Citat:
Ursprungligen postat av
Kawasaki 1500
Oj, oj vad det ser risigt ut.
Helt igenplomberat nu, kröp in i ett hål nån grävt vid nödutgången men det var till och med igenmurat, dom satsat mycket på plombera stället sorgligt nog, helt omöjligt komma in nu.