2024-04-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Nu är hon igång och gnäller igen över hur eländigt det är på sjukhuset. Ett sjukhus är ju inget jävla hotell?! Det vet alla! Du kan ju inte förvänta dig att få lagad mat och bli servad? Hon tycker dessutom att andra ska ta hand om hennes bebis åt henne.. alltså Fyfan va sjuk hon är. Så otroligt bortskämd och vek. Förstår inte alla som hyllar henne som en superwoman och att hon är så stark? Hur? Var och när? Vad har jag missat? Det enda hon gör är att gnälla över allt och alla och beklaga sig över hur jobbigt allting är.

Ja såklart, vad kunde man väntat sig. Patricialjug tycker sig ha fått för lite hjälp och tvingats sköta sin bebis på egen hand.
Mycket märkligt att hon ändå lyckats ta sig ut på långa promenader och hälsat på ungarna var och varannan dag (då hon lämnat ungen ensam på sjukhus med översikt av personalen).
Citera
2024-04-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja såklart, vad kunde man väntat sig. Patricialjug tycker sig ha fått för lite hjälp och tvingats sköta sin bebis på egen hand.
Mycket märkligt att hon ändå lyckats ta sig ut på långa promenader och hälsat på ungarna var och varannan dag (då hon lämnat ungen ensam på sjukhus med översikt av personalen).

Ja 24/7 i sängen my ass!! Skrattretande!!
Hon har ju gjort allt annat än att vara i sängen!
Citera
2024-04-04, 16:12
Medlem
Har aldrig hört en människa gnälla så mycket som Patricialjug. 😂

Hon om någon borde vara tacksam över att hon fick barnet med sig hem den här gången. Och knappt en månad på neo, det är ju ingenting i jämförelse vad många andra prematurer/sjuka barn får vara inlagda.

Men istället ska det gnällas över rum med dålig utsikt 😂 hon är ju verkligen inte frisk.
Citera
2024-04-04, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Har aldrig hört en människa gnälla så mycket som Patricialjug. 😂

Hon om någon borde vara tacksam över att hon fick barnet med sig hem den här gången. Och knappt en månad på neo, det är ju ingenting i jämförelse vad många andra prematurer/sjuka barn får vara inlagda.

Men istället ska det gnällas över rum med dålig utsikt 😂 hon är ju verkligen inte frisk.

Gud ja, har också tillbringat en månad på neo pga att en av mina bebisar fick en pneunomi. Det absolut enda jag brydde mig om var bebisen och att denne skulle bli frisk. Brydde mig inte det minsta om obekväm säng eller annat meningslöst.

Hade ingen tv på rummet heller och mobilt internet fanns knappt då.

Men man är ju alla olika 😅
Citera
2024-04-04, 17:25
Medlem
Tragiskt att se hur j leker med ps barn och lär dem saker när hans son knappt känner honom
Citera
2024-04-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tragiskt att se hur j leker med ps barn och lär dem saker när hans son knappt känner honom

Ja när träffades dom sist?
Var det något år sen eller?
Citera
2024-04-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja när träffades dom sist?
Var det något år sen eller?

De var på ett lekland ihop på juldagen

Såg ut som de hade väldigt kul ihop

Min man växte också upp med en sån pappa som j är. De bröt ju såklart kontakten i tonåren när han förstod att pappa prioriterat sina nya barn. J behöver lägga mycket krut på relationen nu så han inte hamnar där

Maria montesami pratade också om detta på programmet min sanning. Hennes pappa hade varit likadan och det blev ju att han missade hela hennes tonår och vuxna år i rollen som mamma osv
Citera
2024-04-04, 20:15
Medlem
Man är absolut inte normalt funtat om man överger sitt egna kött och blod på det sättet. Frivilligt är det också. Sen skylla på resväg hit och dit, nej du bor inte i Kina direkt. Då tar man iallafall varannan helg. Vedervärdigt är det. Det är DITT barn som älskar dig! (Eller har gjort iallafall)
Citera
2024-04-04, 20:22
Medlem
De har ju uppgett ekonomi som anledning för att de inte kunde träffa T. Det blev för dyrt med bensin. Men skaffa flera barn, det kan man göra, det är ju så billigt det!!! Kräks igen!!! Så fruktansvärt oattraktivt i en människa att överge sitt barn. HUR kan någon vilja ta i tång i en sådan människa? Hur vågar hon skaffa barn med honom? Han kan ju lätt överge deras barn också. L verkar ju ha massa diagnoser som han lever runt.
Fyfan va sjukt!
Citera
2024-04-04, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
De har ju uppgett ekonomi som anledning för att de inte kunde träffa T. Det blev för dyrt med bensin. Men skaffa flera barn, det kan man göra, det är ju så billigt det!!! Kräks igen!!! Så fruktansvärt oattraktivt i en människa att överge sitt barn. HUR kan någon vilja ta i tång i en sådan människa? Hur vågar hon skaffa barn med honom? Han kan ju lätt överge deras barn också. L verkar ju ha massa diagnoser som han lever runt.
Fyfan va sjukt!
Om (när) P och J gör slut kommer säkert J överge L. Han skulle däremot ALDRIG överge dottern Vaselin då det var just en dotter han ville ha.

Undra vad P skulle säga om en eventuell ny flickvän till J skulle få honom att överge tex Loui pga diagnoser (vilket han har till 100%), på samma sätt som hon fick igenom det.
Citera
2024-04-04, 20:54
Medlem
Har ändå en känsla det kommer hålla mellan p och j
Citera
2024-04-04, 21:04
Medlem
Finns få saker som provocerar mig lika mycket som när arbetslösa bidragstagare har mage att klaga på gratis service
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in