2021-11-20, 23:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Kan inte annant än hålla med... sen att pm inte går att radera, det betyder alltså det man skicker till en säljare, som man ibland gör av misstag känsliga uppgifter utan att kryptera...då är det 14 dagar av stress och hopp att Interpol inte tar servern....

Nej tack, nu kanske det är för det finns min favvodroger Subutex samt Oxyconting endast på Torrez inrikes, även om Torrez har mkt brister är den fan bättre än Archskiten...
Lustigt att man efter fs3 direkt skrek A.......... , bla många " Kändisar " från fs3.

Jag var en av dem som var mkt kritiskt o är än idag då jag bla påvisade idiotin i att ha övertro på manuell pgp samt monero. Fick direkt arga påhopp o siten höjdes till skyarna.

Idag skrev Admin på A.......... att man skall införa automatiskt pgp samt bitcoins. Skillnad mot fs3... NOLL

Samma upplägg med skillnaden att nu har man än mer av Interpols ögon på sig. Inte ett skit bättre än clearnet siter o fs3 eller fs4.
Citera
2021-11-21, 00:22
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67MvHwXZe2WoYV4n
Varning för Flugsvamp 4.0, insättningar kommer inte fram. Supporten har kontaktats och dom säger att det är något fel med Bitcoin-nätverket och uppmanar en att göra en ny insättning!

Sjukt att stjäla pengar från knarkare. Snacka om att sparka på dom som redan ligger ner.
Alla som satt in pengar får skylla sig själva då det har varit varningssignaler efter varningssignaler sen sidan öppnade.
Citera
2021-11-21, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lustigt att man efter fs3 direkt skrek A.......... , bla många " Kändisar " från fs3.

Jag var en av dem som var mkt kritiskt o är än idag då jag bla påvisade idiotin i att ha övertro på manuell pgp samt monero. Fick direkt arga påhopp o siten höjdes till skyarna.

Idag skrev Admin på A.......... att man skall införa automatiskt pgp samt bitcoins. Skillnad mot fs3... NOLL

Samma upplägg med skillnaden att nu har man än mer av Interpols ögon på sig. Inte ett skit bättre än clearnet siter o fs3 eller fs4.

Jag tycker det låter jättebra om det går att automatiskt kryptera sin adress, och att man kan fortsätta med btc. Det funkade ju faktiskt på FS3. Varför är det dåligt?
Citera
2021-11-21, 02:36
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Vad får dig att tro att Interpol har mindre koll på Torrez än archetyp?
Citera
2021-11-21, 02:48
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Jag tycker det låter jättebra om det går att automatiskt kryptera sin adress, och att man kan fortsätta med btc. Det funkade ju faktiskt på FS3. Varför är det dåligt?
Ja jo, fast man vet ju inte vad som händer från det att man skrivit sitt namn och sin adress i klartext på en dödsknarkhandelssida till "autokryptera". Det är ju som att skicka in kuken i ett gloryhole, visst kan det bli trevligt och så, men det kan lika gärna vara en kapsåg på andra sidan.

Sen är det inte så jävla svårt att kryptera adressen själv.
Citera
2021-11-21, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Ja jo, fast man vet ju inte vad som händer från det att man skrivit sitt namn och sin adress i klartext på en dödsknarkhandelssida till "autokryptera". Det är ju som att skicka in kuken i ett gloryhole, visst kan det bli trevligt och så, men det kan lika gärna vara en kapsåg på andra sidan.

Sen är det inte så jävla svårt att kryptera adressen själv.

Nej du har ju rätt, man vet inte vad som händer vid autokryptering (så det kunde lika bra finnas ett alternativ att inte kryptera alls!). Jag har aldrig lyckats med PGP på min Macbook, fast att jag la mycket tid på det för ett par år sen.
Citera
2021-11-21, 03:24
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Vet folk som skitit i det där med kryptering i åratal utan att åka dit på något. Vem bryr sig om du handlar nå skit för dina btc? Sluta nojja men du kan börja nojja om du börjar handla från utlandet.
Citera
2021-11-21, 07:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Man låter en tredjepart, dvs skaparen av autonyckel i stort sett få tillgång till allt från ip till mail, meddelande osv. Att ha övertro till pgp är korkat. Att kryptera betyder inte ett att inte går o avkryptera utan lov.

Samma med xmr. Sunt förnuft räcker ofta längre än andras expertis.
Citera
2021-11-21, 12:00
Medlem
Hejsan! Tänkte göra en liten test-insättning på fyran, men när jag skriver in adressen i Mycelium så blir den bara röd och det går inte att skicka.. någon som vet varför och hur man löser det?
Tack// L
Citera
2021-11-21, 12:16
Medlem
Citat:
Man låter en tredjepart, dvs skaparen av autonyckel i stort sett få tillgång till allt från ip till mail, meddelande osv.
Okej, det är säkert rätt, fast bortsett från att man fyller i (sin) leverans-adress, kan de verkligen göra ngt m ens IP, man sitter kanske inte inne vid sin dator o beställer, och mail fyller man inte i.

Citat:
Att ha övertro till pgp är korkat. Att kryptera betyder inte ett att inte går o avkryptera utan lov.
Men menar du nu folk som på egen hand skapar PGP-kryptering, dvs inte "Välj automatisk kryptering"?

Citat:
Samma med xmr. Sunt förnuft räcker ofta längre än andras expertis.
Vad menar du med detta? Vilken valuta menar du är bäst med sunt förnuft?
Citera
2021-11-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Hejsan! Tänkte göra en liten test-insättning på fyran, men när jag skriver in adressen i Mycelium så blir den bara röd och det går inte att skicka.. någon som vet varför och hur man löser det?
Tack// L

Sätt inte in något, den sidan är en scam.
Citera
2021-11-21, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Sätt inte in något, den sidan är en scam.
Förmodligen, men man måste ju testa iaf!
Men det löste sig iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in