2024-03-10, 19:16
Vill kräkas över att J fått sin dotter nu. Jag tror att Loui kommer bli mer åsidosatt nu till förmån för sin levande lillasyster.

Jag trodde barnet skulle heta Iselin Iris, men jag hade visst fel. Hon skrev förut att mellannamnet hade en fin betydelse. Vad kan det vara, att hon kan förknippas med Joakims förra barn?
Citera
2024-03-10, 19:18
Medlem
Och nu skriver tom J att lilla L mått så dåligt över att mamma och pappa varit borta. Han cementerar verkligen det vi sagt här dvs att barnen far illa av deras egoistiska prematuravlande.
Citera
2024-03-10, 19:23
Medlem
J borde ta hand om sin son T..
Citera
2024-03-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
J borde ta hand om sin son T..

Jag tror inte han skänkt sin gamla barlast en sekund i detta. När träffade han ens sonen sist?
Citera
2024-03-10, 20:27
Medlem
Man måste ju vara extremt försiktig med sjukdomar med en sån liten. Det är fortfarande säsong för RS-virus.
När mitt barn låg på neo fick folk inte komma in på avdelningen. Om hon ligger med cpap lär dom ju inte kunna rulla ut henne i korridoren heller.
Citera
2024-03-10, 20:37
Medlem
Lillen. Hon såg väldigt påverkad och skruttig ut ❤️
Citera
2024-03-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Såg ut att vara liten för tiden också.
Citera
2024-03-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr

Så hemskt att utsätta ett oskyldigt litet barn för den tuffa starten. Stackars bebis!!
Citera
2024-03-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror inte han skänkt sin gamla barlast en sekund i detta. När träffade han ens sonen sist?

Han vågar nog inte annat för enligt rykten aborterade hon pojken hon bar på för att J ville ha hem lilla T efter Ilse. Om det nu är sant eller inte låter jag vara osagt men snacket på stan har gått ett tag om dessa.
Citera
2024-03-10, 22:14
Medlem
https://lakartidningen.se/klinik-och...och-god-halsa/

En mycket nyttig länk att läsa gällande prematurer som P älskar att klämma ur sig trots hon vet om riskerna.

Ren barnmisshandel att göra så här mot fyra av sju barn.
Citera
2024-03-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Han vågar nog inte annat för enligt rykten aborterade hon pojken hon bar på för att J ville ha hem lilla T efter Ilse. Om det nu är sant eller inte låter jag vara osagt men snacket på stan har gått ett tag om dessa.

Det låter ju väldigt märkligt, borde väl vara tvärtom om det nu skulle ligga någon sanning i det hela- dvs att hon ville föda en till pojke åt han så han inte ens överväger att träffa sin förstfödda son oftare.
Citera
2024-03-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det låter ju väldigt märkligt, borde väl vara tvärtom om det nu skulle ligga någon sanning i det hela- dvs att hon ville föda en till pojke åt han så han inte ens överväger att träffa sin förstfödda son oftare.

Om hon inte är så sjukligt narcisstisk att hon straffar andra till bekostnad av sig själv?? Hon och J "kämpade" verkligen för ett plus på stickan med Iselin 😆 Inte klokt att man börjar försöka bli gravid månaden efter sin abort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in