Kan inte släppa hur jävla idiotiskt dom betedde sig när Jessica skulle åka och fota. Undrar om det var hon som tjatade till sig att bilen skulle ut och rulla. Hade dom väntat tills den var besiktigad och fått rätt plåtar kan jag aldrig tänka mig att någon någonsin börjat rota i att balken med chassinumret satt med olika popnitar etc. Det blev dyra bilder det där.
Har ju egentligen inte med det här att göra men är det otroligt märkligt att Porsche dels bara har två olika märkningar av karossen varav en till råga på allt sitter nitad?
Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Jag har läst hela fup noga, men hoppat över alla bilder på kvitton och är efter det övertygad om att det här leder till en frikännande dom.
Larmtjänst är ju helt fel ute i sökandet efter pris bild, och hur en databox anslutningar skall passa till kabel piskan.
Ja, jag fick också intrycket av att Larmtjänst nästan snurrade till det mer än bringade klarhet. Dock ett bra jobb när det kom till att dokumentera att bilen i sig hade fått ny identitet.
Nu har jag inte läst hela fup och vet inte om det blev diskussion om kvittona men han hade ju en hel del kvitton på grejer som han påstår sig ha köpt.
Om kvittona är äkta talar det ju för att det inte är mängder med stulna porschar han befattat sig med, i så fall hade han ju inte köpt förhållandevis dyra delar från annat håll.