2024-05-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Hon la upp en bild på ett citat ifrån Taylor Swift:

"Your biggest fan is a stranger. Your biggest hater is someone you know."

Jag tänkte också på att det med undermening var riktad till denna flashbacktråden. Men det skulle isf betyda att ngn som kommenterar här är vän med henne i verkliga livet. Vore ju dock inte konstigt ifall så vore fallet.

Men till P med familj - Jag hoppas att lilltjejen kryar på sig!

Tror man blir paranoid till slut, hon tror säkert det finns anhöriga här som kanske finns el inte finns
Citera
2024-05-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livspussel
Kan inte avslöja från vem jag hörde det men bebisen har fått vissa skador till följd av att hon är född prematur. Det är milda skador vad jag förstod men ändå skador förutom lunginflammationen som bebisen behandlas för.

Patricia och Jocke kommer gå ut med det snart. Det är allt jag kan säga.

Ja men det är väldigt vanligt med för tidigt födda. Jag tror varken j el p har ett problem med det. De är bara lyckliga de fick en tjej som
Lever
Citera
2024-05-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livspussel
Kan inte avslöja från vem jag hörde det men bebisen har fått vissa skador till följd av att hon är född prematur. Det är milda skador vad jag förstod men ändå skador förutom lunginflammationen som bebisen behandlas för.

Patricia och Jocke kommer gå ut med det snart. Det är allt jag kan säga.

Otippat, bebisen har inte sett speciellt kry ut sen hon tittade ut.

Hoppas det blir en väckarklocka för detta par och att de själva tar på sig skulden ist för att skylla på alla andra.
Citera
2024-05-11, 02:34
Medlem
Det är verkligen provocerande att läsa hur J jämrar och oroar sig för hur L ska kunna bearbeta sina trauman, samtidigt som ett annat barn kommer växa upp och se att ens farsa delat en massa inlägg på sina halvsyskon och inte ett enda på eller om en själv under samma period. Men framförallt inte träffar! Hur ska det kunna bearbetas?
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-11 kl. 03:32.
Citera
2024-05-11, 04:03
Medlem
Jag tänker bara på hur mina barn är och alltid vart gällande deras integritet. Jag får inte skriva nånting privat eller lägga ut bilder på mitt privata konto med lilla följarskaran. Detta brukar många barn uttrycka när dom är stora nog att kunna göra det. Fram tills dess har dom ingen egen talan och föräldrarna tycks tro att det är fritt fram att dela intima/privata bilder och stunder och göra content av inför tusentals följare.

Ja ja, detta är ett nött ämne i tråden...
Citera
2024-05-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror man blir paranoid till slut, hon tror säkert det finns anhöriga här som kanske finns el inte finns

Det är en bra poäng!
Citera
2024-05-11, 20:06
Medlem
Tydligen sämre med prematuren idag. Gissar att hon är åter i respen..
Citera
2024-05-11, 20:06
Medlem
"Önskar inget hellre än att spendera en vanlig vardag med min familj".

Men sluta skaffa barn då, så är det ju möjligt 🫣🙄
Citera
2024-05-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
"Önskar inget hellre än att spendera en vanlig vardag med min familj".

Men sluta skaffa barn då, så är det ju möjligt 🫣🙄

Tänkte samma!! Varje graviditet är en risk och P och J valde igen att ta risken för att till varje pris få ett till barn. Det här kanske är deras vardag nu.. ett val bara dom tog för dom vet ju hur det gick med L och I..
Citera
2024-05-11, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Tänkte samma!! Varje graviditet är en risk och P och J valde igen att ta risken för att till varje pris få ett till barn. Det här kanske är deras vardag nu.. ett val bara dom tog för dom vet ju hur det gick med L och I..
Det sjuka är att dom inte ville ha ett barn, dom ville ha en flicka…
Citera
2024-05-11, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tydligen sämre med prematuren idag. Gissar att hon är åter i respen..

Såå hemskt. Stackars liten 🥺
Citera
2024-05-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Såå hemskt. Stackars liten 🥺

Man får hoppas att det inte är permanent men något verkar fela rejält med bebin 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in