2024-03-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Lillflickans namn låter som vaselin, vackert!

Nu kan jag inte se ungen utan att tänka på att hon heter Vaselin 😂

Kanske är just vaselin det som behövs om dumskallarna P och J inte ska belasta vården än mer med prematurer eller aborter 😂
Citera
2024-03-27, 06:29
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu kan jag inte se ungen utan att tänka på att hon heter Vaselin 😂

Kanske är just vaselin det som behövs om dumskallarna P och J inte ska belasta vården än mer med prematurer eller aborter 😂

Jag tänkte också på vaselin 🤣🤣🤣🤣
Så konstigt namn. Skulle inte ens döpa ett djur till det namnet, jo kanske en guldfisk 😜
Citera
2024-03-27, 11:37
Medlem
Jag tycker namnet faller sig onaturligt att uttala. Har försökt få det att klinga men det är svårt.

Är faktiskt genuint otrolig för barnet. Att hon ska bli sjuk pga deras obryddhet. Jag hoppas jag har fel, men jag hade varit livrädd för smittor och infektioner efter det traumatiska som hänt dem innan.
Citera
2024-03-27, 19:07
Medlem
”Äntligen hos min lilla tjej igen” Men varför i hela friden lämnar hon den lilla bebisen varje dag?! Vad är det för fel på dig P??? Hur kan hon inte sitta med sin lilla lilla bebis konstant när hon så nyligen förlorat en liten? Jag fattar verkligen inte!
Citera
2024-03-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Jag tycker namnet faller sig onaturligt att uttala. Har försökt få det att klinga men det är svårt.

Är faktiskt genuint otrolig för barnet. Att hon ska bli sjuk pga deras obryddhet. Jag hoppas jag har fel, men jag hade varit livrädd för smittor och infektioner efter det traumatiska som hänt dem innan.
Japp, ett under att hon inte blivit smittad av allt flängande fram och tillbaka på föräldrar som pussar på förskolebarn som är rena smitthärden.
Citera
2024-03-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Japp, ett under att hon inte blivit smittad av allt flängande fram och tillbaka på föräldrar som pussar på förskolebarn som är rena smitthärden.

Om man kollar på sista storien P lagt upp så ser fågelungen väldigt blåsvart ut runt ögonen så det är bara en tidsfråga tills Vaselin åker på någon infektion.
Citera
2024-03-27, 23:38
Medlem
Nu har Patricia satt det i system att lämna fågelungen till andra "för att hon är trött och behöver egentid"

Kanske något hon borde funderat på innan hon framtvingade prematur nummer sex liksom.
Citera
2024-03-27, 23:40
Medlem
Länken i trådstarten stämmer fortfarande inte utan detta är Patricias instagram.

https://www.instagram.com/patriciasrum/
Citera
2024-03-28, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
https://www.instagram.com/patriciavidelindh/

Bloggar på https://nouw.com/patriciavidelindh - var ett tag sedan nu dock men väldigt aktiv på instagram med många följare.

Fanns en tråd i kändisskvaller som blev låst men vi var många som diskuterade där så tänkte vi kan fortsätta i denna tråden

Sweedie- kan inte du som ts ändra så det blir rätt länkar i trådstarten istället för som nu tomma döda länkar till gammalt konto.

Patricia har sen denna tråd skapades bytt namn/konto på IG så hon inte ska synas.

Det som gäller sen länge är-

https://www.instagram.com/patriciasrum/
Citera
2024-03-28, 02:03
Medlem
Det kanske är så att P är helt från vettet, men som ni skriver och gör narr av barnen som är helt oskyldiga gör mig illamående.
Citera
2024-03-28, 07:11
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin
Det kanske är så att P är helt från vettet, men som ni skriver och gör narr av barnen som är helt oskyldiga gör mig illamående.
Håller med, barnens namn är tex något som är i gränslandet att göra sig lustig över.
Ett av mina barn har ett ovanligt namn, ett registrerat namn dock, men vi fick mycket himlande ögon då minns jag.
Namn kan man inte värdera i rätt eller fel, det handlar om tycke och smak.
Jag tycker ändå att Is*lin var ett fint namn, sedan följer jag det här med förskräckelse.

Började följa P när hon förlorade Ilse och blev så berörd.
Nu mår jag mest illa över denna människa.
Jag tror att hon är sjuk på riktigt, hon behöver hjälp.
Jag hoppas verkligen att någon i den vårdapparat dom befinner sig i ser det här och också vågar ta tag i det.
För barnens skull.
Citera
2024-03-28, 09:59
Medlem
Ni som är så säkra på att det rör sig om Münchhausen by proxy. Varför anmäler ni inte själva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in