps tankar om den stackars lille friske pojken som hon aborterade mellan Ilse och Ebba pga könet...

Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Lägger in texten i sin helhet här för vet inte hur man laddar upp bilder:

"Hej alla fina,🤍
Vi alla här inne förstår varandras smärta, och känner med varandras glädje. Jag vill gärna att detta stannar här inne, det hoppas jag vi alla respekterar!

Vi förlorade vår älskade Ilse 15 november 2022. Hennes dödsfall har varit under utredning, och vi fick nu äntligen veta att sjukhuset Lex Maria anmäler sig själva. Känns så himla ledsamt att veta, att det kunde ha förhindras samtidigt är det en sån lättnad att få upprättelse för vår lilla tjej. Det här ska inte behöva hända 2023, att så många misstag görs och att barn dör! 🥹💔

Vi fick reda på att vi väntade en liten bebis, och har länge gått med panikkänslor i kroppen för jag vet inte hur jag ska ställa mig till graviditeten. Har varit glad,
men många gånger även likgiltig.. vågar jag igen? Tänk om det händer igen. Osv osv.

Har också gått med helt osunda tankar och rädslor för hur jag reagerar om det är en lillebror.. allt jag egentligen vill ju ha, är ilse tillbaka! Men inget kan ju ersätta henne. Och det viktigaste är ju att man får ett friskt barn! Har skämts för mina känslor och tankar, att jag önskat en flicka..

Nu fick vi svar på att vi väntar en fullt frisk lillebror och jag blev glad att mina känslor jag var så rädd för, inte tog överhand. Men kan absolut med handen på hjärtat säga att en liten besvikelse fann sig, kanske mer för jag vet hur gärna min man vill ha en dotter! 🥹 och det känns HEMSKT! Känner
mig som en hemsk mamma som ens har dessa tankar..

Jag har tre döttrar sedan tidigare, så för mig har det inte känts lika viktigt.. Vi tillsammans har en pojk, och han har en till sedan tidigare. Han skulle aldrig säga att han är besviken, men jag känner i hela mig att han så gärna önskat en dotter och det gör mig så himla ledsen.. Någon mer som upplevt samma och kan dela med er lite?"

Tror ni hon gjort NIPT eller kan hon vara i vecka 18-20?
Citera
2024-05-15, 22:30
Medlem
Läste nu Pannans försvarstal i stories.
Hon måste ju vara helt kokt då hon emotsäger sig konstant, tex
"barnen har inte träffat Ebba som sjuka"
- ehh jo, du gjorde en stor affär om hur sjuka ungarna var och någon/några dar efteråt sitter de med Ebba i famnen. Finns att skåda i ditt galleri.
"Ebba har bara åkt bilbarnstol t/r till sjukhuset
- suck Pannan, du lade ju själv ut glada stories där du är ute med Ebba i vagnen både i gallerian och när du tränar mammakroppen.
"Har fått noga instruktioner hur man sköter sonden av sjukhuset"
-JA, men VARFÖR drog du den in och ur hela tiden och förklarade på stories att så får man minsann göra.

Suck, orkar inte läsa mer av tramset, men dina följare MINNS. Du kanske glömt bort vad du lägger upp eftersom du inte har något filter eller konsekvenstänkande, men andra minns och detta gör bara att du ser förbannat löjlig ut.
Citera
2024-05-15, 22:35
Medlem
Denna kan vi med bumpa för nya läsare. Här framkommer bl.a att P inte betalar för barnomsorgen...

Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Har ringt till Kronofogden som både J och P är aktuella hos. Joakim har totalt 20 skulder som uppgår till 757 754 kr. Skulderna är från 2022 och 2023 och rör främst underhållsstöd till Försäkringskassan, men de största summorna är lån. Ett av lånen är via Länsförsäkringar, det var väl där han jobbade tidigare som försäkringsrådgivare(?). Han har inte betalt in någonting på sina skulder, men 2023 tog KF hans skatteåterbäring på 10 232 kr.

Patricias skulder uppgår till 477 558 kr, det är 27 skulder totalt. Det har varit en inbetalning från P 2016 på 2338 kr, ingenting efter det. Hennes äldsta skuld är dock från 2020. Så det innebär att hon haft skulder som blivit avbetalda. Hennes senaste skuld kom in 2024-03-06, 56 785 kr från Håbo kommun som rör barnomsorg. Resten av skulderna består av skatteskulder, böter till polisen och skulder till transportstyrelsen.

Patricia har alltså en skuld från så sent som mars 2024, några dagar innan Vaselin föddes. Och skulden rör barnomsorg på 56 000 kr. Det är väl bara L som går på förskola som kostar? Hur kan summan ha blivit så stor? Hur kan dom med gott samvete lämna hennes ungar på förskola med vetskapen om att de inte betalar avgiften? Och Joakim skiter alltså i att betala underhållsstödet genom FK så han får skulder på det. Antar att de redan tycker de är så långt ner i skiten att det inte är värt att betala. Men inte ens det kan lilla T vara värd (vet att FK betalar till lilla T’s mamma men ändå). Herregud vilka korkade personer.
Citera
2024-05-15, 22:37
Medlem
Känner att jag måste ställa frågor här så om någon kan svara på detta är jag väldigt tacksam.
Fråga 1 : Denna P. Säg inte att hon livnär sig på att vara någon influenser?
Fråga 2: Stämmer det verkligen att hon har gjort abort för det var fel kön dvs en kille och varit öppen om det?
Fråga 3: Har hon blivit igångsatt för att få E i V29?
Mycket som känns att det inte kan stämma för det låter för sjukt...
Citera
2024-05-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ingen anknytning till sina barns pappa iaf då hon är ensam med sina barn, han lär väl inte orkat med all denna fb-tid 😅
De bor väl med sin pappa/pappor och då har denna maniska kvinna all tid i världen på att sprida avsky och hat =)

Hur vet du att hon är det hmm
Citera
2024-05-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Sen kan vi passa på att bumpa upp denna med för nya läsare. Om Ps tankar om den stackars lille friske pojken som hon aborterade mellan Ilse och Ebba pga könet...
Där hittade du den! Texten från gruppen. Att sen i samma veva göra aborten och kort efter bli gravid och behålla dottern. Det var ju uppenbart att hon gjorde aborten pga könet.
Det var detta som fick mig att tappa all respekt för människan.

Att man inte skriver anonymt på t.ex. familjeliv om en sån sak? utan i en privat grupp för änglamammor i tron om att det ska stanna där. Lite naivt.
Det är helt normalt att önska ett visst kön, många gör det, men inte sen göra abort!
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-15 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in