2023-08-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Okej vet inte om ni också tänker på detta.
Men när hon skriver sorgliga grejer, tex att hon saknar I eller att gravstenen sattes när dom inte var hemma, använder hon en emoji som ler och har tårar i ögonen. Hon använder den på helt fel sätt. Den är ju glad även fast den har tårar i ögonen. Ni kanske vet vilken emoji jag menar.

Skriver man ordet Tacksam i mobilen kommer den emojin upp. En liten sak i know men stör mig på det för hon använder den hela tiden när hon är ledsen.

Ännu ett tecken på hur lågbegåvad hon är när det kommer till att uttrycka sig i skrift. Fascinerande med tanke på att hon haft blogg och skriver i sociala medier hela tiden. Ändå skriver hon som en neandertalare.

🥹🥹🥹🥹🥹

Men JAAA jag har också tänkt på det! Så irriterande. Tänkte första gångerna att hon råkat göra fel och att hon egentligen skulle göra en 🥺
Citera
2023-08-23, 16:58
Medlem
Citat:
Men när hon skriver sorgliga grejer, tex att hon saknar I eller att gravstenen sattes när dom inte var hemma, använder hon en emoji som ler och har tårar i ögonen. Hon använder den på helt fel sätt. Den är ju glad även fast den har tårar i ögonen. Ni kanske vet vilken emoji jag menar.

Skriver man ordet Tacksam i mobilen kommer den emojin upp. En liten sak i know men stör mig på det för hon använder den hela tiden när hon är ledsen.

Ännu ett tecken på hur lågbegåvad hon är när det kommer till att uttrycka sig i skrift. Fascinerande med tanke på att hon haft blogg och skriver i sociala medier hela tiden. Ändå skriver hon som en neandertalare.

🥹🥹🥹🥹🥹

Skriver också under på den. Jösses!!
Citera
2023-08-23, 18:16
Citat:

🥹🥹🥹🥹🥹

Har också uppmärksammat detta.

Skriver typ ”Tre månader sedan I lämnade oss” och så lägger hon in en tacksam-emoji. Blir ju helkonstigt. Hon förstår helt enkelt inte vad den betyder.. ja ja alla är vi bara människor.
Citera
2023-08-23, 19:11
Medlem
Citat:

🥹🥹🥹🥹🥹

Haha åh äntligen nån annan som också reagerat. Så störigt
Citera
2023-08-23, 22:45
Medlem
Nu har patte kommenterar på L*nn A*dersson insta om denna tråd.
Citera
2023-08-24, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
Nu har patte kommenterar på L*nn A*dersson insta om denna tråd.

Enligt P själv så tar hon minsann aldrig åt sig av nånting. ”Det rinner av henne” som hon själv uttryckt det. Kanske, eller kanske inte då. 😉
Citera
2023-08-24, 09:55
Medlem
Nu använde hon emojin fel IGEN. 😂
Citera
2023-08-24, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Enligt P själv så tar hon minsann aldrig åt sig av nånting. ”Det rinner av henne” som hon själv uttryckt det. Kanske, eller kanske inte då. 😉
I det inlägget har hon skrivit att de äter upp henne innifrån så nej, de rinner inte av henne 😂
Citera
2023-08-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
I det inlägget har hon skrivit att de äter upp henne innifrån så nej, de rinner inte av henne 😂

Undra hur hon ska ha det egentligen. Lika skenheligt som vanligt
Citera
2023-08-25, 13:35
Medlem
Nu är hon igång med budgivning på sina "vackra" tavlor
Denna gång går enligt henne 100 kr per såld tavla till spädbarnsfonden
Citera
2023-08-25, 13:48
Medlem
"Ska jobba inom axfood-koncernen, har fått en tjänst som produktionsmedarbetare"

Är det för fult att säga vad hon faktiskt ska göra på jobbet eller? När så många har frågat
😂🤓 hon kan då uttrycka sig ❤️
Citera
2023-08-25, 13:53
Medlem
Tavla Sandstorm 🙃 behöver jag säga mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in