Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-10, 02:22
Medlem
Svarade förresten J när storebror lilla T skulle få träffa Albatross??
Citera
2024-04-10, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Hade varit livrädd, håller med!

Aha! Hon lär ha fått det genom hennes insta/reklam då.

Blir som med Mirka Norrström tillslut, omöjligt att hitta en bostad för inte en kyrkan vill hyra ut till en så stor familj med osäker ekonomi och skulder.,
Citera
2024-04-10, 06:02
Medlem
Haha Sean banan killen ja. Hon reste han med istället för att betala skulder. Där hade hon skulder från sin salong men reste och levde livet med Sean banan istället. Han var knappast hennes typ heller? Måste ha varit en rebound
Citera
2024-04-10, 07:57
Medlem
Sjukt nyfiken på P och Ls swingande. Minns ju också att detta har nämnts och undrar om hon provat detta med J, hehe.
Citera
2024-04-10, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Sean banan killen hehe. Hade nästan glömt bort honom helt!! Han såg väll alla röda flaggor och tog sitt förnuft till fånga och sprang medan han hade sin chans. Kommer ihåg att dom kysstes på någon balkong och var i Grekland sommaren innan hon träffade J efter skilsmässan med L, det kunde P bekosta men barnomsorgen var för dyr så hamnade hos KF istället.

P fläker ut alldeles för mycket om sitt liv och bara att vi vet allt om hennes sexliv, swingande med L, aborter, romanser, trauman, barnens utveckling, sjukhusvistelse etc. Bevisar hur lite hon bryr sig om personlig integritet.

Här vill jag ändå säga att min intryck av Sean banan faktiskt var player från start. Jag tror aldrig han såg deras relation seriöst och han är antagligen fortfarande inte i en seriös relation
Citera
2024-04-10, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Sjukt nyfiken på P och Ls swingande. Minns ju också att detta har nämnts och undrar om hon provat detta med J, hehe.

Jag förstår ’mig inte heller på det. För uppenbarligen fick de ju ligga med andra eftersom de hade trekant några gånger, men samtidigt blev ju L ledsen när hon låg med ptn?
Citera
2024-04-10, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

J fick en fråga under en frågestund förut om vad han hade för tankar om öppet förhållande. Då svarade han att han vill ha P för sig själv. Så de har nog inte swingat.

Vet också att P skrivit att hon är en sexuell person, och jag undrar hur hon känner med Joakim vanilj, till skillnad mot Linus choklad som swingade med henne. Hur kom det ens fram att de swingade?

Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag förstår ’mig inte heller på det. För uppenbarligen fick de ju ligga med andra eftersom de hade trekant några gånger, men samtidigt blev ju L ledsen när hon låg med ptn?

Förmodligen behövde de informera varandra om de skulle ligga med någon annan, eller så hade dom en överenskommelse att enbart ligga med andra när de swingade. Hon dolde väl att hon låg med PTn, och då kan jag förstå att det blev ett stort svek och räknas som otrohet, då hon frångick deras överenskommelse.
Citera
2024-04-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
J fick en fråga under en frågestund förut om vad han hade för tankar om öppet förhållande. Då svarade han att han vill ha P för sig själv. Så de har nog inte swingat.

Vet också att P skrivit att hon är en sexuell person, och jag undrar hur hon känner med Joakim vanilj, till skillnad mot Linus choklad som swingade med henne. Hur kom det ens fram att de swingade?

Förmodligen behövde de informera varandra om de skulle ligga med någon annan, eller så hade dom en överenskommelse att enbart ligga med andra när de swingade. Hon dolde väl att hon låg med PTn, och då kan jag förstå att det blev ett stort svek och räknas som otrohet, då hon frångick deras överenskommelse.

Alltså vad är det här för människor egentligen 🤮🤮
Citera
2024-04-10, 16:52
Medlem
Citat:

Kan P få J att överge lilla t helt, och se till så att J aldrig träffa pojken längre så kan nog P få J att bjussa till på en trekant eller lite swingeliding hehe 😉🔞

När P dregglar mer efter kompisens karl än sin egna som fler la märke till i somras hade jag anar ugglor i mossen för att bara äta vanilj när man tidigare älskar choklad blir nog inte så nice i längden..
Citera
2024-04-10, 17:09
Citat:
Kan P få J att överge lilla t helt, och se till så att J aldrig träffa pojken längre så kan nog P få J att bjussa till på en trekant eller lite swingeliding hehe 😉🔞

När P dregglar mer efter kompisens karl än sin egna som fler la märke till i somras hade jag anar ugglor i mossen för att bara äta vanilj när man tidigare älskar choklad blir nog inte så nice i längden..
Vems kille dregglade hon över?
Citera
2024-04-10, 17:13
Medlem
Citat:
Vems kille dregglade hon över?

Kommer inte ihåg vad hon heter men paret P och J bara verkar hänga med nu, och tältade med på Gotland. Kompisarna är från Bålsta och passar ofta L.
Citera
2024-04-10, 17:53
Medlem
Citat:
Sean banan killen hehe. Hade nästan glömt bort honom helt!! Han såg väll alla röda flaggor och tog sitt förnuft till fånga och sprang medan han hade sin chans. Kommer ihåg att dom kysstes på någon balkong och var i Grekland sommaren innan hon träffade J efter skilsmässan med L, det kunde P bekosta men barnomsorgen var för dyr så hamnade hos KF istället.

P fläker ut alldeles för mycket om sitt liv och bara att vi vet allt om hennes sexliv, swingande med L, aborter, romanser, trauman, barnens utveckling, sjukhusvistelse etc. Bevisar hur lite hon bryr sig om personlig integritet.

Glöm inte alls djur hon haft med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in