Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Mmm, jag.

Hon skriver att hon har sammandragningar som hon behöver andas igenom, är det vanligt i vecka 26? Det kanske det är idk, men måste kännas lite stressande?
Jag har aldrig haft det så tidigt under mina två graviditeter iaf. Sammandragningar jag var tvungen att andas igenom skedde vid förlossningen.
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-04 kl. 23:42.
Citera
2024-02-05, 08:13
Medlem
Kom på en sak, hur gick det med Patricias tänder? Höll inte hon på med något för ett tag sen? Eller har jag bara missat resultatet🫣
Citera
2024-02-05, 15:18
Medlem
Oj vad det sticker i mina ögon när hon är hemma och sitter på arslet hela dagen och har mage att skriva att hon är trött och att det var svårt att kliva upp? Svårt att kliva upp till vadå? Sitta i soffan och dricka kaffe en hel dag? Jag smäller av!
Citera
2024-02-05, 17:08
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Oj vad det sticker i mina ögon när hon är hemma och sitter på arslet hela dagen och har mage att skriva att hon är trött och att det var svårt att kliva upp? Svårt att kliva upp till vadå? Sitta i soffan och dricka kaffe en hel dag? Jag smäller av!

Äsch hon är ju gravid och har småbarn, då är väl tröttheten kronisk. Unna henne.
Citera
2024-02-05, 17:10
Medlem
bellusorcas avatar
Vad duktig hon är på att virka och sticka, speciellt då hon gör det utan mönster.
Citera
2024-02-06, 19:40
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Kom på en sak, hur gick det med Patricias tänder? Höll inte hon på med något för ett tag sen? Eller har jag bara missat resultatet🫣

Det slog mig också nyligen faktiskt 😂
Tror ni hon fullföljt behandlingen?
Citera
2024-02-09, 15:20
Medlem
Men skämskudde fram igen. J sitter och hyllar sig själv som en fantastisk medmänniska. Gud vad pinsam han är!! Sånt gör man, men man skryter inte om det 🤣
Citera
2024-02-13, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Var cäll för lång process.. hon vill ha resultat direkt
Citera
2024-02-17, 15:36
Deras nya dotter kommer heta Iselin. Syns tydligt när man zoomar in på senaste bilden i flödet med napphållaren P fick.

För ett tag sen la hon ut massa namn på gissningar folk hade på bebisens namn där hon skrev att ett av de namnen kommer hon ha som mellannamn. Kan med 99% säkerhet säga att det namnet kommer vara Iris (som såklart var med på listan), då det betyder regnbåge, och det är vad Iselin kommer vara. Har en bekant som döpte sitt regnbågsbarn till Iris av just den anledningen.
Citera
2024-02-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Deras nya dotter kommer heta Iselin. Syns tydligt när man zoomar in på senaste bilden i flödet med napphållaren P fick.

För ett tag sen la hon ut massa namn på gissningar folk hade på bebisens namn där hon skrev att ett av de namnen kommer hon ha som mellannamn. Kan med 99% säkerhet säga att det namnet kommer vara Iris (som såklart var med på listan), då det betyder regnbåge, och det är vad Iselin kommer vara. Har en bekant som döpte sitt regnbågsbarn till Iris av just den anledningen.

Ändå rätt fint namn, men läser absolut Is-Elin haha
Citera
2024-02-21, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Vad duktig hon är på att virka och sticka, speciellt då hon gör det utan mönster.

Inte så säkert att plaggen kommer kunna användas då dom säkert blir konstiga i storlek/inte så praktiska, kan jag tänka mig. Men fina på bild 😉
Citera
2024-02-23, 14:28
Medlem
Gud vad allt ska se så fint ut i hennes flöden… ä
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här