2024-04-21, 19:05
Medlem
Pengarna som P och J får från samarbeten borde inte det rimligtvis gå till KF med tanke på miljonskulderna som dom skiter i att betala??

Vi får hoppas J lägger sina pengar på lilla t men det skulle han väll aldrig göra.. bara Ps barn kan han försörja 🤮
Citera
2024-04-21, 19:05
Medlem
Verkar som j nu börjar ta influenserjobbet seriöst
Citera
2024-04-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Verkar som j nu börjar ta influenserjobbet seriöst

Hehe tänkte samma!! Ändå kan han inte betala underhåll för sin son..
Citera
2024-04-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hehe tänkte samma!! Ändå kan han inte betala underhåll för sin son..

Får se om det ändras när han blir rik 🤣
Citera
2024-04-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Får se om det ändras när han blir rik 🤣

Hehe J ska bara betala 1,3 MILJONER KRONOR hos kronofogden först!! 👑😅🤣🤣🥲
Citera
2024-04-21, 19:47
Medlem
Citat:
Hehe J ska bara betala 1,3 MILJONER KRONOR hos kronofogden först!! 👑😅🤣🤣🥲

Han är så oattraktiv. Fyfan.
Citera
2024-04-21, 19:51
Medlem
Kräks i min mun när jag ser J leka ”snickare”, vilket både J och P anser att han är. Så limmar han på lite tygkuddar på en skiva.. Jag dör!
Fruktansvärt oattraktiv!
Citera
2024-04-21, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Kräks i min mun när jag ser J leka ”snickare”, vilket både J och P anser att han är. Så limmar han på lite tygkuddar på en skiva.. Jag dör!
Fruktansvärt oattraktiv!

Hahaha, tänkte exakt samma. Wow, lite lim på en plywoodskiva. VILKEN SNICKARE 😍
Citera
2024-04-21, 20:44
Medlem
Ja en mer oattraktiv snubbe än Jockebocke (både utseendemässigt, personlighet och värderingar) får man leta efter men eftersom han tar hand om hennes ungar som det vore hans egna medan han skiter totalt i sitt tidigare kött och blod så väger det nog stort hos Patten. Hon verkar så himla nöjd med att ingen av de andra barnens pappor skaffat barn med någon annan efter henne och för henne räknas ju bara syskon om man växer upp med dom.
Ingen har väl glömt hennes stories där hon pratade om halvsyskon och vem som ”räknas som syskon” mm? Problematiskt synsätt om man frågar mig.
Citera
2024-04-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Ja en mer oattraktiv snubbe än Jockebocke (både utseendemässigt, personlighet och värderingar) får man leta efter men eftersom han tar hand om hennes ungar som det vore hans egna medan han skiter totalt i sitt tidigare kött och blod så väger det nog stort hos Patten. Hon verkar så himla nöjd med att ingen av de andra barnens pappor skaffat barn med någon annan efter henne och för henne räknas ju bara syskon om man växer upp med dom.
Ingen har väl glömt hennes stories där hon pratade om halvsyskon och vem som ”räknas som syskon” mm? Problematiskt synsätt om man frågar mig.

Tänk om L och hans nya skulle skaffa sig ett kärleksbarn, har förstått att vissa män kan göra steriliseringen ogjord?? L är ung än och hans tjej med vad jag förstått?
Citera
2024-04-21, 21:04
Medlem
Citat:
Tänk om L och hans nya skulle skaffa sig ett kärleksbarn, har förstått att vissa män kan göra steriliseringen ogjord?? L är ung än och hans tjej med vad jag förstått?

Jag har förstått det som
Att de båda är ”färdiga” med barn och vill satsa på relationen och de barn de redan har
Citera
2024-04-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Fruktansvärt oattraktiv!
Jag tolkar det som att han limmade plattorna för Patricias döttrars skull och då kräks jag ännu mer i min mun när man tänker på allt han gör för någon annans barn och skiter i sitt eget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in