2024-03-07, 23:35
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crustyballs
Har en sån vidrig magkänsla att hon försökt få igång förlossningen själv denna gång.
Vad är oddsen att vattnet går när som är ensam i badrummet när hon precis fixat klart det sista inför bebis ankomst?
Hon kunde inte hålla sig längre.

Jag hoppas verkligen att jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis det jag skrev för nån vecka sen, hon har gjort det själv (och säkerligen flera gånger innan). Är helt övertygad om att denna donna lider av Münchausen och ÄLSKAR sjukvården samt känslan att vara speciell.
Alla som varit gravida flera gånger/eller TC anhängare vet hur man kan få igång det på sätt som de absolut flesta inte ens har en tanke på.
Att få sitt eget vatten att gå är inte speciellt svårt, särskilt inte om man redan petat bort slemproppen i förväg (nämligen otroligt märkligt att slemmisen går utan att man börjat öppna sig eller har påverkad cervix).

Kollar man på bilderna hon tar från varje sjukhusvistelse (kolla senaste på mannens konto) så storler hon. Jag hade storgrinat över tanken på att utsätta ännu ett barn för detta skit.

Men än så länge får man vara glad att hennes sjukdom bara innefattar sig själv och de ofödda (förutom förra gången då allt gick för snett) men det är ingen högoddsare om barnen sen börjar bli sjuka en efter en på märkligaste sätt.

Haha ni är fan sjuka i huvudet. Klart hon inte gör det själv.
Citera
2024-03-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Haha ni är fan sjuka i huvudet. Klart hon inte gör det själv.

Och du var där eller?
Citera
2024-03-07, 23:58
Medlem
Eftersom hon inte vilar alls efter att hon är nära på att föda återigen börjar jag misstänka hon vill ha barnet tidigt ,

Hon klarar inte av att vänta är så med allt. Skaffade hund och katt fort med, allt ska gå fort
Citera
2024-03-08, 00:11
Medlem
Om man kollar in dagens stories (eller gårdagens nu då kl är över 00) så reagerade jag iaf på att P sitter och filmar den minsta ungen när han käkar en macka och TOTALT ignorerar det oroliga barn som i bakgrunden sägs säga "MAMMA är du säker på att..ohörbart" flertalet gånger. Tillsist ger det äldre barnet upp i sina kontakförsök och videon bryts.

Sånt kan jag må så dåligt över, att man bara nonchalerar ett barn då man är så inne i att göra content.

Som flerbarnsförälder har man liksom i ryggraden att säga "jag hör dig, vi pratar snart, mamma är lite upptagen".

Men det har inte P för allt handlar om henne henne och henne.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-08 kl. 00:13.
Citera
2024-03-08, 04:48
Medlem
Ju fler barn man skaffar desto större risk att något händer något barn…
Citera
2024-03-08, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis det jag skrev för nån vecka sen, hon har gjort det själv (och säkerligen flera gånger innan). Är helt övertygad om att denna donna lider av Münchausen och ÄLSKAR sjukvården samt känslan att vara speciell.
Alla som varit gravida flera gånger/eller TC anhängare vet hur man kan få igång det på sätt som de absolut flesta inte ens har en tanke på.
Att få sitt eget vatten att gå är inte speciellt svårt, särskilt inte om man redan petat bort slemproppen i förväg (nämligen otroligt märkligt att slemmisen går utan att man börjat öppna sig eller har påverkad cervix).

Kollar man på bilderna hon tar från varje sjukhusvistelse (kolla senaste på mannens konto) så storler hon. Jag hade storgrinat över tanken på att utsätta ännu ett barn för detta skit.

Men än så länge får man vara glad att hennes sjukdom bara innefattar sig själv och de ofödda (förutom förra gången då allt gick för snett) men det är ingen högoddsare om barnen sen börjar bli sjuka en efter en på märkligaste sätt.

Hahaha skärp dig! Att det inte finns något konsekvens tänk och att båda är fruktansvärt egocentriska som med deras förutsättningar, där ett barn dessutom aktivt väljs bort kan man säga mycket om men att hon skulle göra så att vattnet går själv är ju löjligt!!

Att hon gillar uppmärksamheten och att bli sedd håller nog alla med om men Münchausen tror jag inte att P har! Att J ställer upp och aktivt gör henne gravid med deras livssituation och medicinska historik är mer skrämmande, han borde kanske ta hand om lilla T på samma sätt han kan ha hand om hennes barn och spendera veckor på sjukhus med deras gemensamma. För även lilla T lär vara sjuk ibland.

Hoppas allt går vägen men har inte mycket över till dessa människor, vi får se hur länge deras kärleksrelation varar när det är slut på barnafödande.
Senast redigerad av Hejjpadig 2024-03-08 kl. 06:38.
Citera
2024-03-08, 06:28
Medlem
Äntligen har hon insett att hennes kropp inte kan gå igenom flera graviditeter.
Citera
2024-03-08, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk

Hon vänder fort i tankar så får hoppas hon menar de
Citera
2024-03-08, 06:36
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:

Vore det inte enklare om J steriliserade sig? Mycket mindre ingrepp för män visst?

Oavsett, ett moget beslut iaf. 🙏
Citera
2024-03-08, 06:37
Medlem
Citat:

Äsch hon kommer ändra sig. Använder ju abort som preventivmedel istället
Citera
2024-03-08, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Vore det inte enklare om J steriliserade sig? Mycket mindre ingrepp för män visst?

Oavsett, ett moget beslut iaf. 🙏

Om J gör det kan hon ändra sig och kanske vilja ha fler barn och då är han bränd som L blev. Håller med, ett vuxen beslut för en gångs skull!
Citera
2024-03-08, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Äsch hon kommer ändra sig. Använder ju abort som preventivmedel istället

Vi får hoppas hon gör rätt för sig här. Hennes kropp är ju inte gjort för att vara gravid, det är ju synd om alla inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in