2024-07-22, 13:50
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
Till skillnad från dig så är jag faktiskt ingen knarkare.

Nä det är klart att du inte är det. Vem skulle tro att du ska ha med knark att göra när du ska in på illegala sidor som enbart säljer droger?

Säkert ett projektarbete du håller på med som så många andra
Citera
2024-07-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Börja med att lära dig hur det stavas så slipper du hamna på en fiskesida och bli av med dina välförtjänta stålar. Det är bara ett (1) e (E) med i ordet archetyp.

archetyp.cc
Som sagt, jag kom in på sidan men den kräver någon pgp key
Citera
2024-07-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Du och en en del av er andra skall iaf ha cred för er hängivenhet. Även om priset har skenet och risken att åka fast har ökat dramatiskt. Så fortsätter ni på ert inarbetade postorderknark. Aldrig funderat på börja titta på alternativa sätt?! Det hade besparat er både pengar och risken för att hamna i polisen databas.

Jodå jag ska avveckla FS men då jag har drygt 2k i coins sedan gammalt som jag som köpare inte längre kan ta ut så tänkte jag att jag kan handla något med REK som frakt alternativ så är det klart sen.

Du är dock en smula för snabb att hoppa direkt till slutsatser. Ha en fin dag Geten.
Senast redigerad av Erik.A.Karlfeldt 2024-07-22 kl. 18:10.
Citera
2024-07-23, 18:38
Medlem
Jag menar att snuten lägger ut säljare OCH betygen själva som ett led i arbetet för att infiltrera sig på marknaden. På det sättet får dom även in adresser till människor som beställer och kan på så sätt röd flagga deras postlåda iom att dom flesta köper andra saker också.

Ingen av mina försäljare från förut finns kvar, ingen.

Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Varför skulle polisen låtsas vara säljare och Scamma dig på pengar? De är väl intresserade av framförallt de som säljer men även att beslagta narkotika som köps

Jag tror inte de har resurser agg scannar folk på pengar genom att låtsas sälja droger till dem för att få tag på deras namn och sedan bevaka deras adresser och hoppas de köper riktigt knark av nån annan ..
Senast redigerad av Skejthora 2024-07-23 kl. 18:41.
Citera
2024-07-23, 18:57
Medlem
Trodde aldrig dagen där jag som har sån erfarenhet av dmn skulle bli phishad skulle komma men jodå. Stavade urlen till flugsvamp medvetet fel för några dagar sedan för att se om det ledde mig någon annanstans och mycket riktigt, denna url sparas i adressfältets historik till skillnad från den riktiga så räcker med en gång även om man gått in på den riktiga 120 gånger. på nått sätt hoppade jag ner på den efter jag skrivit flugsvamp.wtf nu när jag skulle handla, sidan hade tillgång till info om den lilla balance jag hade kvar sen sist vilket jag inte fattar hur? Tror bara jag får en sån idé att medvetet stava fel pga nyfikenhet men uppmanar ta bort historiken om man stavr fel någon gång och upptäcker efteråt. Fan vad sur jag är på mig själv att sponsra nån liten nörd nånstans på det mest efterblivna av sätt
Senast redigerad av Psykoslek 2024-07-23 kl. 19:04.
Citera
2024-07-24, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Jag menar att snuten lägger ut säljare OCH betygen själva som ett led i arbetet för att infiltrera sig på marknaden. På det sättet får dom även in adresser till människor som beställer och kan på så sätt röd flagga deras postlåda iom att dom flesta köper andra saker också.

Ingen av mina försäljare från förut finns kvar, ingen.
Låter osannolikt, en mer trovärdig teori är att Admins för Flugsvamp själva skapar säljarkonton och ger dem massa positiva betyg, för att sedan kassera in pengar när riktiga köpare ska handla i god tro.

Jag tror tyvärr att tiden för att handla över internet är över.
Citera
2024-07-24, 15:47
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Hur kommer jag in på archtype på en iPhone? Kommer inte in med länkarna och de flesta Tor browsers börjar söka på Google

Varför skulle du använda iphone för att gå in där? Använd något som är säkert istället.
Citera
2024-07-24, 18:25
Medlem
baconJihads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRolf
Safe att handla, dvs mest troligt blir du inte scammad och dina varor kommer att skickas men just nu är det extremt många paket som blir beslagtagna av polisen/postnord och när det inte dykt upp på en vecka kan du vänta dig ett samtal från polisen. I vissa fall händer inget särskilt dom förverkar drogerna om du inte gör anspråk men det har just kommit en ny lag om "försök till narkotikabrott" där dom försöker fälla dig för brott bara för att du har ett paket skickat till dig.

