Hon skriver att hon har sammandragningar som hon behöver andas igenom, är det vanligt i vecka 26? Det kanske det är idk, men måste kännas lite stressande?
Jag har aldrig haft det så tidigt under mina två graviditeter iaf. Sammandragningar jag var tvungen att andas igenom skedde vid förlossningen.
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-04 kl. 23:42.
Oj vad det sticker i mina ögon när hon är hemma och sitter på arslet hela dagen och har mage att skriva att hon är trött och att det var svårt att kliva upp? Svårt att kliva upp till vadå? Sitta i soffan och dricka kaffe en hel dag? Jag smäller av!
Oj vad det sticker i mina ögon när hon är hemma och sitter på arslet hela dagen och har mage att skriva att hon är trött och att det var svårt att kliva upp? Svårt att kliva upp till vadå? Sitta i soffan och dricka kaffe en hel dag? Jag smäller av!
Äsch hon är ju gravid och har småbarn, då är väl tröttheten kronisk. Unna henne.
Men skämskudde fram igen. J sitter och hyllar sig själv som en fantastisk medmänniska. Gud vad pinsam han är!! Sånt gör man, men man skryter inte om det 🤣
Deras nya dotter kommer heta Iselin. Syns tydligt när man zoomar in på senaste bilden i flödet med napphållaren P fick.
För ett tag sen la hon ut massa namn på gissningar folk hade på bebisens namn där hon skrev att ett av de namnen kommer hon ha som mellannamn. Kan med 99% säkerhet säga att det namnet kommer vara Iris (som såklart var med på listan), då det betyder regnbåge, och det är vad Iselin kommer vara. Har en bekant som döpte sitt regnbågsbarn till Iris av just den anledningen.
Deras nya dotter kommer heta Iselin. Syns tydligt när man zoomar in på senaste bilden i flödet med napphållaren P fick.
För ett tag sen la hon ut massa namn på gissningar folk hade på bebisens namn där hon skrev att ett av de namnen kommer hon ha som mellannamn. Kan med 99% säkerhet säga att det namnet kommer vara Iris (som såklart var med på listan), då det betyder regnbåge, och det är vad Iselin kommer vara. Har en bekant som döpte sitt regnbågsbarn till Iris av just den anledningen.
Ändå rätt fint namn, men läser absolut Is-Elin haha
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!