Citat:
Ursprungligen postat av
WoW-liksom
Om jag förstår dig rätt så trodde RC att du var jag och kontaktade dig? Stor humor!
Får jag fråga vad han skrev? Om du inte vill skriva i tråden så får du gärna skicka PM.
Jo det trodde/tror han skrev inget speciellt. Det var bara svar på mail om hans obetalade fakturor eller om det var på något mail när han var sur på att han inte hade konto kvar hos oss och han sa att han handlade för 50 000 kr... bla bla Men jag sa att jag väntar på resultat från rättegång och nu när det är klart att Rickard Cornacchini är brottsling för bildelar som så många har sagt i tiotals år vill jag inte ha något med denna person att göra och hoppas att alla ärliga personer tänker likartat.. Han kommer aldrig få konto hos oss igen.
Som det lite kommit upp i tråden har ljusskygga personer trimmat sina bilar hos SMR.
Ibland vill man vara hemlig för tävling men en av dem som körde i StreetWeek 2022 och hade en modern bil och antagligen en av de dyraste bilerna i hela streetweek 2022 har lämnat en Porsche till SMR för bygge för att tävla i toppen 2023!
Kommer han fullfölja med SMR eller är det någon som har mer info?
Jag har lite funderat på att göra en youtube video om detta om inte någon annan gjort det.
Är det helt ok och lagligt att referera till förundersökningen?
Att Rickard är dömd har jag förstått att det är ok att nämna hans namn?
Har J blivit dömd eller är det ok att namna hennes namn i samband med detta i en video? Kan man citera det hon säger till polisen? För det hon gjorde var ju inte lagligt?
Dem har bevisligen utnyttjat situationen med att ha haft stulna grejor for att både få följare och att få sponsorskap och gratis delar!