När du blir kallad till förhör ska du bara neka men dom kommer försöka skrämma dig till att erkänna. När du köper krypton så får du inte ha någon koppling till dig. Alltså om dom ser att ett paket med 5g hasch skickats till dig den 20e, och de ser på din bank att du köpt krypto för 500-1000kr någon dag innan så kan de räcka för att fälla dig.

Jag blev dömd för ett brev med ca 50 gram cannabis redan kring 2008. Det fanns inget som bevisade transaktion eller att jag beställt försändelsen då jag postat kontanter för köpet. Brevet var adresserat till mig men det var allt.

Narkotikabrott har lägre bevisbörda än många andra brott, och de kommer döma dig på indicier för att det verkar rimligt att du beställt det. Särskilt om du har något i registret sen tidigare. Det funkar inte att bara neka, då det verkar helt orimligt att någon skulle skickat dig ett hekto tjack för skojs skull. De kommer påstå att du inte bevisat hur händelseförloppet skulle gått till på annat sätt och sen vips är du dömd för lite alla möjliga narkotikarelaterade brott.
Citera
2024-07-24, 18:33
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconJihad
Jag blev dömd för ett brev med ca 50 gram cannabis redan kring 2008. Det fanns inget som bevisade transaktion eller att jag beställt försändelsen då jag postat kontanter för köpet. Brevet var adresserat till mig men det var allt.

Narkotikabrott har lägre bevisbörda än många andra brott, och de kommer döma dig på indicier för att det verkar rimligt att du beställt det. Särskilt om du har något i registret sen tidigare. Det funkar inte att bara neka, då det verkar helt orimligt att någon skulle skickat dig ett hekto tjack för skojs skull. De kommer påstå att du inte bevisat hur händelseförloppet skulle gått till på annat sätt och sen vips är du dömd för lite alla möjliga narkotikarelaterade brott.

Lyssna på den här killen =). Förresten var du också med på den tiden då man beställde från Kanada?! Gick bra ett tag tills det blev för många. Då blev det något liknande vad som händer nu. Dom plockade detta mesta i tullen när dom väl fick upp ögonen för det.

Jag har någonstans i bakhuvudet vad shoppen hette, fast får inte riktigt fram det. Man skickade kontanter i ett vykort sen kom det i antingen i tupperware eller vakuumpackat.
Citera
2024-07-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baconJihad

Anledning att skicka till någon annan skulle tex vara att man inte gillar den personen och man försöker sätta dit / förstöra för personen.
Hur ska de lyckas döma någon för det?

Så om en person jag inte gillar som jag vet har ringa narkotika i registret, så beställer jag en liten mängd narkotika till han när jag vet att dom har rassia på postcentralen så det nästan garanterat åker fast.
Så enligt dig med detta händelseförlopp så kommer personen jag beställa till bli straffad?
Bra att veta om någon har en boende twist med barn och andra partnern vill ha full vårdnad
Citera
2024-07-25, 18:11
Medlem
Någon som testat beställa tjacket på 5g nyligen för 280kr på flugsvamp och fått hem det? Alla recensioner är så gamla, varför?
Citera
2024-07-25, 18:11
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Anledning att skicka till någon annan skulle tex vara att man inte gillar den personen och man försöker sätta dit / förstöra för personen.
Hur ska de lyckas döma någon för det?

Så om en person jag inte gillar som jag vet har ringa narkotika i registret, så beställer jag en liten mängd narkotika till han när jag vet att dom har rassia på postcentralen så det nästan garanterat åker fast.
Så enligt dig med detta händelseförlopp så kommer personen jag beställa till bli straffad?
Bra att veta om någon har en boende twist med barn och andra partnern vill ha full vårdnad

Dom brukar fråga om man har någon/några fiender. Rimligtvis så är man medveten om man har någon som tycker illa om en och kan göra något sådant.
Det är däremot vanligare att någon beställer till en grannes brevlåda eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in