Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-14, 14:31
Medlem
Och jag undrar hur många som skulle kunna stå för sina vidriga inlägg om era identiteter läckte ut.
Citera
2023-09-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej567
Ja ”hehe jätte kul” att ni skrattar åt en mamma som är arg för ni skriver om hennes barns utseende. En del vuxna människor är så sjuka. Och man förstår verkligen varför mobbning ALDRIG kommer försvinna här i världen. Vilka sorgliga VUXNA det finns i den här tråden.
Hur vet du att det är vuxna i den här tråden?
Citera
2023-09-14, 18:59
Medlem
Gud va snygg Patricia var på storyn hon la ut imorse! Hon ser 10 år yngre ut nu. Väldigt vackra ögon har hon också vilket framhävs mer nu när inte allt fokus ligger på läpparna. Hon har vackra ansiktsdrag överlag.
Citera
2023-09-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaylie
Måste det vara så att han lägger upp varje gång han träffar eller pratar med T?

Visst kan man tänka att han har kunnat göra saker annorlunda för att kunna träffa honom oftare men varken du eller jag har hört hans ord i det hela, eller hur?
Det ekar jäkligt tyst där, det är bara ”vännen” som berättar mammans sida tillsammans med inga bilder på insta .. men det kanske finns mer bakom?
Vi får inte glömma att trots att man delar mycket av sitt liv på instagram så är det ju långt ifrån hela deras liv, förhoppningsvis så lever de mellan alla uppdateringar och inlägg också.
Vi ifrågasätter ju det dom delar på instagram, inte det vi inte ser. Det vi ser är att dom gör roliga saker utan lilla T. Det vi ser är att J säger att han inte har råd att umgås med sitt barn. Det vi ser är att dom skriver att lilla T är för jobbig att ha hemma pga vad dom tror är diagnos.

Fattar inte vad du bråkar om. Alla dessa influensers som fläker ut sina liv inför tusentals följare och sen gråter så fort deras livsval blir lite ifrågasatta. Lägg inte ut livet på instagram då?
Citera
2023-09-15, 12:46
Medlem
Undrar om han saknar sin lilla T?
Citera
2023-09-15, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej567
Ja ”hehe jätte kul” att ni skrattar åt en mamma som är arg för ni skriver om hennes barns utseende. En del vuxna människor är så sjuka. Och man förstår verkligen varför mobbning ALDRIG kommer försvinna här i världen. Vilka sorgliga VUXNA det finns i den här tråden.

Men snälla. Nån enstaka har gjort det. Idiotiskt- ja. Har jag kommenterat någons utseende? Nej. Men om de få(2 st?) kommentarerna är det enda du reagerar på i denna tråd som i övrigt handlar om klandervärt beteende hos två VUXNA personer som bland annat utesluter ett syskon ur familjen så ja. Vad ska man ens säga. Är det inte så att det barnet kanske kommer må dåligt? Men det verkar ju inte spela någon roll för vissa. Enligt mig är det det som är sjukt. Men vi har väl syn på vad som är värst av de två sakerna helt enkelt.
Citera
2023-09-15, 21:18
Medlem
Jag skrev att jag tycker N är söt. Inget annat?
Citera
2023-09-17, 20:51
Medlem
Nu har hon själv gått ut med att hon blev gravid efter Ilse men gjorde abort. Precis som det spekulerats om här i tråden.
Citera
2023-09-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Nu har hon själv gått ut med att hon blev gravid efter Ilse men gjorde abort. Precis som det spekulerats om här i tråden.

Ja.. det var ju uppenbart
Tidsfråga innan hon är gravid igen. Skrämmande och egoistiskt, stackars barn..
Lilla T skiter dom i också
Citera
2023-09-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja.. det var ju uppenbart
Tidsfråga innan hon är gravid igen. Skrämmande och egoistiskt, stackars barn..
Lilla T skiter dom i också

Hon gjorde ju dock endast abort pga. komplikationer, nån slags immunisering hos barnet. Annars hade dom ju tänkt behålla, galet!
Citera
2023-09-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Så jävla märklig grej ändå. Varför vill man berätta för över 60 tusen personer att man gjort en abort?
Citera
2023-09-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Så jävla märklig grej ändå. Varför vill man berätta för över 60 tusen personer att man gjort en abort?

Hon saknar filter 🫠
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in