2025-07-31, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det låter lite mer än bara fem minuters in och ut på sockontoret för att någon sagt att hennes barn är magra (det låter märkligt att någon ska anmäla det då Pannans ungar är långt ifrån magra).

Men men, ljuger man mycket så glömmer man sina lögner.

Tog utredningen de startade vid ett tillfälle också bara fem minuter då 😅
Citera
2025-07-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Snart kommer det ett snyftinlägg om följarna bara får se glimtar av livet och inte har en aaaaaaaning😅

Men det är stundtals lite (ganska mycket) irriterande att det bla är detta mina skattepengar går till…

Det enda de vill visa upp är ju 🤡 gråtansikte då och då för små handhjärtan och all lyxig mat de äter plus vinet de måste uuunnnaaaa sig var och varannan dag.
Citera
2025-07-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Det enda de vill visa upp är ju 🤡 gråtansikte då och då för små handhjärtan och all lyxig mat de äter plus vinet de måste uuunnnaaaa sig var och varannan dag.

Stora mängder vin varje dag, tufft att ha sånt svårt liv som dessa gökar har.
Det om något borde socialtjänsten reagera på.
Citera
2025-07-31, 23:18
Medlem
Citat:
Stora mängder vin varje dag, tufft att ha sånt svårt liv som dessa gökar har.
Det om något borde socialtjänsten reagera på.

Det har dom säkert gjort men det måste hållas hemligt för följarna. 😁
Tror inte en sekund på att anmälningarna handlat om att barnen varit magra, snarare deras livsstil med all alkohol plus att det garanterat är någon från sjukvården som anmält, för de är inte normalt att barnen skadar sig så ofta eller ens behöver vård så mycket som dom barnen behöver.
Citera
2025-07-31, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Det har dom säkert gjort men det måste hållas hemligt för följarna. 😁
Tror inte en sekund på att anmälningarna handlat om att barnen varit magra, snarare deras livsstil med all alkohol plus att det garanterat är någon från sjukvården som anmält, för de är inte normalt att barnen skadar sig så ofta eller ens behöver vård så mycket som dom barnen behöver.

Nej det är faktiskt helt galet att nån unge bryter ben varannan månad.
Det tyder på neglekt och då Pannan tidigare verkar haft hyfsad koll på ungarna så gissar jag att hon är påverkad allt för ofta.
Citera
2025-07-31, 23:56
Medlem
Citat:
Nej det är faktiskt helt galet att nån unge bryter ben varannan månad.
Det tyder på neglekt och då Pannan tidigare verkar haft hyfsad koll på ungarna så gissar jag att hon är påverkad allt för ofta.

Konstigt nog var det inte alls lika mycket besök på sjukhus när hon var gift. Men då dracks det ju inga direkta mängder heller. Iallafall inte när barnen var med.
Citera
2025-08-01, 00:24
Medlem
Så tydligt att hon ställer frågorna till sig själv 😂 Frågelådorna kommer alltid lägligt när hon behöver hävda sig eller känner att hon måste förklara sig av olika anledningar, typ att hon varit inne här och läst och inser att sanningarna når ut till allt fler och fler nu. Alla ser igenom henne.

Bara pinsamt att hon fortsätter med sina egna frågelådor. Om inte, sluta håll dem anonyma istället😁

Magkänslan säger att det knakar rejält i fogarna där borta hos ”turturduvorna”. Tar hon med sig båda ungarna och hunden till jobbet och efterföljande AW eller vad det nu är hon ränner runt och gör på stan?Superfixad också, kanske har nån hemlig dejt eller nåt. Eller är J med också men dold i bakgrunden?? Skumt anyway.

En annan sak jag reagerat på flera ggr, dottern M, hur gammal är hon nu? Hon är ju typ sminkad konstant? Mascara i den låga åldern är väl inte super vanligt kan jag tycka. Nu är visserligen mina döttrar äldre och i deras yngre dagar var det ingen grej med mascara och smink..

Men sett flera gånger att ungen är svart runt ögonen efter bad (mascaran som runnit alltså). Syns så suuuuper tydligt på henne att hon är sminkad då hon är så ljus och blond.
Citera
2025-08-01, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Så tydligt att hon ställer frågorna till sig själv 😂 Frågelådorna kommer alltid lägligt när hon behöver hävda sig eller känner att hon måste förklara sig av olika anledningar, typ att hon varit inne här och läst och inser att sanningarna når ut till allt fler och fler nu. Alla ser igenom henne.

Bara pinsamt att hon fortsätter med sina egna frågelådor. Om inte, sluta håll dem anonyma istället😁

Magkänslan säger att det knakar rejält i fogarna där borta hos ”turturduvorna”. Tar hon med sig båda ungarna och hunden till jobbet och efterföljande AW eller vad det nu är hon ränner runt och gör på stan?Superfixad också, kanske har nån hemlig dejt eller nåt. Eller är J med också men dold i bakgrunden?? Skumt anyway.

En annan sak jag reagerat på flera ggr, dottern M, hur gammal är hon nu? Hon är ju typ sminkad konstant? Mascara i den låga åldern är väl inte super vanligt kan jag tycka. Nu är visserligen mina döttrar äldre och i deras yngre dagar var det ingen grej med mascara och smink..

Men sett flera gånger att ungen är svart runt ögonen efter bad (mascaran som runnit alltså). Syns så suuuuper tydligt på henne att hon är sminkad då hon är så ljus och blond.

Matilde är runt sju år gammal 😔
Har Pannan redan börjat sminka henne?
Har faktiskt inte reagerat på detta men tror på ditt ord. Helt jävla galet. Vad sysslar fyllekajan med?
Citera
2025-08-01, 14:12
Medlem
Jag kan verkligen inte smälta att hon tvunget skulle sätta panel över den fina fondtapeten på mer än halva väggen, det ser så rumphugget ut på något sätt.🙄
Och nu hade hon redan tröttnat på tapeten i sovrummet och satt upp en ny, själv hade jag hellre haft den första då jag gillar lugna mönster i sovrummet! 😝
Citera
2025-08-01, 14:53
Medlem
nintendoKalles avatar
Hur tusan är hon klädd på jobbet?!
Visst är det ett fritt land och kvinnor får se ut hur de vill bla bla men en genomskinlig tröja utan någon BH så man ser hela alltet
Snacka om att vilja ha uppmärksamhet
Citera
2025-08-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur tusan är hon klädd på jobbet?!
Visst är det ett fritt land och kvinnor får se ut hur de vill bla bla men en genomskinlig tröja utan någon BH så man ser hela alltet
Snacka om att vilja ha uppmärksamhet

Enligt fröken P är all uppmärksamhet bra uppmärksamhet. Även om det innebär att man visar mer av kroppen än man döljer. Trashigt är det iallafall.
Citera
2025-08-01, 22:04
Medlem
Senaste tidens inlägg har varit så mycket att få visa upp sig. Hopp i poolen, fotosession i olika vinklar med hunden och även då bullmuffen från alla håll som ingen kan undvika. Man kan ju undra vem hon så gärna vill ska se henne från alla vinklar och vrår...jättesvårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in