2022-03-25, 14:57
Medlem
Just det! Varannan dagutdelning, det är den skiten som tar tid sojaböban.
Citera
2022-03-26, 08:08
Medlem
Försöker få tag på en pålitlig URL för archetyp för att undvika phishing. Har testat gått in på archetyp.cc men den låter mig inte komma in hur mycket jag än försöker, är det bara något tillfälligt fel på sidan eller är det bara jag?

Någon här som vet hur jag ska gå till väga? Eller ska man använda sidan som står på archetyp.darkweb.wtf och chansa på att man inte blir av med tusentals kronor?

EDIT: Det löste sig. Råkade dumt nog gå in på sidan via clearnet.
Senast redigerad av hnjn 2022-03-26 kl. 08:26.
Citera
2022-03-27, 12:31
Medlem
Satte in en ansenlig summa som skulle till fs, samma länk som tidigare men efter 2 dar ekar det fortfarande tomt i plånboken...
Citera
2022-03-27, 18:56
Medlem
wexios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvas
Satte in en ansenlig summa som skulle till fs, samma länk som tidigare men efter 2 dar ekar det fortfarande tomt i plånboken...

Då är nog pengarna borta.
Du måste gå in på din profil och skarpa en wallets adress som är giltig i 2 dagar tror jag det är har jag för mig
Senast redigerad av wexio 2022-03-27 kl. 19:10.
Citera
2022-03-28, 09:43
Medlem
smygrasistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wexio
Då är nog pengarna borta.
Du måste gå in på din profil och skarpa en wallets adress som är giltig i 2 dagar tror jag det är har jag för mig

Hur gör man det, och var på sajten står det att man ska göra det?
Citera
2022-03-29, 15:32
Medlem
Dayzleepers avatar
Hej! Satt in pengar på FS 4 två ggr nu men fortfarande inget på kontot. Fattar inte vad felet är 🤬
Hade aldrig problem med FS 3..,
Citera
2022-03-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dayzleeper
Hej! Satt in pengar på FS 4 två ggr nu men fortfarande inget på kontot. Fattar inte vad felet är 🤬
Hade aldrig problem med FS 3..,

Du lägger in pengar på en scam sida och fattar inte vad som hänt? 2 gånger dessutom?
Citera
2022-03-29, 18:29
Medlem
Dayzleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaxxn
Du lägger in pengar på en scam sida och fattar inte vad som hänt? 2 gånger dessutom?

Har inte gått igenom hela tråden men förstod det som att sidan var legit och att folk köpt och tagit emot varor därifrån?
Citera
2022-03-29, 18:34
Medlem
Ekvations avatar
Märker att det inte bara är jag som inte får mina pengar in på mitt FS4 konto... Satte ju in summa som hade svidit lite om den försvann... Är det någon det löst sig för?

Aldrig varit med om detta tidigare, tagit max 30 min innan...
Citera
2022-03-29, 19:43
Medlem
Ekvations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dayzleeper
Har inte gått igenom hela tråden men förstod det som att sidan var legit och att folk köpt och tagit emot varor därifrån?

Sidan är legit (iaf hittills), handlat där ända sen det startade.

Vad ”det aktiva teamet som alltid svarar på support” sysslar med eller varför pengarna man satt in inte ”uppdateras”, så är väldigt nyfiken på att få svar på vafan som händer..
Citera
2022-03-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvation
Märker att det inte bara är jag som inte får mina pengar in på mitt FS4 konto... Satte ju in summa som hade svidit lite om den försvann... Är det någon det löst sig för?

Aldrig varit med om detta tidigare, tagit max 30 min innan...

Citat:
Ursprungligen postat av Ekvation
Sidan är legit (iaf hittills), handlat där ända sen det startade.

Vad ”det aktiva teamet som alltid svarar på support” sysslar med eller varför pengarna man satt in inte ”uppdateras”, så är väldigt nyfiken på att få svar på vafan som händer..

Borde komma in snart, har själv testat ett fåtal gånger på fs4, verkar funka bra. Men håller mig till archetyp om det är nåt man vill ha. Väntade t.ex på ett brev som jag trodde kommit bort, men även det kom fram efter nästan 3 veckor.
Citera
2022-03-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Borde komma in snart, har själv testat ett fåtal gånger på fs4, verkar funka bra. Men håller mig till archetyp om det är nåt man vill ha. Väntade t.ex på ett brev som jag trodde kommit bort, men även det kom fram efter nästan 3 veckor.
Phising länkart du anväder dig av eller så har du inte tålamod nog..

Jag handlar en gång i veckan och inget strular för mig. Någonstans gör du fel.

Edit. ja givetvis så strular det ibland för postnord och dylikt, det får man acceptera.
Senast redigerad av ArgViking 2022-03-29 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in