Citat:
Ursprungligen postat av
ddelicous
Jag kan bekräfta och gå i god för att Flugsvamp 4.0 är grön i skrivande stund.
Beställt från 3 olika vendors på sidan i början av veckan som varit och alla 3 ordrar kom fram inom 1-4 dagar.
Måste dock erkänna att jag blev lite nojjig att det var scam när jag gjorde min första insättning på strax över 7000kr och den inte kom fram på kontot trots att transaktionen fått 4 confirmations på blockchain, men några minuter senare så kom coinsen in och jag kunde pusta ut. (vet, borde testat med mycket mindre belopp först - lätt att vara efterklok)
Men så ni vet ni som gör er första insättning och den inte syns direkt avvakta en stund den kommer fram!
Om ni admins bakom FS 4.0 läser detta, ser gärna att ni implementerar en funktion som FS 3.0 hade där man kan se ''Pågående insättningar'' så slipper ni göra folk nojjiga i onödan!
Att en del av säljarna uppfyller sin del av avtalet säger inte särskilt mycket om FS4 i sig. Admins är fortfarande ett par ordentliga klåpare och jag hade inte låtit dom hantera en krona av mina pengar. Förtroendet är redan förbrukat och dom stora säljarna kommer aldrig att söka sig dit vilket innebär att FS4 alltid kommer att vara nätets motsvarighet till Hassan på hörnet.
Om AT nu dessutom har uppdaterat sin sida så att den tillåter auto-kryptering av adressen, samt bitcoin och en massa andra valutor, och det är där alla dom säljarna som är värda att deala med befinner sig, varför skulle man då välja FS4?
Den marknaden av dessa tre som kommer att blir störst i slutändan är den som har säljarna. Att som köpare hänga kvar på en sida där det bara finns en massa andra köpare, alternativt lågkvalitativa säljare, blir rätt meningslöst väldigt fort.