2023-08-08, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
Hon är så ful. Senaste storyn när hon sitter i bilen med sina enorma framtänder och bruna glasögon. Hon är på riktigt bland dom fulaste människorna jag skådat, så störande att honnverkligne tror hon är så snygg.
För att inte tala om hennes hårfäste som börjar mitt på skallen😂
Citera
2023-08-09, 08:55
Medlem
Citat:
Hon är så ful. Senaste storyn när hon sitter i bilen med sina enorma framtänder och bruna glasögon. Hon är på riktigt bland dom fulaste människorna jag skådat, så störande att honnverkligne tror hon är så snygg.

Kändes det bättre att få det där ur världen?
Måste vara jätte jobbigt att gå med dessa frustrerande känslor, fy så jobbigt för dig att hon är så ful!
Citera
2023-08-09, 11:12
Medlem
Nu har hon börjat måla fula tavlor igen. Undrar om dom ska säljas.
Citera
2023-08-09, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu har hon börjat måla fula tavlor igen. Undrar om dom ska säljas.

Ja dom ska säljas
Citera
2023-08-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Kändes det bättre att få det där ur världen?
Måste vara jätte jobbigt att gå med dessa frustrerande känslor, fy så jobbigt för dig att hon är så ful!

Tack för att det finns såna som dig i denna hat-tråd❤️
Citera
2023-08-09, 16:14
Medlem
tivolits avatar
Citat:

Tycker hon är rätt fin, bra smak på kläder också om man bortser från de fula glasögonen.
Citera
2023-08-10, 01:05
Medlem
Jag tycker hon är fin, alla ser vi olika ut. Tycker hennes Matilde är jättetuff i sitt korta blonda hår! 💗
Citera
2023-08-10, 10:50
Medlem
Jag tror de är hennes ruttna beteende som gör henne ful. Jag tyckte från början att hon va jättefin, påminner om min kompis som oxå har högt hårfäste och jag har alltid tyckt de är nått fint över de. Men nu stör jag mig på precis allt med hennes utseende, inte fin på en enda fläck. Det är med andra ord insidan som räknas 🤷‍♀️
Citera
2023-08-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann
Jag tror de är hennes ruttna beteende som gör henne ful. Jag tyckte från början att hon va jättefin, påminner om min kompis som oxå har högt hårfäste och jag har alltid tyckt de är nått fint över de. Men nu stör jag mig på precis allt med hennes utseende, inte fin på en enda fläck. Det är med andra ord insidan som räknas 🤷‍♀️

Ja en människa kan ju se bra ut men bli ful pga insidan
Citera
2023-08-10, 14:37
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann

Jag får nog lägga +1 på den.
Rent objektivt kan jag se att hon är fin men shit vad hennes sätt att bete sig och vara på smutsar utsidan.
Allting med henne ändrades för mig när J kom. Allting. Vilken jävla nitlott.
Citera
2023-08-10, 20:18
Medlem
Nu har hon börjat lägga ut sina tavlor på Vinted.
Citera
2023-08-10, 22:17
Medlem
Patte har visst vart in o läst ang att L inte satt fast i bilstolen 😂 tre storys för o visa att han ”visst sitter korrekt” 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in