En lördagseftermiddag i september 2019 ser en polispatrull en svart Porsche 911 glida runt i Roslagen. De bestämmer sig för att göra en fordonskontroll och upptäcker att registreringsnumret inte stämmer överens med bilens chassinummer. Det är upptakten till hur delar från fyra stulna Porsche-bilar blev till en.
/Mod
Senast redigerad av Chantre 2022-11-10 kl. 17:56.
Man anar vagt vilka som kan vara inblandade. Ena jag tänker på har haft för vana att använda sitt skickliga bilkörande på något fel sida av lagens råmärken tidigare. Det var i och för sig länge sedan och säkerligen preskriberat, men undrar om månne ränderna aldrig går ur..
Tänker spontant Q. Finns ju en annan känd porschetrimmare men han känns mer osannolik. Han håller sig troligen mer på ”rätt” sida lagen. Den förstnämnde däremot..
Tänker spontant Q. Finns ju en annan känd porschetrimmare men han känns mer osannolik. Han håller sig troligen mer på ”rätt” sida lagen. Den förstnämnde däremot..
Ni som kan Q:s historik förstår..
Ändrar mig efter att den olåsta artikeln länkats i tråden och jag läst hela. Känns mer troligt med RC och JG faktiskt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!