2024-04-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Jag tolkar det som att han limmade plattorna för Patricias döttrars skull och då kräks jag ännu mer i min mun när man tänker på allt han gör för någon annans barn och skiter i sitt eget

Så himla tragiskt när slapptasken inte ens ids betala underhåll för sin förstfödda.
Ush för sådana äckel till män!
Citera
2024-04-22, 18:20
Medlem
Mycket adlinks just nu från båda.. känns forserat.
Citera
2024-04-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Mycket adlinks just nu från båda.. känns forserat.

Tänkt samma sak. Måste få in pengar på alla sätt och vis för att upprätthålla sin fina fasad.
Citera
2024-04-22, 19:46
Medlem
Kan inte bara vara jag som tycker det är ofräscht att få upp ett dött lilablått spädbarn i stories när man lite slött loggar in på IG 🤮🤮
Citera
2024-04-22, 21:25
Medlem
Och där föll följarantalet än mer, hon förlorar ju flera hundra i veckan nu.
Fler än jag som inte vill matas med döda spädbarn i flödet.
Citera
2024-04-22, 21:33
Medlem
Och så gjorde hon kontot privat 😅
Citera
2024-04-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Och så gjorde hon kontot privat 😅

Otippat! Fler än jag kanske klagat på att få min fritid på sociala medier förstört av hemska bilder på döda barn, som man absolut ska ha för egen del men kanske inte dela för vem som helst.
Citera
2024-04-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och där föll följarantalet än mer, hon förlorar ju flera hundra i veckan nu.
Fler än jag som inte vill matas med döda spädbarn i flödet.
Nej det är makabert, integritetskränkande...Min personliga åsikt om avlidna individer.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-04-22 kl. 21:59.
Citera
2024-04-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ja det är makabert, integritetskränkande mot barnet med. Min personliga åsikt om avlidna
personer.

Makabert är exakt det ordet jag saknat!
Döden är otroligt jobbig när det kommer till en närstående, men ändå så privat och känsligt.
Absolut inget man gör content av för att kunna få fler följare och försörja sig på fattiga samarbeten samtidigt som KF nosar en i bakfötterna. Blir bara.. makabert.
Citera
2024-04-22, 22:03
Medlem
Citat:
Otippat! Fler än jag kanske klagat på att få min fritid på sociala medier förstört av hemska bilder på döda barn, som man absolut ska ha för egen del men kanske inte dela för vem som helst.

När jag väntade mitt yngsta barn som nu är 1 år så följde jag P och detta var ju då under tiden som dom förlorade I. Jag valde då att avfölja henne för jag blev så sjukt illa berörd i min egen graviditet av alla bilder på ett dött barn. Helt utan förvarning så visades bild efter bild på detta döda barn. Nä det var vidrigt.
Citera
2024-04-22, 22:05
Medlem
Citat:
Makabert är exakt det ordet jag saknat!
Döden är otroligt jobbig när det kommer till en närstående, men ändå så privat och känsligt.
Absolut inget man gör content av för att kunna få fler följare och försörja sig på fattiga samarbeten samtidigt som KF nosar en i bakfötterna. Blir bara.. makabert.

Precis!
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-04-22 kl. 22:13.
Citera
2024-04-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
När jag väntade mitt yngsta barn som nu är 1 år så följde jag P och detta var ju då under tiden som dom förlorade I. Jag valde då att avfölja henne för jag blev så sjukt illa berörd i min egen graviditet av alla bilder på ett dött barn. Helt utan förvarning så visades bild efter bild på detta döda barn. Nä det var vidrigt.

Jag förstår dig. Min yngsta är tre år och började följa henne där nånstans när jag var FL. Tyckte till början synd om henne men det vände liksom nånstans till avsmak då jag använder mina sociala medier som nöje, dvs man ska bli glad, avslappnad eller influerad av att logga in.

Blev helt oförståeligt när man då tvingades följa en dödskamp i realtid och sen tvingas återuppleva/påminnas om skiten igen och igen. Det kändes/känns så stageat allting, att det faktiskt inte är sorgen som är primär utan enbart uppmärksamhet samt följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in