2007-01-16, 20:31
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
vilket bildspel?

det e en gammal bild...

suck

Det bildspel som varit diskussionsämnet de senaste två sidorna här, och som den ursprunglige postaren tydligen plockat bort efter att ha fått kalla fötter.

Eller så sitter han i Abu Ghraib nu, som ett resultat av att han postat..
Citera
2007-01-17, 15:36
Medlem
McBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
vilket bildspel?

det e en gammal bild...

suck

Duktig flicka.
Citera
2007-01-29, 14:32
Bannlyst
Är stället verkligen bevakat? Var där förra veckan, såg ett rejält hål i stängslet! Dock såg det rätt städat ut innanför staketet så det kanske är folk där ändå...?
Citera
2007-01-29, 15:13
Medlem
Looneys avatar
någon som varit inne nyligen?
Citera
2007-01-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Looney
någon som varit inne nyligen?

Hej. Jag var där när snön hade kommit. Många och tydliga spår i snön av ett flertal bilar. Grinden var öppen så jag körde in och spelade dum. Där inne stog två skogs röjjare. Han fråga vad jag gjorde där, så svara jag att jag blev nyfiken på att grinden var öppen. Så sa han, att det var militärtområde, och att jag inte fick infinna mig där. Spela dum igen och sa, "Jasså, det menar du inte?". Så åkte jag där i från.

Så visst e de aktivitet där ännu. De finns nog vissa funktioner i berget som fortfarande fungerar i nutid.
Citera
2007-01-29, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dur3forS
Hej. Jag var där när snön hade kommit. Många och tydliga spår i snön av ett flertal bilar. Grinden var öppen så jag körde in och spelade dum. Där inne stog två skogs röjjare. Han fråga vad jag gjorde där, så svara jag att jag blev nyfiken på att grinden var öppen. Så sa han, att det var militärtområde, och att jag inte fick infinna mig där. Spela dum igen och sa, "Jasså, det menar du inte?". Så åkte jag där i från.

Så visst e de aktivitet där ännu. De finns nog vissa funktioner i berget som fortfarande fungerar i nutid.

Då måste du varit där dagarna efter mig, jag var där när kylan kommit men ännu ingen snö. Alltså: Du tror det är aktivitet där? Vad händer om man går runt stigarna, så man kommer upp på toppen? Finns det något att se?

Var skogsröjarna från militären förresten?
Citera
2007-01-29, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dur3forS
Som lager för gammal matriel enl källa.
Det innehållet är nog inte säskilt hemligt men anl i sig är nog hemlig så därför staket mm.
Citera
2007-01-29, 18:11
Medlem
Bildspelet funkade utmärkt för mig.
Verkar ju vara väldigt fin natur där uppe också, hoppas området öppnas snart.

Ibland undrar jag om hemliga gänget låter såna här trådar/bildspel etc vara i fred så de kan samla in ip-nummer på alla som verkar lite för intresserade...

Jag är övertygad om att den riktiga fi har mycket bättre koll på våra SO än vad vi på fb har, och det är nog försvaret också. Vladimir sitter nog inte och kollar på eniro och fb förutom kanske när han ska jämföra sina egna satellitbilder med de officiella... svarta träd alltså.
Citera
2007-01-29, 19:47
Medlem
Inget förråd...

Definitivt inget förråd. Finns på annat håll i regionen och mycket större utrymme.
Är aktivt standby. Aktivt övervakat pga. nuvarande status. Rent brottsligt att försöka ta sig in i. Inget att ägna tid åt idag.

Några har försökt och blivit besvikna.

Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki 1500
Som lager för gammal matriel enl källa.
Det innehållet är nog inte säskilt hemligt men anl i sig är nog hemlig så därför staket mm.
Citera
2007-01-29, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsprängaren
Definitivt inget förråd. Finns på annat håll i regionen och mycket större utrymme.
Är aktivt standby. Aktivt övervakat pga. nuvarande status. Rent brottsligt att försöka ta sig in i. Inget att ägna tid åt idag.

Har du själv försökt? Egentligen gäller det bara att gömma sig bra för MP och avleda hundarna med krossad peppar. Kruxet är att gömma sig så bra att de inte hittar en....
Citera
2007-01-29, 20:39
Medlem
Och jag antar att du brukar spraya knockout-spray efter dig också?
Är du kustjägare?
Citera
2007-01-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsprängaren

Eligt en som jobbade i ett likadant bergrum på ett annat ställe inte så förbenat långt bort. När de var klara där skulle de ta itu med Mölndal.
Kan som sagt ändå innehålla allt väsentligt från förr.
Du förstår att själva bunkerkonstruktionen i sig är hemlig.
Men vad trött jag blir på detta för jag har skrivit detta tidigare i tråden. Det är en enda rungång på allt. Nu kommer döskallar till och sällar sig till de tidigare som inte heller kollade tråden från början.Så går det runt och runt och......
Har jag fel så bevisa det så vi kommer nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in